• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Neiva schreef:
    Ergens waar ik heen kan met Dahlia?

    Severina kan, al heb ik geen flauw idee of je daar überhaupt naartoe wil.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, waar is ze?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics

    * Ik zie dat er een beschrijving is van het bos..
    Kan er ook een korte lijst van wat er te vinden is in het dorp?


    It's never gonna happen, Guys.

    Op verzoek heb ik een lijst gemaakt met een aantal regels waar de personage's in het bos zich aan moeten houden. Doen ze dit niet, zal Mila ze hierop aanspreken. De regels zijn vooral opgesteld om de kans op overleven te maximaliseren en te voorkomen dat vijanden de groep binnen dringen.
    Als je je hiervoor niet aan de regels hebt gehouden, maakt dit niet zoveel uit aangezien ik je dit nog niet verteld had. Tevens heb ik ook een kleine schets van de omgeving van het bos en het dorp proberen te maken.

    Regels die in het bos gelden:
    - Eten wordt voor de hele groep gehaald. 's Ochtends doet Mila dit, voor 's middags en 's avonds mogen vrijwilligers zich bij haar melden. Haal je echter toch eten voor alleen jezelf, dan kan je een straf te wachten staan aangezien je de mogelijkheid tot eten van anderen "steelt".
    - Er wordt, zonder hier een hele goede reden voor te hebben, niet door de waterval terug gegaan. Dit om de kans op ontdekking zo klein mogelijk te maken.
    - Iedereen slaapt bij elkaar in de grot, zonder dat je je teveel afzondert van de groep. Doe je dit wel, zal je meer en meer in de gaten worden gehouden en steeds minder worden vertrouwd.

    Schets van het bos:
    De grot achter de waterval is de slaapplaats, maar tevens ook de doorgang naar een voedzaam, groot gebied. Als je doorloopt kom je langs een groot meer met meer dan genoeg vis. Als je langs dit meer loopt, waar heel veel bessenbomen en andere eetbare planten staan, kom je in een dichter gebied van het bos terecht. Een plek dat vooral geschikt is als je op zoek bent naar een paar dieren. Maar meer dan nodig is, zal je hiervan niet mogen slachten. Na dit gehad te hebben kom je op een open plek terecht, die geweldig is voor het trainen. Deze open plek wordt enerzijds gesloten door het dichte bos waar je net uit komt en anderzijds door een stenen muur, het einde van de grot.

    Schets van het dorp:
    Het hoogste en tevens verste punt in het dorp is uiteraard het kasteel. Dit staat een stuk van de rest van het dorp af en wordt omringd door bergen. Tussen het dorp en het kasteel staan open velden en het training gebied van de ridders. in het hart van het dorp zijn allemaal ouderwetse winkeltjes en oude huizen te vinden. Maar als je wat meer in het gebied buiten de stad komt, veranderen de huizen al snel in vervallen krotten. Hier zullen mensen het liefste zo ver mogelijk vandaan blijven. Als je in het dorp de hoofdstraat volgt tot het einde kom je op een weg terecht die je langs boerderijen naar het verboden bos lijdt. Maar ook hier komen mensen het liefst niet te dichtbij.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 14:30 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag je wel van het verboden bos eens naar het dorp sneaken, om aan eten te komen o.i.d. ?
    Anders heb je wel een (erg) beperkte ruimte, een bos + grot + natuur omgeving..


    Aan niets denken is ook denken.

    Anders kunnen we misschien nog een ander dorpje maken die met verzonnen mensen zit. Waar Maya haar ouders bijvoorbeeld leven aan de andere kant van het verboden bos dan is er misschien meer variatie of een weg door het verboden bos heen om zo te handelen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Anders kunnen we misschien nog een ander dorpje maken die met verzonnen mensen zit. Waar Maya haar ouders bijvoorbeeld leven aan de andere kant van het verboden bos dan is er misschien meer variatie of een weg door het verboden bos heen om zo te handelen?


    Ja, dat lijkt me ook wel wat, want anders heb je zo'n kleine omgeving.
    Of een zwarte markt, waar gewoon altijd wordt gehandeld.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga morgen weer iets schrijven, maar ik ben pas net thuis en heb nog een stapel huiswerk D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, dat lijkt me ook wel wat, want anders heb je zo'n kleine omgeving.
    Of een zwarte markt, waar gewoon altijd wordt gehandeld.



    Ja, lijkt me ook wel een goed idee.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ben weer terug. Kan je nog met Miles reageren? @Tortura


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik reageer morgen terug.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eh, TheseWords, het is niet zo aardig om het af te kappen als ik met iemand aan het RPGen was door er zelf tussen door te komen en dan gewoon niet meer te reageren...


    Your make-up is terrible

    Somewhere I can go to with Dahlia?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Will voor je vrij


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Is goed, ik moet nu alleen wel eerst naar school :x
    Waar is hij? Dan schrijf ik een reactie als ik terug kom van school.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered