• Omdat sommigen hier het oninteressant vind. Mijn excuses hiervoor.. Ik dacht dat jullie het wel oke vonden, als ik hier nieuws over 1D post..:$ Voortaan zal ik het niet meer doen... Tenzij het een wereld nieuws is dat iedereen het echt moet weten. x)

    Xx

    Laterz

    Ps; deze topic mag gesloten worden

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 15:46 ]

    Horizons schreef:



    Taylor Swift zit misschien in een writersblock voor haar songteksten. Oh pardon. :'D

    En nu wil ik niet grof zijn ofzo, maar het valt mij op dat jouw topics grotendeels artikels zijn van Novum en dit begint mij wel wat tegen te steken. Nu hoef je je hier niet meteen door aangevallen te voelen, maar dat viel mij gewoon op.


    Dat klopt, Ik post gewoon nieuws hierop zodat jullie het ook kunnen lezen (:, maar als het je irritant vind ofzo, kan je natuurlijk het gewoon niet lezen... Simple but effective..I'm just saying..

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]

    Ik vind dit niet echt nieuws. Ze blazen het zo erg op.


    Take risks and conquer your fears.

    Ze lopen wel meer samen, en al ze samen zijn zullen ze dat heus nog wel meer doen. Dus daarvoor hoef je geen topic aan te maken. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Dat klopt, Ik post gewoon nieuws hierop zodat jullie het ook kunnen lezen (:, maar als het je irritant vind ofzo, kan je natuurlijk het gewoon niet lezen... Simple but effective..I'm just saying..
    Ik hoef niet speciaal op quizlet te komen om dit te kunnen lezen. Het is gewoon wat vervelend omdat het telkens van die nutteloze artikelen zijn. En je zit regelmatig te klagen dat niet je respecteert op deze site, maar als je zo reageert tegen mensen zoek je het wel een beetje in mijn ogen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het een klein beetje opgeblazen dat het nieuws zich als een roofdier op hun prooi stort als het gaat om nieuwtjes. Laat die twee gewoon lekker daten, ik vind dat de pers zich een stuk minder met mensenlevens moet gaan bemoeien.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 22:53 ]


    26 - 02 - '16

    Horizons schreef:
    (...)Ik hoef niet speciaal op quizlet te komen om dit te kunnen lezen. Het is gewoon wat vervelend omdat het telkens van die nutteloze artikelen zijn. En je zit regelmatig te klagen dat niet je respecteert op deze site, maar als je zo reageert tegen mensen zoek je het wel een beetje in mijn ogen.


    En wat heb ik nu weer verkeerd getypt? Het was ook niet nodig om zelf zo te reageren.. Ik zei alleen dat je niet hoeft te lezen wat ik hier post als je het vervelend vind. En als je het niet interessant vind, misschien vinden andere het wel interessant. Het leek mij gewoon de normaalste zaak van de wereld om hier nieuws te posten die ik graag aan jullie wou laten lezen. En regelmatig klagen? dat is wel erg overdreven..

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 15:19 ]

    CallYouOut schreef:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oromis schreef:
    I'm feeling fabulous so:


    Chaos is a ladder.

    Oromis schreef:
    I'm feeling fabulous so:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik vind dat je moet kunnen posten wat je wilt. Mensen die het niet interessant vinden, moeten gewoon niet reageren.


    SHABOOYA

    Slotje op vraag van de user.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."