• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mijn reactie klopt like, nu niet meer?


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Mijn reactie klopt like, nu niet meer?

    Ik had hem trouwens al veranderd voordat je reageren :P, maar Miles is toch Nate zijn broer ofzoiets door dezelfde achternaam. Nar Nate hem herkent ofzoiets?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:19 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Miles is toch Nate zijn broer ofzoiets door dezelfde achternaam. Nar Nate hem herkent ofzoiets?


    Miles en Nate zijn broers ja. Maar Nate kan hem niet zo herkennen, als hij op zo'n afstand staat.
    Ja, dat zag ik maar ik was toen wel bezig met een reactie maken haha.. Heb hem nu aangepast.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:34 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Miles en Nate zijn broers ja. Maar Nate kan hem niet zo herkennen, als hij op zo'n afstand staat.
    Ja, dat zag ik maar ik was toen wel bezig met een reactie maken haha...

    Oke dan wachten we gewoon even op Torture anders kan ik een beetje moeilijk reageren en eord het dus klein.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ga nu schrijven voor jullie, dametjes. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gewoon een vraagje, maar vinden jullie mijn stukjes lang genoeg of zal ik ze groter maken? Ik haat het namelijk zelf ook als mensen korte stukjes schrijven. Dus zeg het maar tegen me als ze te kort zijn. Leer ik alleen maar van (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Gewoon een vraagje, maar vinden jullie mijn stukjes lang genoeg of zal ik ze groter maken? Ik haat het namelijk zelf ook als mensen korte stukjes schrijven. Dus zeg het maar tegen me als ze te kort zijn. Leer ik alleen maar van (:


    Als ik heel eerlijk ben haat ik het meer als mensen slecht op hun spelling letten en zoiets hebben van "mijn stukjes zijn te kort" en dan maar onzin gaan schrijven. Dan kan je het beste kleinere stukjes schrijven.


    And people, let alsjeblieft op jullie spelling, ik zie echt heel veel fouten qua spelling (stuur mij trouwens een pb of gb als je bij mij fouten ziet, dat zou ik echt heel erg waarderen)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Grote spellingsfouten sucken. Maar ik hou van langere stukken, liever minder reageren en langere stukken, dan steeds van die korte stukjes.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wacht op Lexus voordat ik reageer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja dat begreep ik al (;
    Lol ik praat de heletijd automatisch ooc met haakjes x'D

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:50 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ mijn topics ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ben weer terug Alleen nu op de iPod. Dan lijken tekstjes soms groter dus ik probeer zo veel mogelijk te schrijven zodat het toch nog genoeg is. Nu alleen nog even wachten op Tortura.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ben weer terug Alleen nu op de iPod. Dan lijken tekstjes soms groter dus ik probeer zo veel mogelijk te schrijven zodat het toch nog genoeg is. Nu alleen nog even wachten op Tortura.

    Ik ben al bezig, maar hierna moet ik even met andere posts bezig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik ben al bezig, maar hierna moet ik even met andere posts bezig.

    O maar het maakt mij niet uit hoelang het duurt. Liever dat het wat langer duurt en wat laner en mooier geschreven is dan dat het gehaast is. Neem je tijd zou ik zeggen. Ik kan wel wachten P:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ergens waar ik heen kan met Dahlia?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered