• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Toulon schreef:
    (...)
    Wow, jij bent vaak verhuisd ;p
    Ik woon al mn hele leven lang in hetzelfde huis (:


    Ja ik ook bijna xD Ik Drachten was het in een flat, toen naar ons huur huis tot mijn moeder ons eruit schopte en nu woon ik al 3 jaar een paar huizen verder in dezelfde straat in hetzelfde dorp:W


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja ik ook bijna xD Ik Drachten was het in een flat, toen naar ons huur huis tot mijn moeder ons eruit schopte en nu woon ik al 3 jaar een paar huizen verder in dezelfde straat in hetzelfde dorp:W

    Mijn ouders gaan pas verhuizen als ik het huis uit ben denk ik x)

    Toulon schreef:
    (...)
    Mijn ouders gaan pas verhuizen als ik het huis uit ben denk ik x)


    Mijn opa en oma verhuizen nog 1 keer en dat is naar een bejaardentehuis als ik ze moet geloven xD


    ~

    Ik woon nu voor het grootste gedeelte op kamers in Utrecht, en dat bevalt me meer dan goed. Ik wil ook echt niet meer terug naar huis mocht mijn opleiding vroegtijdig stoppen of mocht ik afgestudeerd zijn. Ik geniet teveel van de vrijheid hier (:

    En fuck man, ik ben zo ziek als een hond. Griep, koorts, keelpijn.. ): Kan iemand me even beter toveren ofzo?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik woon nu voor het grootste gedeelte op kamers in Utrecht, en dat bevalt me meer dan goed. Ik wil ook echt niet meer terug naar huis mocht mijn opleiding vroegtijdig stoppen of mocht ik afgestudeerd zijn. Ik geniet teveel van de vrijheid hier (:

    En fuck man, ik ben zo ziek als een hond. Griep, koorts, keelpijn.. ): Kan iemand me even beter toveren ofzo?

    Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat Claire weer beter was (:

    Beterschap meid (flower)

    Apocalyptic schreef:
    Ik woon nu voor het grootste gedeelte op kamers in Utrecht, en dat bevalt me meer dan goed. Ik wil ook echt niet meer terug naar huis mocht mijn opleiding vroegtijdig stoppen of mocht ik afgestudeerd zijn. Ik geniet teveel van de vrijheid hier (:

    En fuck man, ik ben zo ziek als een hond. Griep, koorts, keelpijn.. ): Kan iemand me even beter toveren ofzo?


    Kan Klaas je niet helpen:O Hij zorgt toch wel goed voor je hea?:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Kan Klaas je niet helpen:O Hij zorgt toch wel goed voor je hea?:)

    Ze heeft Ralph nu hoor ;p

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Kan Klaas je niet helpen:O Hij zorgt toch wel goed voor je hea?:)

    Toulon schreef:
    (...)
    Ze heeft Ralph nu hoor ;p

    haha, inderdaad, mijn lieve vriendje heeft de hele dag voor me gezorgd ^^ Maar hij moest terug naar zijn kamer in Hilversum. Maar Klaas mag ook altijd langskomen met een bloemetje of een fruitmandje, hoor. (A)


    ars moriendi

    HAHA. En dan komt hij langs met heel het fucking team en gaan ze echt als een godin bedienen. Robin die je voeten masseert en Klaas die je soep voert. Arjen die samen met Dirk je was aan het doen is. Omygod, lol, HAHAHA. Laat mijn fantasie oké.
    Maar echt kut school, ik heb morgen serieus gewoon vijf proefwerken, sorry hoor, maar wat denken ze wel niet? Dat ik daar zin in heb in mijn vakantie? Ik snap ook geen flikker van ondernemingsrecht en al die vennootschappen en zo, donder op. Echt, ze bekijken het maar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    HAHA. En dan komt hij langs met heel het fucking team en gaan ze echt als een godin bedienen. Robin die je voeten masseert en Klaas die je soep voert. Arjen die samen met Dirk je was aan het doen is. Omygod, lol, HAHAHA. Laat mijn fantasie oké.
    Maar echt kut school, ik heb morgen serieus gewoon vijf proefwerken, sorry hoor, maar wat denken ze wel niet? Dat ik daar zin in heb in mijn vakantie? Ik snap ook geen flikker van ondernemingsrecht en al die vennootschappen en zo, donder op. Echt, ze bekijken het maar.

