• Toegevoegd: vrijdag 14 dec 2012, 17:19
    Update: vrijdag 14 dec 2012, 19:13


    Volgens het Amerikaanse nieuwsstation CBS zijn bij een schietpartij op basisschool zeker 27 doden gevallen. Daaronder zouden 14 kinderen zijn. Volgens een plaatselijke krant is ook een schutter omgekomen. Mogelijk was er een tweede schutter bij betrokken.



    De politie in Newtown in de staat Connecticut kreeg rond 09.40 plaatselijke tijd een melding dat er iets aan de hand was in de Sandy Hook Elementary School. Een schutter zou meerdere kinderen onder schot houden in een klaslokaal, zo luidde het bericht. Getuigen in de school hebben meer dan honderd schoten gehoord. Volgens niet bevestigde berichten is de omgekomen schutter de vader van een leerling. Er zijn twee vuurwapens bij zijn lijk gevonden.

    Schutter
    De school heeft 600 leerlingen. Op de site van de Hartford Courant is te zien hoe een groep kinderen de parkeerplaats bij de school oversteekt. Een kind huilt. Ze worden begeleid door volwassenen en een agent. De politie is massaal aanwezig en doorzoekt het gebouw. Of de schutter door de politie is doodgeschoten is niet bekend. Uit voorzorg is een aantal scholen in de omgeving gesloten.

    Bron: NOS


    Dit is gewoon hartverscheurend D:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 19:22 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hoorde het al, ja. Het is echt vreselijk dat dit soort dingen gebeuren. Ik hoop zo erg dat ze in Amerika nu wapens gaan verbieden...

    Vreselijk, je moet echt gestoord/ ziek in je hoofd zijn om dat te doen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit is zo triest, je bent echt gestoord gewoon!


    Never forget who you are

    Walcottx1D schreef:
    Dit is zo triest, je bent dan echt gestoord!


    Never forget who you are

    Scandal schreef:
    Ik had het gezien op tv daarstraks. Echt verschrikkelijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Echt.. vreselijk. Hoe kun je het in je hoofd halen om die kleine kindjes dood te schieten? Dat is echt vreselijk!

    Damm dit is echt vreselijk
    ik krijg er kippenvel brrr
    arme familie leden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Echt vreselijk dit...


    Bad decisions make good stories.

    Lilia schreef:
    Ik hoorde het al, ja. Het is echt vreselijk dat dit soort dingen gebeuren. Ik hoop zo erg dat ze in Amerika nu wapens gaan verbieden...


    Inderdaad ja. Dat zal in ieder geval wel een enorme klus worden.


    There is nothing more badass than being yourself

    http://i.imgur.com/Id2Wp.jpg

    Rare mensen die mensen. Ze zijn nu op een heksenjacht en hebben besloten de schuld van dit hele gebeuren bij Mass Effect te leggen, een science fiction rpg. Dat doen ze omdat dat spel door hem geliked is. Het leukste deel? Dat is de site van zijn broer. Er is een hele heksenjacht begonnen maar die richt zich op zijn broer, en niet op de schutter zelf. Want ze hebben de verkeerde. De media bracht namelijk in instantie de naam van de broer uit als schuildige, iets wat pas later werd rechtgezet maar toen was het te laat. Dus nou word die broer helemaal lastig gevallen en met de dood bedreigd op zijn website en alles (ook al is zijn broer de schutter al dood) net zoals in ieder geval een ding die op zijn website genoemd werd. Dafuq.

    Bonuspunten omdat ik ergens las dat de moeder van de twee jongens ook is doodgeschoten. Dus niet alleen hebben we hier de broer van de schutter, die bedreigd word, maar hij is ook nog eens halfwees geworden door zijn eigen broer en er is een hele hetze tegen hem. Zometeen beginnen ze levi's en converse te haten omdat hij die paginas ook geliked heeft (cat)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:09 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    http://i.imgur.com/Id2Wp.jpg

    Rare mensen die mensen. Ze zijn nu op een heksenjacht en hebben besloten de schuld van dit hele gebeuren bij Mass Effect te leggen, een science fiction rpg. Dat doen ze omdat dat spel door hem geliked is. Het leukste deel? Dat is de site van zijn broer. Er is een hele heksenjacht begonnen maar die richt zich op zijn broer, en niet op de schutter zelf. Want ze hebben de verkeerde. De media bracht namelijk in instantie de naam van de broer uit als schuildige, iets wat pas later werd rechtgezet maar toen was het te laat. Dus nou word die broer helemaal lastig gevallen en met de dood bedreigd op zijn website en alles (ook al is zijn broer de schutter al dood) net zoals in ieder geval een ding die op zijn website genoemd werd. Dafuq.

    Bonuspunten omdat ik ergens las dat de moeder van de twee jongens ook is doodgeschoten. Dus niet alleen hebben we hier de broer van de schutter, die bedreigd word, maar hij is ook nog eens halfwees geworden door zijn eigen broer en er is een hele hetze tegen hem. Zometeen beginnen ze levi's en converse te haten omdat hij die paginas ook geliked heeft (cat)


    Maaaar het verhaal ging toch dat die broer ook schutter was? Want ze waren dacht ik met z'n tweeen en die broer is opgepakt.


    i put the fun in funeral

    Ik heb het gelezen in de krant en daarna was het ook nog eens op de radio. Echt te erg voor woorden D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Audacity schreef:
    (...)

    Maaaar het verhaal ging toch dat die broer ook schutter was? Want ze waren dacht ik met z'n tweeen en die broer is opgepakt.


    Voor zover ik weet had ie er niet zo heel veel mee te maken D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet had ie er niet zo heel veel mee te maken D:


    Ik hoorde/las het gisteren, maar van wat ik nu lees, heeft hij er waarschijnlijk toch niets mee te maken. Gelukkig maar, 1 gestoorde gek op deze wereld die zoiets in z'n hoofd haalt brengt al genoeg schade aan de faith in humanity.


    i put the fun in funeral

    Opera schreef:
    Wow.. Wat een zieke mensen leven er toch ook op deze planeet. Wie haalt het ook in z'n hoofd om zomaar mensen te vermoorden..


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli