• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil sowieso geen piercing, hoewel ik zo'n klein glinstertje in je neusvleugel soms wel leuk eruit vindt zien, maar dat vind ik lang niet bij iedereen eigenlijk - zoals bij mijn klasgenoot vind ik het er echt vreselijk uitzien, maar bij een vriendin uit Zweden weer heel leuk, idunno. Het moet je gewoon echt staan en ik denk niet dat dat voor mij is weggelegd. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zal verder dan mijn oren ook niets meer laten doorboren :'D Met oorbellen vind ik al dat je moet oppassen dat het niet ordinair wordt, laat staan met piercings. Tattoo's daarentegen, Haha. Ik kan niet wachten op mijn eerste tekeningetje op mijn lijf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Ik zal verder dan mijn oren ook niets meer laten doorboren :'D Met oorbellen vind ik al dat je moet oppassen dat het niet ordinair wordt, laat staan met piercings. Tattoo's daarentegen, Haha. Ik kan niet wachten op mijn eerste tekeningetje op mijn lijf.

    Ik vind tatoeages ook leuk, zolang het maar niet teveel wordt of zo en je niet heel je lichaam ermee vol gaat kleuren + als het maar niet op je hoofd zit, haha. Ik zou er op zich later ook wel één willen, weet nog lang niet wat eigenlijk, aangezien ik het echt een betekenis wil laten hebben. Niet zomaar een vogeltje of iets zonder dat ik een goede rede of herinnering heb waarom deze er zit. Het is namelijk wel iets dat je je hele leven met je mee gaat dragen en om nou een oma te zijn en dan op je pols een paar afgedrukte lippen te hebben of een mega grote dromenvanger bij je borstkas, zou ik echt vreselijk vinden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boira schreef:
    Ik zal verder dan mijn oren ook niets meer laten doorboren :'D Met oorbellen vind ik al dat je moet oppassen dat het niet ordinair wordt, laat staan met piercings. Tattoo's daarentegen, Haha. Ik kan niet wachten op mijn eerste tekeningetje op mijn lijf.


    Ik wil heel misschien op mijn heup iets met 3 sterretjes en daar een mooie sierlijke krul/lijn in. En dat heeft voor mij een betekenis. Als een tattoo voor mijn geen betekenis heeft dan wil ik het eigenlijk ook niet. Zoiets moet een betekenis hebben vind ik. Mja dat is persoonlijk:$


    ~

    Ik zat een tijdje terug ook na te denken over een tattoo, maar ik denk niet dat ik er nog 1 wil

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ik vind tatoeages ook leuk, zolang het maar niet teveel wordt of zo en je niet heel je lichaam ermee vol gaat kleuren + als het maar niet op je hoofd zit, haha. Ik zou er op zich later ook wel één willen, weet nog lang niet wat eigenlijk, aangezien ik het echt een betekenis wil laten hebben. Niet zomaar een vogeltje of iets zonder dat ik een goede rede of herinnering heb waarom deze er zit. Het is namelijk wel iets dat je je hele leven met je mee gaat dragen en om nou een oma te zijn en dan op je pols een paar afgedrukte lippen te hebben of een mega grote dromenvanger bij je borstkas, zou ik echt vreselijk vinden.


    Ik ben het hier wel mee eens. Je moet jezelf geen kleurplaat maken inderdaad. Het gene waar ik nu overal nu zit te denken zijn de namen van mijn ouders op mijn zij. Je liefde voor je ouders is vrijwel - in de meeste gevallen - onvoorwaardelijk, net zoals die met je kindjes, maar verder ben ik tegen namen op je lichaam. Verder zou ik ook niet weten wat ik wil.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Ik ben het hier wel mee eens. Je moet jezelf geen kleurplaat maken inderdaad. Het gene waar ik nu overal nu zit te denken zijn de namen van mijn ouders op mijn zij. Je liefde voor je ouders is vrijwel - in de meeste gevallen - onvoorwaardelijk, net zoals die met je kindjes, maar verder ben ik tegen namen op je lichaam. Verder zou ik ook niet weten wat ik wil.

    Inderdaad, er zijn wel eens mensen die de naam van zijn/haar vriend/vriendin laten tatoeëren, dat vind ik echt belachelijk

    Toulon schreef:
    (...)
    Inderdaad, er zijn wel eens mensen die de naam van zijn/haar vriend/vriendin laten tatoeëren, dat vind ik echt belachelijk


    Ik begin noooooit aan een naam op mijn lichaam:$


    ~

    Toulon schreef:
    (...)
    Inderdaad, er zijn wel eens mensen die de naam van zijn/haar vriend/vriendin laten tatoeëren, dat vind ik echt belachelijk


    Het is gewoon dom. 1 op de 3 huwelijken strand, laat staan relaties :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Het is gewoon dom. 1 op de 3 huwelijken strand, laat staan relaties :'D


    Ja daarom, dus dan zit je er lekker aanvast voor de rest van je leven:S


    ~

    Girls ik spreek jullie vanavond niet meer! Dus ik wens jullie alvast een hele gezellige avond en jaarwisseling. En ik zal jullie zeker een berichtje sturen rond 12 uur(flower) Mede dankzij jullie is 2012 toch weer super leuk geworden:) Thanks for that and for your help(heart2)

    xxxxloveyoualll(wedding)


    ~

    Aan iedereen hier gelukkig nieuw jaar (:
    En laten we iets moois van 2013 maken xx

    Jaaa, inderdaad! Gelukkig nieuwjaar guuuuys. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zo even lekker laat :'D
    Happy new year. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb dat gisteravond al naar jullie allemaal gestuurd:$ maar nogmaals....Gelukkig nieuwjaar girls(flower)


    ~