• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Oh. Vreemd. It's a mystery


    Aan niets denken is ook denken.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hm. Maar Nikki, wat is er dan met haar profiel gebeurd? :'].

    @Lexus: Ik heb even gekeken, maar denk niet dat zij dat is.


    Die gaat gewoon op 'inactief' waardoor niets meer zichtbaar is, ook je creaties niet. Deze mogelijkheid kan je trouwens gewoon bij je instellingen vinden. Maar je bent niets echt kwijt, want als je op Q inlogt komt alles weer terug.


    Your make-up is terrible

    Ik wilde net haar een pb sturen dat ik te druk heb met school. Deze user is niet meer actief!
    Maar aan de berichten te zien wisten jullie dit al :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben het met Lexus eens :)
    Nu kunnen we sommige dingen aanpassen
    dan is het misschien ook makkelijker om elkaar spontaan te ontmoeten, in plaats van telkens te vragen van: Wie kan mij ontmoeten?

    Het is alleen misschien is het niet handig als we niet zelf het topic beheren..
    Moeten we een mod mailen en de eerste rpg topic laten sluiten of gaan we deze gewoon vullen?


    It's never gonna happen, Guys.

    Natuurlijk gaan we deze gewoon vullen :') lijkt mij tenminste..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    We kunnen er twee dorpen van maken welke kunnen handelen. Inderdaad ook een zwarte markt en de map wel een beetje aan wat we nu hebben houden. En ook dat mensen uit het bos ook het dorp in kunnen komen of niet aangezien ze net zo goed reizigers kunnen zijn of niet?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik moet vanavond even aan een stand alone werken, so tomorrow Lexus and HH can expect a post from me.


    HurtedHeart schreef:
    We kunnen er twee dorpen van maken welke kunnen handelen. Inderdaad ook een zwarte markt en de map wel een beetje aan wat we nu hebben houden. En ook dat mensen uit het bos ook het dorp in kunnen komen of niet aangezien ze net zo goed reizigers kunnen zijn of niet?

    Goed idee, want bij het anderen kwam ik niet veder met inspiratie ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan anders wel een beschrijving schrijven voor diegene die het zou willen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Het tweede dorp:
    Er is een klein kasteel voor de hertog en hertogin die trouw zijn aan de koning. Er is een markt elke namiddag rond 3 tot 5 waar volgens vaste prijzen worden gehandeld. De weg tussen de twee dorpen gaat door het verboden bos en het iste paard 20 minuten rijden. In dit dorp zijn ook veel boeren dus haalt het eerste dorp meestal zijn grondstoffen vandaan. De koning en hertog n hertogin zijn vrienden en steunen elkaar tegen het bevechten van vijanden.

    De zwRte markt:
    Hier word eerlijk gehandeld zonder belansting en isbuiten het tweede dorp 5 minuten rijden met het paard in een normaal drafje. Het is er meestal gezellig en is bijna altijd open. Mensen kunnen wat ze overhebben daar verkopen en zo een eerlijk inkomen krijgen.

    Iedereen er een beetje mee eens. Als je extra ideeen hebt zeg je het maar. Ik sta altijd open voor nieuwe ideeen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Het tweede dorp:
    Er is een klein kasteel voor de hertog en hertogin die trouw zijn aan de koning. Er is een markt elke namiddag rond 3 tot 5 waar volgens vaste prijzen worden gehandeld. De weg tussen de twee dorpen gaat door het verboden bos en het iste paard 20 minuten rijden. In dit dorp zijn ook veel boeren dus haalt het eerste dorp meestal zijn grondstoffen vandaan. De koning en hertog n hertogin zijn vrienden en steunen elkaar tegen het bevechten van vijanden.

    De zwRte markt:
    Hier word eerlijk gehandeld zonder belansting en isbuiten het tweede dorp 5 minuten rijden met het paard in een normaal drafje. Het is er meestal gezellig en is bijna altijd open. Mensen kunnen wat ze overhebben daar verkopen en zo een eerlijk inkomen krijgen.

    Iedereen er een beetje mee eens. Als je extra ideeen hebt zeg je het maar. Ik sta altijd open voor nieuwe ideeen.


