• Toen ik vanochtend wakker werd en terug dacht aan wat ik had gedroomd, besefte ik me ineens dat ik echt een groot probleem zou hebben als mijn droom werkelijkheid werd. Een pratende cavia is nog niet zo erg, maar dat je vader een spookhuis opzet waarin echte mensen gemarteld worden, is minder leuk. Daarnaast zou het natuurlijk hartstikke zonde zijn als Channing Tatum met zijn been onder een trein terecht zou komen. Kortom: die droom van mij kan beter gewoon een droom blijven.
    Nu vraag ik me af hoe erg het zou zijn als hetgeen wat jij vannacht hebt gedroomd echt gebeurd. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eigenlijk vind ik het een best grappige droom :')

    Ik vergeet mijn dromen altijd, tenzij ik ze echt super awesome vind.


    Do what people say you can't.

    Ik heb een keer gedroomd over pedofiele wortels. Als dat echt zou zijn, dan zou deze wereld meer beginnen te lijken op een bizarre horrorfilm x)


    From these ashes, I will rise

    Verschikkelijk ;c


    •*• Lululu •*•

    Ik had vannacht net een droom die ik tot nu toe nog ongeveer weet :')

    Ik herinner me nog dat ik met mijn ouders in een gigantische winkel was, met allemaal cocktailjurkjes en schoenen en handtassen, en ik werd plots in een hoekje gedreven door drie kerels die me leuk vonden, en perse mijn nummer wilden :')
    Dat zou ik dan wel weer fijn vinden :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol, ik weet mijn dromen vaak na een paar minuten al niet meer, en die ik wel onthoudt ben ik nu even kwijt.


    Ik weet wel dat ik ooit droomde over een snowboardende mummie.

    Ik droomde een keer dat mijn kat reusachtig groot was :'D


    26 - 02 - '16

    Ik had de vaagste droom ever, echt ever. Ik droomde dat Rihanna mij en een paar andere vrienden van mij, ons gevangen hield. Later - in mijn droom - kwam ik erachter dat Voldemort haar stiekem controleerde(cat). Echt vaag.


    The odds are néver in our favor.

    Het zou nog niet eens echt erg zijn, maar erg ongemakkelijk en niet leuk voor mij.


    Your make-up is terrible

    Nou, hopelijk word dat geen werkelijkheid want dan word mijn hart verscheurd en pleeg ik zelfmoord. :"}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik droomde dat letterlijk héél mijn dorp in de fik stond.
    Lijkt me niet echt goed nee. ;3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Vannacht heb ik niets gedroomd, maar in de meeste gevallen zou het voor mij wel niet zo goed uitdraaien...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Well, ik droom meestal over school en situatie's daar >< Maar ik heb een keer gedroomd dat die vent die Hannibal speelt bij mij aanbelde. En onze hond zat bij hem achter in de truck. -waarschuwing, vaagheid- En hij sprong eruit, die hond, en die vent kwam naar me toe en drong gewoon mijn huis in. Dus ik rende de trap op en toen kwam hij ineens een andere trap af. En toen wilde hij me verkrachten :') en ik probeerde hem te slaan bij zijn zaakje, alleen dat deed hem niets.. Ghehheh, ik droom raar :")


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat zou voor vele mensen geen leuke wereld zijn dan :')

    Dan zouden we WO II meemaken en was ik 'n Jodin op de vlucht die achterna werd gezeten door 'n pedofiele Duitse Nazi vampier die Joden executeerde...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alsjeblieft niet zeg. Dan zou ik ongesteld worden op school en wel zo erg, dat mijn complete broek rood kleurt.


    everything, in time