    Wat heb jij toch een heerlijke fantasie x)
    Maar wtf, 5 proefwerken op de eerste dag na de vakantie, omg

    Everdeen schreef:
    HAHA. En dan komt hij langs met heel het fucking team en gaan ze echt als een godin bedienen. Robin die je voeten masseert en Klaas die je soep voert. Arjen die samen met Dirk je was aan het doen is. Omygod, lol, HAHAHA. Laat mijn fantasie oké.
    Maar echt kut school, ik heb morgen serieus gewoon vijf proefwerken, sorry hoor, maar wat denken ze wel niet? Dat ik daar zin in heb in mijn vakantie? Ik snap ook geen flikker van ondernemingsrecht en al die vennootschappen en zo, donder op. Echt, ze bekijken het maar.

    HAHAHA Oh mijn god Amy, en ik zie het allemaal heerlijk voor me! x'D <33 Vooral Arjen en Dirk die de was doen ajshljrerhe als twee van die kletsdametjes :'D <3 Ohh mah god, gimme that group of awesomess! :9~
    En wuuuuut dan al?! Sick man, hoezo geven ze er zoveel op net na de vakantie? O_O


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHAHA Oh mijn god Amy, en ik zie het allemaal heerlijk voor me! x'D <33 Vooral Arjen en Dirk die de was doen ajshljrerhe als twee van die kletsdametjes :'D <3 Ohh mah god, gimme that group of awesomess! :9~
    En wuuuuut dan al?! Sick man, hoezo geven ze er zoveel op net na de vakantie? O_O

    Omdat we dan in de vakantie kunnen leren en tijd genoeg hebben. Hallo, waar zien ze mij voor aan? Dat ik in mijn vrije tijd, vakantie dus, elke dag ga leren? Ik kan nu één hoofdstuk en ben er klaar mee, so done.
    Oh en let's not forget een aantal voetballers die je wel warm houden, geen dekens nodig. (wbw)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 15:25 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Omdat we dan in de vakantie kunnen leren en tijd genoeg hebben. Hallo, waar zien ze mij voor aan? Dat ik in mijn vrije tijd, vakantie dus, elke dag ga leren? Ik kan nu één hoofdstuk en ben er klaar mee, so done.
    Oh en let's not forget een aantal voetballers die je wel warm houden, geen dekens nodig. (wbw)

    Vakantie moet je juist krijgen om uit te rusten van school. -__- Om die reden krijg je het ook dus fuck leraren die juist dan huiswerk opgeven.

    En oh mah gawd, zou je denken dat Klaas en Robin allebei aan een van mijn zijdes zouden kunnen gaan liggen?(cat)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    haha, inderdaad, mijn lieve vriendje heeft de hele dag voor me gezorgd ^^ Maar hij moest terug naar zijn kamer in Hilversum. Maar Klaas mag ook altijd langskomen met een bloemetje of een fruitmandje, hoor. (A)


    Maar daarom is Klaar nog niet uit beeld, right?;)


    ~

    Everdeen schreef:
    HAHA. En dan komt hij langs met heel het fucking team en gaan ze echt als een godin bedienen. Robin die je voeten masseert en Klaas die je soep voert. Arjen die samen met Dirk je was aan het doen is. Omygod, lol, HAHAHA. Laat mijn fantasie oké.
    Maar echt kut school, ik heb morgen serieus gewoon vijf proefwerken, sorry hoor, maar wat denken ze wel niet? Dat ik daar zin in heb in mijn vakantie? Ik snap ook geen flikker van ondernemingsrecht en al die vennootschappen en zo, donder op. Echt, ze bekijken het maar.


    Ik ben elke maandag vrij omdat ik op zaterdag stage loop ipv maandag:) En dan dinsdag ook stage en dan woensdag pas weer naar school(flower)


    ~