• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Het is best wel een lekkerding eigenlijk(bloos)

    Handen af van mijn ventje ;p
    Foei (N)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:56 ]

    Toulon schreef:
    (...)
    Handen af van mijn ventje ;p
    Foei (N)


    Heaa, kijken mag, aanraken nietxD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Heaa, kijken mag, aanraken nietxD


    Hahaha (x Ja dat is zo
    Als het maar bij kijken blijft ;p

    Toulon schreef:
    (...)

    Hahaha (x Ja dat is zo
    Als het maar bij kijken blijft ;p


    Ja dat komt wel goedxD Sami zal niet blij zijn als het niet bij kijken blijven:$:W


    ~

    Echt heerlijk programma 'Wie is de Mol', hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Echt heerlijk programma 'Wie is de Mol', hihi.


    Ik kijk dat niet:$


    ~

    Everdeen schreef:
    Echt heerlijk programma 'Wie is de Mol', hihi.


    Jaaaah, maar die executie, steeds stress ik hem. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Jaaaah, maar die executie, steeds stress ik hem. Haha.

    Ja ik ook! Altijd als mijn favoriet eruit gaat, ughhh. Vorig jaar had ik daar gelukkig alleen last van toen William wegging, want mijn grote favoriet was toen Hadewych, maar dat jaar daarvoor, uuuugh, vreselijk. Ik ben momenteel voor Kees, Tim en Zarayda, maar echt wel jammer vind ik het dat Ewout eruit is, stiekem, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ja ik ook! Altijd als mijn favoriet eruit gaat, ughhh. Vorig jaar had ik daar gelukkig alleen last van toen William wegging, want mijn grote favoriet was toen Hadewych, maar dat jaar daarvoor, uuuugh, vreselijk. Ik ben momenteel voor Kees, Tim en Zarayda, maar echt wel jammer vind ik het dat Ewout eruit is, stiekem, haha.


    Haha. Inderdaad. Toen Jan Kooijman eruit ging of Dennis Storm, dat vond ik echt zo jammer. Meestal blijven mijn favorieten niet over, maar tot nu toe zijn het Daniël en Joep alhoewel ik Kees ook echt leuk vind.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Haha. Inderdaad. Toen Jan Kooijman eruit ging of Dennis Storm, dat vond ik echt zo jammer. Meestal blijven mijn favorieten niet over, maar tot nu toe zijn het Daniël en Joep alhoewel ik Kees ook echt leuk vind.

    Toen Jan Kooijman eruit ging, oooh, dat was echt een pure hel, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ohh ik heb Wie is de Mol ook een tijd lang gevolgd, maar de afgelopen seizoenen heb ik niet meer gekeken. Weet eigenlijk niet waarom.. maar ik denk dat ik er nu niet aan ga beginnen, aangezien de tv hier op mijn studentenkamer voornamelijk op Comedy Central afgestemd staat. :')


    ars moriendi

    Everdeen schreef:
    (...)
    Toen Jan Kooijman eruit ging, oooh, dat was echt een pure hel, hahaha.


    Haha. Inderdaad. Ik vond hem zo geweldig hè. Toen dat moment dat hij Romeo speelde - van Romeo en Julia - en dat al die Zuid-Amerikaanse meisjes met hem op de foto wilde :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Haha. Inderdaad. Ik vond hem zo geweldig hè. Toen dat moment dat hij Romeo speelde - van Romeo en Julia - en dat al die Zuid-Amerikaanse meisjes met hem op de foto wilde :'D

    O jaaaa! Hahahaha, was zo mooi. Nu heb ik echt de drang om dat seizoen weer te kijken, want eerlijk is eerlijk, dat was echt een heerlijke groep bij elkaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    O jaaaa! Hahahaha, was zo mooi. Nu heb ik echt de drang om dat seizoen weer te kijken, want eerlijk is eerlijk, dat was echt een heerlijke groep bij elkaar.



    Dat was het leukste seizoen ever! Haha. Alhoewel ik het seizoen met Frederique Huydts (2006) ook heel mooi.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)


    Dat was het leukste seizoen ever! Haha. Alhoewel ik het seizoen met Frederique Huydts (2006) ook heel mooi.


    Gaat dit nog steeds over dat programma? xD


    ~