• Hallo, ik heb een suggestie.

    Als je je je abo lijst wilt verwijderen moet je tien duizend keer op het prullenbak knopje drukken als je veel abo's hebt (net bij mij gebeurd), dus ik wil graag gewoon een knopje met 'Verwijder al je abo's.' En dan ook zo een knopje voor je topicabo's.

    Dit is handig als je op veel topics of stories een abo hebt en alles wilt verwijderen. Als je maar een paar hebt kun je ook op dat knopje drukken, maar dan ben je zo te zien wel heel erg lui.

    Groetjes x

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 15:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik gok dat het er niet komt. Je moest maar eens per ongeluk op dat knopje klikken... Dat kun je niet terugdraaien en ben je alles kwijt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik gok dat het er niet komt. Je moest maar eens per ongeluk op dat knopje klikken... Dat kun je niet terugdraaien en ben je alles kwijt.

    Dan kun je de stories opnieuw opzoeken en er een nieuwe abo opnemen.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik weet niet vanbuiten hoe al die stories heten hoor :W
    Ik ben tegen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Komt er niet, vaak voorgesteld. En het komt er niet omdat je dan wellicht per ongeluk al je abonnementen kan verwijderen.z


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat als er dan net zo'n systeem komt als met pb's enal verwijderen? Moet je ook eerst je wachtwoord invullen voordat dat gaat. Dan kun je het ook niet per ongeluk doen, klaar, iedereen blij.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nou, misschien kun je dan eerst je wachtwoord invullen als je op het knopje drukt. Dan kun je het inderdaad ook niet per ongeluk doen.


    Some people are art and do art at the same time

    Misschien eerder van die vinkjes gebruiken? Dat je meerdere abo's kan selecteren en kan verwijderen? ^^
    Zo ga je het probleem tegen van per ongeluk op dat knopje drukken. :3


    Let the Night embrace you

    @Sagitta, kan ook gewoon, inderdaad.


    Some people are art and do art at the same time

    Sagitta schreef:
    Misschien eerder van die vinkjes gebruiken? Dat je meerdere abo's kan selecteren en kan verwijderen? ^^
    Zo ga je het probleem tegen van per ongeluk op dat knopje drukken. :3

    Dit spookte net ook door mijn gedachten heen.:3
    Maar ik denk dat deze suggestie niks voor niks is afgewezen de vorige keren:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Already schreef:
    (...)
    Dan kun je de stories opnieuw opzoeken en er een nieuwe abo opnemen.

    dat is wel heel veel werk .....niet????


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CityGirlx schreef:
    (...)
    dat is wel heel veel werk .....niet????


    Nou, dan ben je zeker wel heel lui, haha. Maar misschien kunnen er zulke vinkjes komen, wat @Sagitta ook zei. Of gewoon je wachtwoord invullen als je op het knopje drukt.


    Some people are art and do art at the same time

    Already schreef:
    (...)

    Nou, dan ben je zeker wel heel lui, haha. Maar misschien kunnen er zulke vinkjes komen, wat @Sagitta ook zei. Of gewoon je wachtwoord invullen als je op het knopje drukt.


    Niets persoonlijk maar dan kan je ook zeggen dat jij lui bent met het een voor een verwijderen van een abonnement :') en dit bedoel ik niet aanvallend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Niets persoonlijk maar dan kan je ook zeggen dat jij lui bent met het een voor een verwijderen van een abonnement :') en dit bedoel ik niet aanvallend.


    Ja, ik had net duizenden abonnementen, je zal niet weten hoeveel. Volgens mij iets met dertig. En ik had ook nog zeventien topicabonnementen (ik overdrijf niet). Dus het is volgens mij wel logisch dat ik zo'n knopje wil. Ik ben niet lui, alleen dit is veel te veel. Als ik een paar abonnementen had zou ik dat knopje niet gebruiken.


    Some people are art and do art at the same time

    Dan heb ik dat liever voor het gastenboek (:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Dan heb ik dat liever voor het gastenboek (:


    Dat is er toch al? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.