• Toegevoegd: vrijdag 14 dec 2012, 17:19
    Update: vrijdag 14 dec 2012, 19:13


    Volgens het Amerikaanse nieuwsstation CBS zijn bij een schietpartij op basisschool zeker 27 doden gevallen. Daaronder zouden 14 kinderen zijn. Volgens een plaatselijke krant is ook een schutter omgekomen. Mogelijk was er een tweede schutter bij betrokken.



    De politie in Newtown in de staat Connecticut kreeg rond 09.40 plaatselijke tijd een melding dat er iets aan de hand was in de Sandy Hook Elementary School. Een schutter zou meerdere kinderen onder schot houden in een klaslokaal, zo luidde het bericht. Getuigen in de school hebben meer dan honderd schoten gehoord. Volgens niet bevestigde berichten is de omgekomen schutter de vader van een leerling. Er zijn twee vuurwapens bij zijn lijk gevonden.

    Schutter
    De school heeft 600 leerlingen. Op de site van de Hartford Courant is te zien hoe een groep kinderen de parkeerplaats bij de school oversteekt. Een kind huilt. Ze worden begeleid door volwassenen en een agent. De politie is massaal aanwezig en doorzoekt het gebouw. Of de schutter door de politie is doodgeschoten is niet bekend. Uit voorzorg is een aantal scholen in de omgeving gesloten.

    Bron: NOS


    Dit is gewoon hartverscheurend D:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 19:22 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kan een mod mijn titel aanpassen s.v.p. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow.. Wat een zieke mensen leven er toch ook op deze planeet. Wie haalt het ook in z'n hoofd om zomaar mensen te vermoorden..


    26 - 02 - '16

    In de VS zie je dit soort dingen steeds vaker, het wordt bijna normaal. Maar dat is echt vreselijk en vooral ook voor die familieleden en de overlevenden.


    The odds are néver in our favor.

    Oh god verschrikkelijk dit. Waar gaat het toch heen met de wereld...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb er geen woorden voor. Verschrikkelijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Heb er geen woorden voor. Verschrikkelijk.


    •*• Lululu •*•

    Jonge kinderen nog wel, alsof volwassen mensen neerschieten nog niet erg genoeg is. Kinderen die 't overleefden voor het leven getraumatiseerd natuurlijk. Jezus, hoe verzin je het? Heb er gewoon geen woorden voor.


    i put the fun in funeral

    xDesire schreef:
    Heb er geen woorden voor. Verschrikkelijk.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Verschrikkelijk is niet eens erg genoeg om het te beschrijven. Echt.... Wanstaltig... Pathetic...


    Tijd voor koffie.

    Ik had het gezien op tv daarstraks. Echt verschrikkelijk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er zijn in totaal 18 kinderen gestorven. En die journalisten konden nauwelijks wachten totdat de kinderen buiten waren, zodat ze er als hongerige wolven op af konden springen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oo Ik zag het op Facebook voorbij komen en ik vind het simpelweg hartverscheurend. D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat is echt gewoon ziek! Als die gast nog leefde hadden ze hem moeten martelen. Ik kan hier echt pissig over worden! ):

    Weet iemand ook de rede waarom deze man zoiets ziekelijks heeft gedaan? Ik neem aan dat het wel een rede heeft, vooral omdat zijn kind daar ook op school blijkt te zitten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Scandal schreef:
    Ik had het gezien op tv daarstraks. Echt verschrikkelijk.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."