• Mijn beta-aanvraag staat al sinds zondag op 'In behandeling.' Is het normaal dat het meer als 5 dagen duurt voordat een hoofdstuk is nagekeken? Hij is maar 552 woorden, dus ook niet extreem lang. En ik weet dat het soms lang kan duren als er veel aanvragen zijn, maar dan staat je aanvraag op 'Open.' En de mijne is dus al door iemand aangenomen. ;s


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Bij mij duurde het een keer twee weken, en het is bij veel mensen proefwerk week. Dus dan is het logisch dat ze meer tijd in school besteden op dit moment.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Bij mij duurde het een keer twee weken, en het is bij veel mensen proefwerk week. Dus dan is het logisch dat ze meer tijd in school besteden op dit moment.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De meeste bèta-readers helpen mee met het bekijken van de inzendingen van de columnisten, dus ze zijn wel even bezig. Het is inderdaad wel vreemd dat iemand hem heeft aangenomen, maar niet heeft verbetert. Heb geduld zou ik zeggen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zie dat dat mijn schuld is, sorry. Ik heb je aanvraag inderdaad aangenomen maar nog niet nagekeken, eerlijk gezegd was ik het een beetje vergeten ;x.
    Als ik vanavond thuis ben zal ik er gelijk aan beginnen, nogmaals mijn excuses! Ik voel me echt heel stom nu. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)