    Ik vind het tweede dorp wel goed, maar ik had een ander idee voor de zwarte markt. Bij een zwarte markt denk ik ook wel aan een markt die eigenlijk altijd open is, eigenlijk illegaal, maar die wordt goedgekeurd door het koningshuis etc. omdat het een stuk verwijderd is van hun koningshuis en ze daar zelf nooit komen. Ik denk aan een plek waar iedereen van alles handelt, veel drank, drugs, en hele vage producten te koop zijn omdat iedereen er met zijn troep kan kopen. Het is een plek waar je soms niet dood wilt gevonden, omdat er ondanks gezelligheid ook op sommige plekken een grimmige sfeer heerst. Er komen vooral armen die je van alles proberen aan te smeren. Er zijn vaste handelaren die hun handelswaar op een krakkemikkig kraampje aanbieden en je kunt flink met deze mensen onderhandelen (mits je hier goed in bent, anders wordt je flink afgezet) Je moet oppassen dat je niet beroofd wordt want het kan soms erg druk zijn op de zwarte markt. Iedereen mag op de zwarte markt handelen, er bestaan niet echt regels voor dit handelen. Wel lopen er soms mannen van de koning op de zwarte markt en dan moet je oppassen, zij pakken gespuis en 'ongedierte' namelijk zonder aarzelen zo op. De zwarte markt heeft geen tijdsbesef, hij leeft dag en nacht, dat hangt van de mensen af (die zorgen voor leven). De zwarte markt bevindt zich in soort van wijk met kleine huisjes, smalle straatjes, wat net op een labyrint lijkt. Je kunt hier goed verdwalen. Er zijn een aantal kleine uitgaansgelegenheden hier; denk aan barretjes die in afgelegen straatjes liggen niet te vinden zijn voor vreemdelingen.

    In het tweede dorp kun je je wel als 'verboden bos persoontje' vertonen, omdat hier meer reizigers komen en lang niet iedereen elkaar kent, zoals wel bij het eerste dorp het geval is.

    Het lijkt me beter om die weg óm het verboden bos heen te laten lopen, want het verboden bos is echt geheimzinnig / verboden / creepy en daar willen de mensen van de koning niet graag heengaan.

    Nog wat ideeën voor plekken:
    - Chique winkelstraten in het eerste dorp, koningsdorp
    - Wapenwinkels in het tweede dorp
    - ..


    Ik heb nog een idee; we maken zelf een story (waar iedereen in kan schrijven) waarbij 1 hoofdstuk kan worden gebruikt als ideeën, en het andere voor de plekken van het koninkrijk waar je allemaal kunt komen (waar iedereen het mee eens is dat ze bestaan etc.)

    Mee eens / oneens?


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)


    Ik heb nog een idee; we maken zelf een story (waar iedereen in kan schrijven) waarbij 1 hoofdstuk kan worden gebruikt als ideeën, en het andere voor de plekken van het koninkrijk waar je allemaal kunt komen (waar iedereen het mee eens is dat ze bestaan etc.)

    Mee eens / oneens?


    Mee eens :)
    Dat lijkt me wel heel handig. Misschien kunnen we daar ook dan de personages inzetten, want dan is het makkelijker te overzien :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Kairi schreef:
    (...)

    Mee eens :)
    Dat lijkt me wel heel handig. Misschien kunnen we daar ook dan de personages inzetten, want dan is het makkelijker te overzien :)


    Klopt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)


    Ik heb nog een idee; we maken zelf een story (waar iedereen in kan schrijven) waarbij 1 hoofdstuk kan worden gebruikt als ideeën, en het andere voor de plekken van het koninkrijk waar je allemaal kunt komen (waar iedereen het mee eens is dat ze bestaan etc.)

    Mee eens / oneens?

    Goed idee c:!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien een idee voor het verboden bos.
    Want eerder zat iedereen achter de waterval in een grot. Dat leek me namelijk erg onhandig. Is het misschien handiger dat iedereen een 'klein' hutje heeft? En zelf voedsel mag zoeken?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor