• Ik zit dus onder de blauwe plekken. nu zul je wel denken wie heeft dat gedaan ? je vriendin waarmee je ruzie had,je broer,je vader ? nee.. mijn moeder heeft me geknepen en geslagen! Waarom ? omdat ik een briefje kwijt was voor nederlands n mijn tas in was vergeten te pakken.. is dat een reden om mij te slaan enz. ? en ze heeft met mijn spullen staan gooien en nu is de helft van mijnspul kapot.. ;l en se heeft me ook nog is de huid vol gescholden. daarna is se weggegaan en 30 minuten later kwam ze weer vrolijk mijn kamer in om te controleren ofk sliep ;l

    nu is dus mijn vraag :
    Spoort mijn ma wel?!


    We can only learn to love by loving.

    Nee x.x
    *weetnietwaterverdermoet*


    Mew <3

    Bel de kindertelefoon of ga naar de politie bij de afdeling mishandenling en als je dat niet wilt kun je het altijd tegen je pa vertellen en dan grote kans dat je vader er wat van gaat zeggen.

    Lieverd<3
    Jouw ma spoort eigenlijk niet echt weet je. Da's zoals mijn pa, die spoort ook niet want slaat ons ook >,< Misschien moet je eens naar de kindertelefoon ofzo bellen en erover praten met iemand. Of je neemt iemand in vertrouwen ofzo en praat er daarmee over. Je kan er ook gewoon met je moeder over praten en vragen wáárom ze da deed. Als ze zegt; 'Omdat je dat briefje kwijt was!' sproort ze inderdaat niet. Ga er anders ff met je vader ofzo over praten?

    Sterkte<3

    Dat heb ik ook wel eens,, dan worden mijn ouders f*cking boos op me en even later vragen ze of je bij ze komt liggen op de bank om tv te kijken ofzo..

    Maargoed, veel sterkte! <33


    a figment of your imagination

    Bel de kindertelefoon of ga naar de politie bij de afdeling mishandenling en als je dat niet wilt kun je het altijd tegen je pa vertellen en dan grote kans dat je vader er wat van gaat zeggen.


    da durfk beide niet en mijn pa weet het en het enige wat hij zegt is ''tja je moeder is nogal ... apart'' ;l


    We can only learn to love by loving.

    Woow, sterkte van je pa heb je anders wel echt veel hea -.-

    Woow, sterkte van je pa heb je anders wel echt veel hea -.-


    egt weel [/sarcasm]
    mr mijn ma mept hem ook altijd o_o en sgeld hem uit enz.


    We can only learn to love by loving.

    Handig -.- W8 ik hb een idee! Mijn vader gaat samen met jouw moeder naar zo'n centrum -.- Allebei even gestoord [/Sorry]

    Meisje..

    Egt zoo erg ö =(
    Mr k dnk dt je het beter wel aan iemand moet vertellen, want anders gaat ze (waarschijnlijk) ook alleen maar door...
    Kindertelefoon/politie ..
    En als je je vader nou eens een aantal van die blauwe plekken toont en zegt dat het zo echt niet langer meer kan? Misschien dat dat ook helpt ..

    Veel sterkte <33

    (...)

    egt weel [/sarcasm]
    mr mijn ma mept hem ook altijd o_o en sgeld hem uit enz.

    OH MY GOD! DAT WIJF IS GEK!

    Dude, dit valt onder mishandeling.
    Ik snap dat het eng is om naar de politie te stappen of de kindertelefoon te bellen, maar IEMAND moet er iets aan doen.
    Ga densoods naar een vertrouwenspersoon op school zodat die mss contact op kan nemen met de politie.
    anyway; sterkte ermee(flower)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nicol,
    Dit is kindermishandeling, en kindermishaldeling is zoals je weet verboden! Als je niet naar je vader kan, moet je naar een verrouwenspersoon op school, of desnoods de politie gaan! Want dit is niet normaal.
    Als je niet alleen durft, vraag dat of er een goed vriend(in) mee wil. Ik verzeker je: Dat helpt echt! En ik kan het weten! ;]
    Succes en sterkte ermee! <333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nicol,
    Dit is kindermishandeling, en kindermishaldeling is zoals je weet verboden! Als je niet naar je vader kan, moet je naar een verrouwenspersoon op school, of desnoods de politie gaan! Want dit is niet normaal.
    Als je niet alleen durft, vraag dat of er een goed vriend(in) mee wil. Ik verzeker je: Dat helpt echt! En ik kan het weten! ;]
    Succes en sterkte ermee! <333


    ^^
    Lijkt me inderdaad een goed idee.
    Probeer anders eerst met je moeder te praten.
    Ik weet natuurlijk niet hoe ze is.
    Maar als ze voor praten vat baar is zou ik dat eerst proberen.

    Ik zou dat doen als ze weer terug komt nadat ze je heeft geslagen.
    Zeg dat je ergens mee zit en verteld dan je verhaal zoals je dat hier ook deed.

    Je zegt dat ze komt kijken of je slaapt duid haar dna aan dat ze op je bed komt zitten.
    Dat geeft (denk ik) iets vertrouwds.
    Dat je het wel wil proberen om het anders te doen en je daar open voor staat.
    Dan kun je zeggen dat ze je net heeft geslagen en alles en nu komt ze dood leuk weer binnen lopen.
    Ik weet dat het heel droog klinkt.
    En dat ze dat zelf ook wel weet, maar als je het zo hard op de feiten zegt dan klinkt dat anders.
    En kun je niet zeggen dat dat normaal is.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Heel veel sterkte want dit is niet niks :O


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    nee, natuurlijk niet :/


    I don't need words to feel those lips.

    OMG OMG OMG OMG OMG
    ik vermoord haar
    aja, want niemand slaat naar jou