• Ik wist niet in welke subforum dit moest x:
    Haiii,
    Nu dat mijn oude mobiel kapot is gegaan en ik nu een ongelofelijk rotding heb, moet ik een nieuwe mobiel/muziekspeler. Ik ging op internet een beetje op google rondzoeken maar ik kom er niet echt uit moet ik zeggen. En aangezien hier na mijn idee veel muziekliefhebbers zitten, weten jullie het vast wel. :Y)
    Waar de telefoon aan moet voldoen:
    -Niet duurder dan 150,-
    -Meer dan 700 liedjes aankunnen.
    -Goede kwaliteit.
    -Makkelijk in gebruik.
    -Wifi.
    -Android zal fijn zijn, hoeft niet perse.
    -Whatsapp zal fijn zijn, hoeft niet perse.

    Als een mobiel niet lukt, tja dan heb ik pech. Muziekspelers zijn daarom ook prima. Alleen heb ik ook eisen. gheh.
    -Goede kwaliteit,
    -Wifi zal fijn zijn, hoeft niet perse.
    -Niet te duur.

    Wauw, wat een mooi lijstje. c: Ik hou van degene die er een voor me weet. Ghehe. (cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Een mobiel met een grote geheugenkaart?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Een mobiel met een grote geheugenkaart?

    Ik heb er nu 8 gb in zitten, alleen als ik dan muziek aanklik, dan loopt ie gewoon vast. Begint ie met een liedje, stopt ie iedere 10 seconden. Nou als ik ergens chagrijnig van word .. ghehe. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Koop geen Sony Ericsson Xperia 8, daar past heel weinig op.
    Verder kan ik je niet helpen [x


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Lol, dat kan bijna elke telefoon zolang je er een groot genoeg geheugen. En anders koop je een los kaartje. Als je alleen muziek wilt luisteren kun je net zo goed een MP3 speler kopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Koop een tweedehands iPhone, neem iTunes Match en je hebt tot 25.000 liedjes altijd bij de hand + de muziek die je via iTunes koopt.
    Voldoet aan al je eisen, alleen kun je voor 150 euro max waarschijnlijk alleen een 3GS of ouder krijgen..

    hellgirl1417 schreef:
    Koop een tweedehands iPhone, neem iTunes Match en je hebt tot 25.000 liedjes altijd bij de hand + de muziek die je via iTunes koopt.
    Voldoet aan al je eisen, alleen kun je voor 150 euro max waarschijnlijk alleen een 3GS of ouder krijgen..


    1: Waarom zou je uberhaupt een apple apparaat kopen 2: Als je een beperkt budget hebt is een apple apparaat dubbel niks.

    Ik heb eeb HTC Desire, en een HTC Ariah. Beiden zijn uitstekend en al wat ouder dus goeskoop als je ze nog kan vinden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    1: Waarom zou je uberhaupt een apple apparaat kopen 2: Als je een beperkt budget hebt is een apple apparaat dubbel niks.

    Ik heb eeb HTC Desire, en een HTC Ariah. Beiden zijn uitstekend en al wat ouder dus goeskoop als je ze nog kan vinden :Y)

    Dat, maar ik raad geen HTC aan. Ik hoor daar alleen maar slechte dingen over. Dat het snel kapot gaat, snel vast loopt, allemaal dat soort dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat, maar ik raad geen HTC aan. Ik hoor daar alleen maar slechte dingen over. Dat het snel kapot gaat, snel vast loopt, allemaal dat soort dingen.


    Hm, nooit last van gehad. En dit is een twee jaar ouwe tweedehands telefoon!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hm, nooit last van gehad. En dit is een twee jaar ouwe tweedehands telefoon!

    Oh okay, dan heb jij gewoon geluk *O* Maar goed, dat ken ik. Ik had een LG Cookie voor zeker 2 jaar en zou ook snel kapot gaan. Heb dat ding zo vaak laten vangen. En hij is nu dood vanwege de software en niet hardware, dus dat is best grappig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een Samsung Galaxy S Advance
    Met 4 gb intern geheugen
    Kheb nu ruim 100 nummer eropstaan en heel wat apps en nog geen 1 gb vol
    Maar geen idee hoe duur die is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Decembre schreef:
    Ik heb een Samsung Galaxy S Advance
    Met 4 gb intern geheugen
    Kheb nu ruim 100 nummer eropstaan en heel wat apps en nog geen 1 gb vol
    Maar geen idee hoe duur die is

    Rond de 250 euro.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat, maar ik raad geen HTC aan. Ik hoor daar alleen maar slechte dingen over. Dat het snel kapot gaat, snel vast loopt, allemaal dat soort dingen.


    Datdus. Ik heb nu een HTC. (cat)
    & wat Decembre zegt, 100 liedjes zijn wel een beetje te weinig dan. Maar het is dus zo dat de meeste telefoons het wel aan kunnen? Nah, dan ga ik niet moeilijk doen en koop ik gewoon een leuke telefoon (?).


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Deadwish schreef:
    (...)

    Datdus. Ik heb nu een HTC. (cat)
    & wat Decembre zegt, 100 liedjes zijn wel een beetje te weinig dan. Maar het is dus zo dat de meeste telefoons het wel aan kunnen? Nah, dan ga ik niet moeilijk doen en koop ik gewoon een leuke telefoon (?).

    Liedjes zijn vaak rond de 3mb en je telefoon heeft al snel 1gb opslag. Trek daar 400/500mb voor het besturingssyteem en apps en je komt uit op 500/600mb vrije ruimte. Dan kom je al makkelijk op de 150 liedjes ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Liedjes zijn vaak rond de 3mb en je telefoon heeft al snel 1gb opslag. Trek daar 400/500mb voor het besturingssyteem en apps en je komt uit op 500/600mb vrije ruimte. Dan kom je al makkelijk op de 150 liedjes ;p


    En als ik er dan een geheugenkaart van 16 gb ingooi, blijft ie dan wel net zo snel? Nu snap ik ook waarom me vorige mobiel chrashte, kwam vast door die duizend liedjes. My bad.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Deadwish schreef:
    (...)

    En als ik er dan een geheugenkaart van 16 gb ingooi, blijft ie dan wel net zo snel? Nu snap ik ook waarom me vorige mobiel chrashte, kwam vast door die duizend liedjes. My bad.

    De huidige telefoons kunnen dat makkelijk aan, zouden ze tenminste wel moeten kunnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.