• Hallo, ik heb een suggestie.

    Als je je je abo lijst wilt verwijderen moet je tien duizend keer op het prullenbak knopje drukken als je veel abo's hebt (net bij mij gebeurd), dus ik wil graag gewoon een knopje met 'Verwijder al je abo's.' En dan ook zo een knopje voor je topicabo's.

    Dit is handig als je op veel topics of stories een abo hebt en alles wilt verwijderen. Als je maar een paar hebt kun je ook op dat knopje drukken, maar dan ben je zo te zien wel heel erg lui.

    Groetjes x

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 15:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Already schreef:
    (...)

    Ja, ik had net duizenden abonnementen, je zal niet weten hoeveel. Volgens mij iets met dertig. En ik had ook nog zeventien topicabonnementen (ik overdrijf niet). Dus het is volgens mij wel logisch dat ik zo'n knopje wil. Ik ben niet lui, alleen dit is veel te veel. Als ik een paar abonnementen had zou ik dat knopje niet gebruiken.


    Oke, als jij dat veel vindt dan vind ik het best. Ik heb er over de vijftig geloof ik. Misschien zelfs tegen de honderd aan. Dan zal ik er wel gewoon anders over denken dan jij :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Already schreef:
    (...)

    Nou, dan ben je zeker wel heel lui, haha. Maar misschien kunnen er zulke vinkjes komen, wat @Sagitta ook zei. Of gewoon je wachtwoord invullen als je op het knopje drukt.


    ... lol hypocriet. Jij stelt dit voor omdat je alles verwijderen veel werk vind maar als je dezelfde hoeveelheid stories weer opzoeken en abo nemen veel werk vind ben je wel heel lui? Heb je enig idee hoe idioot dat klinkt? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... lol hypocriet. Jij stelt dit voor omdat je alles verwijderen veel werk vind maar als je dezelfde hoeveelheid stories weer opzoeken en abo nemen veel werk vind ben je wel heel lui? Heb je enig idee hoe idioot dat klinkt? D:


    Sorry hoor, het was toch zeker een grapje over die luiheid bij 'abo nemen is veel werk'? Had je de 'haha' ernaast niet gezien of zoiets? ._.


    Some people are art and do art at the same time

    Already schreef:
    (...)

    Nou, dan ben je zeker wel heel lui, haha. Maar misschien kunnen er zulke vinkjes komen, wat @Sagitta ook zei. Of gewoon je wachtwoord invullen als je op het knopje drukt.


    Jij zegt dat mensen lui zijn als ze het veel werk vinden al hun abo's terug te zoeken, maar zelf wil je wel niet al je abonnementen verwijderen? Ik ken mensen die echt verschrikkelijk veel stories lezen en dan is het onmogelijk om die allemaal terug te vinden. Als een story afgelopen is, moet je ze maar direct uit je lijst verwijderen en dan krijg je ook geen ellenlange lijst met afgelopen stories. Ik heb zelf bij blogs al meegemaakt dat ik ze per ongeluk verwijderde in plaats van bewerkte, dus ik weet hoe snel het soms kan gaan. Tegen dus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    zelfde probleem hier
    ik heb abo's van 2008 en die zijn er niet meer, die quizen enz.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Sagitta schreef:
    Misschien eerder van die vinkjes gebruiken? Dat je meerdere abo's kan selecteren en kan verwijderen? ^^
    Zo ga je het probleem tegen van per ongeluk op dat knopje drukken. :3


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Oke, als jij dat veel vindt dan vind ik het best. Ik heb er over de vijftig geloof ik. Misschien zelfs tegen de honderd aan. Dan zal ik er wel gewoon anders over denken dan jij :')


    Ergens geloof ik dit niet. Je hebt heel veel abonnees, zelfs bijna tegen de honderd aan en dan wil je dat knopje niet? Sorry hoor, maar dit begrijp ik even niet. Als jij al je abonnees wilt verwijderen, ga jij dat dan een voor een doen? Je hebt tegen de honderd aan, even serieus zeg, ik denk niet dat ik dit geloof.


    Some people are art and do art at the same time

    Already schreef:
    (...)

    Ergens geloof ik dit niet. Je hebt heel veel abonnees, zelfs bijna tegen de honderd aan en dan wil je dat knopje niet? Sorry hoor, maar dit begrijp ik even niet. Als jij al je abonnees wilt verwijderen, ga jij dat dan een voor een doen? Je hebt tegen de honderd aan, even serieus zeg, ik denk niet dat ik dit geloof.


    Hoezo zou ze allemaal in één keer willen verwijderen? Je verwijdert ze toch gewoon als ze afgelopen zijn? En dat is volgens mij niet allemaal op dezelfde dag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Already schreef:
    (...)

    Ergens geloof ik dit niet. Je hebt heel veel abonnees, zelfs bijna tegen de honderd aan en dan wil je dat knopje niet? Sorry hoor, maar dit begrijp ik even niet. Als jij al je abonnees wilt verwijderen, ga jij dat dan een voor een doen? Je hebt tegen de honderd aan, even serieus zeg, ik denk niet dat ik dit geloof.

    Waarom zou je dit niet geloven?
    Ik heb dat ook eens gedaan. Ik had er rond de 80. Ik heb ze allemaal gereduceerd tot nog 20. Allemaal 1 voor 1 kijken of die story nog wel actief was of niet...
    Geloof je mij ook niet?

    Een wachtwoord invullen of aanvinken zou ik dan een mooie middenweg vinden. Maar gewoon alles in 1 keer in 1 klik, is te gevaarlijk in mijn ogen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Colfer schreef:
    (...)

    Dat is er toch al? :')

    Volgens mij bedoeld ze het met aankruisvakjes.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Already schreef:
    (...)

    Ergens geloof ik dit niet. Je hebt heel veel abonnees, zelfs bijna tegen de honderd aan en dan wil je dat knopje niet? Sorry hoor, maar dit begrijp ik even niet. Als jij al je abonnees wilt verwijderen, ga jij dat dan een voor een doen? Je hebt tegen de honderd aan, even serieus zeg, ik denk niet dat ik dit geloof.


    Ik heb ze voor je geteld het zijn er 70. Iets verkeerd ingeschat. En anders geloof je het toch lekker niet :W zal mij een zorg zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Even een tip: ik zou je intonatie even veranderen. Mensen lui gaan lopen noemen terwijl je zelf voor een 'alles in een keer verwijderen omdat dat zoveel werk is'-knop stemt, is een beetje raar. Met stroop vang je immers meer vliegen dan met azijn,


    Tijd voor koffie.

    Memoria schreef:
    (...)
    Volgens mij bedoeld ze het met aankruisvakjes.^^

    Aankruisvakjes zijn er bij de pb's, weet ik zo vanbuiten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Al dat gezeik over wie hier lui is en wie niet .__.
    Ik ben voor. Niet dat ik het nodig heb, maar 't lijkt me een kleine moeite om een alles selecteren knop te maken.


    i put the fun in funeral

    Aanvinkvakjes, is dat niet hetzelfde dan even op dat vuilbakje klikken, alleen dan zonder die 3 seconden die ertussen zitten omdat je abo wordt verwijderd ?