• Hey!
    Als hier al een topic over geopend is, zou dat best kunnen, want het speelt de laatste tijd volgens mij best wel.

    Het is dus er gewoon héél véél topics over 'Ik-zoek-1D-stories' geopend worden, om dat er dan vervolgens iemand is die ze allemaal bumpt met zijn of haar story, zodat het hele Actieve Topics deel ondergespamt wordt. Wat ik bedoel is, dat One Direction fans best zelf even rond kunnen kijken, want er zijn zoveel stories ervan, en ook de top 5 staat helemaal vol.

    Is er misschien iets waardoor One Direction-stories-gezocht topics bijvoorbeeld off-topic kunnen? Ik weet wel dat áls je dat doet, je dat eigenlijk ook met gewone stories ook moet doen, maar er zijn zoveel topics over, en ik en best wel wat mensen ergeren zich daaraan.
    Misschien een suggestie?


    Tijd voor koffie.

    GM :Y) Ik heb dus nergens last van.
    Maar goed, ik betwijfel het dat die topic's in het Off-Topic komen te staan. Dit doordat er bepaald is dat RPG's niet in het Off-Topic komen. En daarbij zijn de topic's niet Off-Topic.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 10:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zal wss niet gebeuren. Zoals eigenlijk Oromis zegt, RPG wordt daar ook niet heen verplaatst en zijn ze niet off-topic. Ze zijn eerder zwaar onnodig, omdat de meeste een beetje lui zijn om andere topics op te zoeken of in de top te kijken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben het hier mee eens. Maar ja, alleen GM's kunnen de functie gebruiken om sommige dingen niet te zien en dat vind ik dieptriest, want ik ga niet betalen.

    Ook wil ik aan alle mensen zeggen die al die nutteloze topics maken: Ga zelf zoeken, in hemelsnaam. Die topics die jullie maken verspreiden als een ziekte over het forum en wij hebben daar last van. Ik haat 1D, dus ik hoef jullie fangirling for stories hier niet te hebben. Wat kinderachtig. Godverdomme.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben het hier niet mee eens.
    Er zijn toch ook normale Ik zoek stories topics?
    En dan staat er in de beginpost daarvan Ik zoek: One Direction, JB etc. Dan reageer je er niet op, omdat je dat niet hebt.
    Dus dan maken ze als titel Ik zoek 1D stories, zodat je weet dat je er dan niet op hoeft te klikken, als je geen 1D verhalen hebt :Y)
    Ik kan zo goed uitleggen ook :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    Ik ben het hier niet mee eens.
    Er zijn toch ook normale Ik zoek stories topics?
    En dan staat er in de beginpost daarvan Ik zoek: One Direction, JB etc. Dan reageer je er niet op, omdat je dat niet hebt.
    Dus dan maken ze als titel Ik zoek 1D stories, zodat je weet dat je er dan niet op hoeft te klikken, als je geen 1D verhalen hebt :Y)
    Ik kan zo goed uitleggen ook :Y)

    90% van deze site bestaat uit 1D stories. Seriously, daar hoef je geen topics met "ik zoek 1D-stories" voor aan te maken, want je hoeft maar een pagina op Q aan te klikken en je ziet één van die vijf koppen alweer ergens op een foto staan.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 10:48 ]


    ars moriendi

    Heathrow schreef:
    Ik ben het hier niet mee eens.
    Er zijn toch ook normale Ik zoek stories topics?
    En dan staat er in de beginpost daarvan Ik zoek: One Direction, JB etc. Dan reageer je er niet op, omdat je dat niet hebt.
    Dus dan maken ze als titel Ik zoek 1D stories, zodat je weet dat je er dan niet op hoeft te klikken, als je geen 1D verhalen hebt :Y)
    Ik kan zo goed uitleggen ook :Y)


    Dat neemt niet weg dat dan de hele Actieve Topics volstaat met dat soort topics. Dan klik ik er toch ook niet op, maar er zijn er nog steeds hartstikke veel.


    Tijd voor koffie.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    90% van deze site bestaat uit 1D stories. Seriously, daar hoef je geen topics met "ik zoek 1D-stories" voor aan te maken, want je hoeft maar een pagina op Q aan te klikken en je ziet één van die vijf koppen alweer ergens op een foto staan.
    Maar als ze specifiek zoeken naar een bepaalde verhaallijn of genre?
    Ik maak die topics nooit hoor, maar ik begrijp wel waarom anderen het doen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)Maar als ze specifiek zoeken naar een bepaalde verhaallijn of genre?
    Ik maak die topics nooit hoor, maar ik begrijp wel waarom anderen het doen :Y)

    Maar het gaat er hier gewoon om dat mensen niet tien pagina's moeten zoeken om een normaal topic te vinden. Waarom wordt er niet gewoon een stickie gemaakt waar mensen hun 1D stories kunnen dumpen? Houdoe overlast.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heathrow schreef:
    (...)Maar als ze specifiek zoeken naar een bepaalde verhaallijn of genre?

    Kom nou, alsof daar zoveel verschil in zit.


    ars moriendi

    Dat gaat niet gebeuren. Deze topics zijn allemaal on-topic en moeten dus niet naar off-topic.
    Als je GM koopt kan je het 1D-subform en dat van stories promoten afzetten, dus dan heb je er geen last meer van.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Dat gaat niet gebeuren. Deze topics zijn allemaal on-topic en moeten dus niet naar off-topic.
    Als je GM koopt kan je het 1D-subform en dat van stories promoten afzetten, dus dan heb je er geen last meer van.

    Dat zeiden ze bij de vele klachten over de overload aan RPG's ook al Ik vind het best erg dat mensen vanaf nu dus moeten gaan betalen om al die spam uit de Actieve Topics te kunnen weren. Maargoed, who am I.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Kom nou, alsof daar zoveel verschil in zit.


    +10000000000000


    Your make-up is terrible

    Amused schreef:
    Dat gaat niet gebeuren. Deze topics zijn allemaal on-topic en moeten dus niet naar off-topic.
    Als je GM koopt kan je het 1D-subform en dat van stories promoten afzetten, dus dan heb je er geen last meer van.

    Dat is dus mijn punt van irritatie: geld verdienen met de irritaties van anderen. Bevalt het je niet? Koop GM!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...)
    Dat is dus mijn punt van irritatie: geld verdienen met de irritaties van anderen. Bevalt het je niet? Koop GM!
    Dat hebben wij ook niet zo bepaald.


    Life is hard and then we die

    SICKENING schreef:
    (...)
    Dat is dus mijn punt van irritatie: geld verdienen met de irritaties van anderen. Bevalt het je niet? Koop GM!


    Wat wil je dan? Dat we alles van 1D in het offtopic zetten en daarmee duidelijk zegen dat we 1D minderwaardiger vinden dan de andere promoot topics? Het zou oneerlijk zijn om een onderscheid te maken, dus dat gaan we ook niet doen.
    Dat is het voordeel van GM zijn, je kan je irritaties uit het forum halen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn