• Ik zit dus onder de blauwe plekken. nu zul je wel denken wie heeft dat gedaan ? je vriendin waarmee je ruzie had,je broer,je vader ? nee.. mijn moeder heeft me geknepen en geslagen! Waarom ? omdat ik een briefje kwijt was voor nederlands n mijn tas in was vergeten te pakken.. is dat een reden om mij te slaan enz. ? en ze heeft met mijn spullen staan gooien en nu is de helft van mijnspul kapot.. ;l en se heeft me ook nog is de huid vol gescholden. daarna is se weggegaan en 30 minuten later kwam ze weer vrolijk mijn kamer in om te controleren ofk sliep ;l

    nu is dus mijn vraag :
    Spoort mijn ma wel?!


    We can only learn to love by loving.

    Het is niet iets wat het normale doorsnee-gezin meemaakt nee o_O.


    I recycle my thoughts.

    OMG

    Zelf wet ik niet hoe het voelt want mij ouders slaan me niet
    maar wat andere al zegen ga naar de politie of bel de kindertelefoon
    Of ga naar je oma,opa tante,Oom,Neefen nichten of misschien aardige buren (Als je die hebt)
    En je moeder spoort echt niet
    Elke Ouder wilt zijn kind gelukkig zien,En niet slaan als een moeder iemand wilt slaan dan moet ze maar een beer kopen en die inelkaar slaan ofzo
    Maar Tog wens ik je veel suc6
    En HooP Dat je moeder je niet meer slaat(K)

    Wtf? Heb zo'n ma -.-'
    Ga eens met iemand praten of zo, een vriendin, vertrouwenspersoon, KJT (Kinder en Jongeren Telefoon), politie, leerkracht, ... des noods met de bakker! Maar iemand moet het weten, want zo kan het echt niet verder hoor, hun! Of zeg het tegen je pa, want die heeft volgens mij ook wel door wat er allemaal gaande is. Zeg hem echt wat je ervan denkt en zo, en misschien komt die klik dat hij wel er iets gaat aan doen, des noods met de grove maatregelen. En als hij dat nog niet gaat doen, ga er zelf iets aan. Maar vraag eerst je pa, want die kan waarschijnelijk er meer aan doen als jij (niet verkeerd bedoeld, maar je snapt mijn punt wel). En praat er misschien over samen met je moeder. Of zoals hierboven, met familie of zo. Wel, als je het iemand verteld hebt dan kun je zien wat je er aan gaat doen of zo iets dergelijks.
    Sterkte x!!


    What's wrong whit loving someone?

    Meis, als je wat nodig hebt ofzo. als je wilt praten, mag je altijd naar me toe komen. Ik zeg het niet door. Alleen al dat je erom praat ik heel fijn voor jezelf ;)
    Ik ben er altijd voor je<33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat meen je niet? ;S
    Hmpf, je hoort zoveel dat kinderen geslagen worden door hun eigen ouders, om de kleinste redenen ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Lieverd, als ik jou was zou ik er eerst eens grondig met je moeder over praten. Als zei hier niet op reageerd naar de kinderbescherming. Nee, dit spoort inderdaad niet.


    Life is hard and then we die

    WTF? Nee, je moeder spoort niet. Sorry. Ga anders met andere familie praten. Of ga een tijdje weg van huis, om te laten zien aan je moeder dat je dat níét pikt. En dan bij vriendinnen logeren of zo. x'D

    DAt is zo gigantisch herkenbaar o__O

    Ik zou met je mentor praten.:| Ik vind het echt kut voor je, en wens je veel sterkte.(K)
    x


    ok

    Met naar de kinderbescherming te gaan, is niet alles meteen opgelost! ><
    Je moet gewoon eens goed praten met je mam.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    WTF? Nee, je moeder spoort niet. Sorry. Ga anders met andere familie praten. Of ga een tijdje weg van huis, om te laten zien aan je moeder dat je dat níét pikt. En dan bij vriendinnen logeren of zo. x'D

    Dat verergerd de situatie meestal >< dus dat is geen goede oplossing.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    OMG

    Zelf wet ik niet hoe het voelt want mij ouders slaan me niet
    maar wat andere al zegen ga naar de politie of bel de kindertelefoon
    Of ga naar je oma,opa tante,Oom,Neefen nichten of misschien aardige buren (Als je die hebt)
    En je moeder spoort echt niet
    Elke Ouder wilt zijn kind gelukkig zien,En niet slaan als een moeder iemand wilt slaan dan moet ze maar een beer kopen en die inelkaar slaan ofzo
    Maar Tog wens ik je veel suc6
    En HooP Dat je moeder je niet meer slaat(K)



    Wat betreft de kindertelefoon, dat is dan wel weer goed. Je bent anoniem en ze helpen je (: controleer wel dat als je met je gsm belt, je op privénummer staat, anders kunnen ze natrekken wie je bent ofzo ><
    En dat van oma/opa/... is ook een aanrader, zolang er maar geen ruzie van komt als je mam te weten komt dat je met hun daarover praat..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik zit dus onder de blauwe plekken. nu zul je wel denken wie heeft dat gedaan ? je vriendin waarmee je ruzie had,je broer,je vader ? nee.. mijn moeder heeft me geknepen en geslagen! Waarom ? omdat ik een briefje kwijt was voor nederlands n mijn tas in was vergeten te pakken.. is dat een reden om mij te slaan enz. ? en ze heeft met mijn spullen staan gooien en nu is de helft van mijnspul kapot.. ;l en se heeft me ook nog is de huid vol gescholden. daarna is se weggegaan en 30 minuten later kwam ze weer vrolijk mijn kamer in om te controleren ofk sliep ;l

    nu is dus mijn vraag :
    Spoort mijn ma wel?!


    pff ik denk het nie (SRRY) ma miss is ze bezorgt of zo, dan doen moeders altijd rare dinge!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Ze spoort WEL hoor (':
    Ze had wss gewoon haar dag niet en dus is ze ene beetje over het lint gegaan na zoiets kleins. Misschien had ze daarvoor alleen maar foute dingen gedaan of was er iets op haar werk.
    Nadat ze je had geslage en vanalles tegen je gezegd, begon ze zich schuldig te voelen, maar ze wou niet dat je het zag dat ze in fout was geweest. Dus is ze doodleuk je kamer binnengelopen alsof er niets gebeurd was.
    Het gebeurt wel eens (:
    Dat betekent NIET dat je moeder niet van je houdt. En ze is niet gestoord; ze is mss gewoon gestresseerd ofzo.
    en alsjeblieft; vertrouw me, bel niet naar kinderpolitiedinges (':.
    Dat vind ik nu een beetje overdreven.


    Where there is a sea there are pirates...

    Als dat vaker is niet nee, maar je hebt ook gewoon mensen die snel driftig worden.
    Men pa is er een van, hij kan hard schoppen jôh x3
    [/doesn'tcare]


    I don't mind you keeping me on pins and needles...