• I'm dating Niall Horan. It's true.
    Groot nieuws vandaag. Lieke Wijgers, ja mensen, dé Lieke, is vandaag om 15:23 Nederlandse tijd gespot met een blonde jongen. Er is nog niet veel bekend, maar volgens bronnen straalde hij een bonk van energie uit. Kwam dit door Lieke?
    Vandaag om 18:56 Nederlandse tijd is de blonde jongen, die eerder deze middag al in de buurt van Lieke werd gespot, gespot voor haar huis! Terwijl het sneeuwde ging hij in de dikke sneeuw laag liggen en maakt er een mooi plaatje in. Vervolgens verklaarde hij, haar de liefde! Hij klom om de pijp van Lieke haar huis, op naar haar kamer, terwijl hij een roos in zijn hand had. Toen Lieke het zag, schrok ze, ze was blij verrast. Gauw opende ze het raam en trok hem naar binnen.
    Als we de laatste bronnen moeten geloven, en als we luisteren naar ooggetuigen, kunnen we blij nieuws naar voren brengen! De blonde jongen en Lieke hebben verkering! Morgen hoort U meer!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 22:18 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Insidiae schreef:
    Hallooo. Hoe is het met jullie?
    Ik heb echt maar heel weinig tijd. ;c
    Maar judo was echt leuk! ;D
    En Lieke, wat is er morgen voor ergs dan? ;o


    Het gaat wel goed. Met jou? (:
    GYM DDDDD: en sinterklaashit met de klas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zaterdag moet ik eigenlijk wel een suprise maken voor Sinterklaas. :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Slade schreef:
    (...)

    Het gaat wel goed. Met jou? (:
    GYM DDDDD: en sinterklaashit met de klas.


    Ook wel goed. (: Maar dus nog steeds erg druk...
    GYM D: D: Dat is inderdaad een goede reden om thuis te blijven. D:
    Maar maar maar sinterklaas is toch leuk? Of vieren jullie het op een stomme manier?
    Ik moet btw nog een surprise maken, morgen ga ik het met vriendinnen vieren. :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Skynobi schreef:
    Zaterdag moet ik eigenlijk wel een suprise maken voor Sinterklaas. :P


    Ik morgen. Yay. ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Hoe zit het trouwens met Sofie? Ik heb haar echt al weken niet meer gezien. Of is ze er als ik er niet ben? ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Insidiae schreef:
    (...)

    Ook wel goed. (: Maar dus nog steeds erg druk...
    GYM D: D: Dat is inderdaad een goede reden om thuis te blijven. D:
    Maar maar maar sinterklaas is toch leuk? Of vieren jullie het op een stomme manier?
    Ik moet btw nog een surprise maken, morgen ga ik het met vriendinnen vieren. :'D


    Vorige week vrijdag was ik dus ziek, dus miste ik het, maar morgen moet ik na 2 maanden de hell weer ondergaan. D: Daarom hoop ik dus op die 30cm sneeuw.
    Nope. Nou ja, het is wel leuk, maar niet met mijn klas, bah bah. Gelukkig heb ik een vriend van me, dus ja.
    Leeeeuk (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Insidiae schreef:
    Hoe zit het trouwens met Sofie? Ik heb haar echt al weken niet meer gezien. Of is ze er als ik er niet ben? ;p


    Omdat we geen gb's meer sturen. ^^ Als ik het zou doen, is ze er volgens mij wel. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    LET'S GO CRAZY, CRAZY, CRAZY TILL WE SEE THE SUUUUUUUN!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    (...)

    Vorige week vrijdag was ik dus ziek, dus miste ik het, maar morgen moet ik na 2 maanden de hell weer ondergaan. D: Daarom hoop ik dus op die 30cm sneeuw.
    Nope. Nou ja, het is wel leuk, maar niet met mijn klas, bah bah. Gelukkig heb ik een vriend van me, dus ja.
    Leeeeuk (:


    Succes dan. D: Ik hoop voor jou dan dat die sneeuw er ligt morgen. ;p
    Ik hoop alleen dat het in Zuid-holland iets minder gaat sneeuwen, want ik wil morgen wel sinterklaas kunnen vieren. :'D
    Aah ok, ik snap het . Vervelend. Ik heb gelukkig een leuke klas waar ik het mee kan vieren, maar lijkt me erg vervelend als je dit niet hebt...


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Slade schreef:
    (...)

    Omdat we geen gb's meer sturen. ^^ Als ik het zou doen, is ze er volgens mij wel. (:


    Aha vandaar. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Slade schreef:
    LET'S GO CRAZY, CRAZY, CRAZY TILL WE SEE THE SUUUUUUUN!

    I KNOW WE ONLY MET BUT LET'S PRETEND IT'S LOVE!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Insidiae schreef:
    (...)

    Succes dan. D: Ik hoop voor jou dan dat die sneeuw er ligt morgen. ;p
    Ik hoop alleen dat het in Zuid-holland iets minder gaat sneeuwen, want ik wil morgen wel sinterklaas kunnen vieren. :'D
    Aah ok, ik snap het . Vervelend. Ik heb gelukkig een leuke klas waar ik het mee kan vieren, maar lijkt me erg vervelend als je dit niet hebt...


    Ja, ik dus ook...
    Dan hoop ik voor jou dat er bij jou bijna geen sneeuw ligt, haha.
    Jup, maar de hogere niveaus hebben vaak leukere klassen, is gewoon zo, vind ik. But yeah, ik moet ermee leren leven...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    LET'S GO CRAZY, CRAZY, CRAZY TILL WE SEE THE SUUUUUUUN!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Skynobi schreef:
    (...)
    I KNOW WE ONLY MET BUT LET'S PRETEND IT'S LOVE!


    Nu zit ik aan Kiss You.
    Edit: Little Things, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HET MAG MORGEN NIET SNEEUWEN ANDERS HEB IK VANDAAG AL DIE FUCKING JEZUS ROTZOOI VOOR NIETS GELEERD EN MAG IK IN DE VAKANTIE 2 EXAMENS GAAN INHALEN. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.