• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sorry, dat ik nog steeds niks plaats maar ik ben echt druk met school en beloof morgen iets te plaatsen C:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geen probleem. Heel erg sorry. Ik ben er aankomende week alleen 's avonds rond deze tijd ofzo. Anders ben ik er eigenlijk gewoon niet. Ik ben dan naar school van 8 's ochtend tot 10 uur 's avonds voor toneel. Hierdoor ben ik weinig online tot de kerstvakantie. Ik zal nu wel even reageren dat Jade schrikt van de achtervolging en eigenlijk Nate probeert geheimen qua veiligheid aangezien Miles net zo goed een huurmoordenaar kan zijn xD.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Geen probleem. Heel erg sorry. Ik ben er aankomende week alleen 's avonds rond deze tijd ofzo. Anders ben ik er eigenlijk gewoon niet. Ik ben dan naar school van 8 's ochtend tot 10 uur 's avonds voor toneel. Hierdoor ben ik weinig online tot de kerstvakantie. Ik zal nu wel even reageren dat Jade schrikt van de achtervolging en eigenlijk Nate probeert geheimen qua veiligheid aangezien Miles net zo goed een huurmoordenaar kan zijn xD.


    Maakt niet uit. Wow, zit je op de toneelschool of is het een project?


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Maakt niet uit. Wow, zit je op de toneelschool of is het een project?

    Nou ieder jaarrond kerstdoen we een soort van musical over kerst. Het is eentraditie en aangezien ik meehelpe methet s hrojven van deze musicals speel ik er ook in :). Het is altijdsuper gezellig enzo dus ik steek er altijd wel superveel tijd in.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Nou ieder jaarrond kerstdoen we een soort van musical over kerst. Het is eentraditie en aangezien ik meehelpe methet s hrojven van deze musicals speel ik er ook in :). Het is altijdsuper gezellig enzo dus ik steek er altijd wel superveel tijd in.


    Ah, dat is echt superleuk. Jammer genoeg hebben wij dat niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Iemand voor Rachelle?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    hee iedereen,
    Ik dacht ik ga Thesewords even wat vragen, maar als ik op haar profiel klik staat er
    "Deze user is niet meer actief!"

    Dus wat doen we met de RPG?
    Gaan we gewoon verder zonder haar?


    It's never gonna happen, Guys.

    Kairi schreef:
    hee iedereen,
    Ik dacht ik ga Thesewords even wat vragen, maar als ik op haar profiel klik staat er
    "Deze user is niet meer actief!"

    Dus wat doen we met de RPG?
    Gaan we gewoon verder zonder haar?


    Wtf?
    Betekend dat dat ze zichzelf heeft verwijderd ofzo?
    Als dat het geval is vind ik dat we best verder kunnen, en ook best de regels van het rpg wat kunnen aanpassen..
    (like veel mensen wilden niet de hele tijd hun personage in die grot laten slapen en gewoon een grotere omgeving; een zwarte markt, nog een dorp dichtbij, het lijkt me ook wel wat om een paar plekken te maken waar mensen tegen de koning gemaskerd / onopvallend / als andere personen kunnen komen en mensen 'voor' de koning kunnen tegenkomen.)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Wtf?
    Betekend dat dat ze zichzelf heeft verwijderd ofzo?
    Als dat het geval is vind ik dat we best verder kunnen, en ook best de regels van het rpg wat kunnen aanpassen..
    (like veel mensen wilden niet de hele tijd hun personage in die grot laten slapen en gewoon een grotere omgeving; een zwarte markt, nog een dorp dichtbij, het lijkt me ook wel wat om een paar plekken te maken waar mensen tegen de koning gemaskerd / onopvallend / als andere personen kunnen komen en mensen 'voor' de koning kunnen tegenkomen.)

    Als dat het geval is, vind ik wel dat ze het had moeten melden. Nu is ze abrupt inactief.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Als dat het geval is, vind ik wel dat ze het had moeten melden. Nu is ze abrupt inactief.


    Ja, klopt.
    Maar wat is dat, inactief, bestaat je account dan niet meer?


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, klopt.
    Maar wat is dat, inactief, bestaat je account dan niet meer?

    Ik had even gekeken of ze geband was, maar dat was niet het geval. Dus ik denk dat ze zichzelf heeft laten verwijderen of zo.
    Het staat in elk geval niet in het topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik had even gekeken of ze geband was, maar dat was niet het geval. Dus ik denk dat ze zichzelf heeft laten verwijderen of zo.
    Het staat in elk geval niet in het topic.


    Nee, je kan niet verwijderd worden. Als ze inlogt is ze gewoon weer actief.


    Your make-up is terrible

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik had even gekeken of ze geband was, maar dat was niet het geval. Dus ik denk dat ze zichzelf heeft laten verwijderen of zo.
    Het staat in elk geval niet in het topic.


    Stom. Ik heb wel bij oude usernames gekeken en Ohemdjie heeft ook de naam TheseWords gehad ofzo..


    Aan niets denken is ook denken.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, je kan niet verwijderd worden. Als ze inlogt is ze gewoon weer actief.

    Hm. Maar Nikki, wat is er dan met haar profiel gebeurd? :'].

    @Lexus: Ik heb even gekeken, maar denk niet dat zij dat is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hm. Maar Nikki, wat is er dan met haar profiel gebeurd? :'].

    @Lexus: Ik heb even gekeken, maar denk niet dat zij dat is.


    Nee, dat is ze niet. Ik heb bij haar andere profiel gekeken of die nog op actief staat, en dat staat die, maar daar is ze al vier maanden niet op geweest :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.