• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Toulon schreef:
    (...)
    Ze zijn nog niet gescheiden, maar ze gaan wel scheiden


    Ja dat bedoel ik ook, maar het gaat om het punt dat het alweer de Bild is die geruchten verspreid. Ben benieuwd wie volgens hun het volgende voetbal stel isxD


    ~

    Ik word er eigenlijk wel een beetje ziek van dat nieuws van Sylvie en Rafael elke keer
    Nu weten we het wel hoor

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja dat bedoel ik ook, maar het gaat om het punt dat het alweer de Bild is die geruchten verspreid. Ben benieuwd wie volgens hun het volgende voetbal stel isxD


    Ze scheiden niet in bosjes bij elkaar hoor. Je geniet er naar mijn mening iets te veel van - sorry als dit lullig overkomt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mêh, Quizlet wordt steeds irritanter met al die advertenties
    Nu ook een advertentiebalk aan de zijkant, bleh

    Haha, inderdaad. Je kan hem niet eens helemaal zien :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Haha, inderdaad. Je kan hem niet eens helemaal zien :'D

    Download adblock. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Download adblock. (:


    Ik download niet meer :'D Mijn piratenperiode is afgelopen, maar waar kan ik een Ad Block voor Chrome vinden? Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Everdeen schreef:
    (...)
    Download adblock. (:

    Heb het net gedownload, heerlijk, zonder advertenties (:

    Boira schreef:
    (...)

    Ik download niet meer :'D Mijn piratenperiode is afgelopen, maar waar kan ik een Ad Block voor Chrome vinden? Haha

    De Chrome Store. Lol. Het is een app van Google zelf. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boira schreef:
    (...)

    Ze scheiden niet in bosjes bij elkaar hoor. Je geniet er naar mijn mening iets te veel van - sorry als dit lullig overkomt.


    Ik geniet er helemaal niet van. Ik vind dat blad juist ontzettend ergerlijk met al hun geruchten en shit! Net of word het allemaal een beetje uitgeknepen omdat ze anders niks nieuws meer kunnen vertellen;) En bovendien, alles wat hier in Nederland op tv komt over de scheiding, word ze eerst vanuit Duitsland voorgekauwd!!!!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:23 ]


    ~

    Mijn schatje heeft afgelopen weekend en gisteravond gescoord voor Real^^ En is er eigenlijk ook iemand van jullie die mee doet aan Story of the year?(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Mijn schatje heeft afgelopen weekend en gisteravond gescoord voor Real^^ En is er eigenlijk ook iemand van jullie die mee doet aan Story of the year?(flower)

    Meh, nee, veel te druk voor en eerst zou ik meehelpen, maar blijkbaar is dat niet doorgegaan of zo. Kzie wel wat ik doe, weet niet eens of ik überhaupt wel mee mag doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    Mijn schatje heeft afgelopen weekend en gisteravond gescoord voor Real^^ En is er eigenlijk ook iemand van jullie die mee doet aan Story of the year?(flower)


    Mwah, ik kijk nog even. Ik heb wel wat ideetjes maar eerst is mijn Rafael story bijna af. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    Mijn schatje heeft afgelopen weekend en gisteravond gescoord voor Real^^ En is er eigenlijk ook iemand van jullie die mee doet aan Story of the year?(flower)

    Nee, ik vind het een onwijs leuk initiatief, maar ik heb daar echt geen tijd voor.


    ars moriendi

    Ik vind het idd ook een leuk idee, maar ik heb totaal niks met fantasy verhalen en onbekende personen:$


    ~