• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    De laatste inschrijfdag was 9 december. Nu wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.



    Spam maar verder in dit topic... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lololol. Dat mensen zo lopen te stressen :'D
    Het komt heus wel goed hoor ^^


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Lololol. Dat mensen zo lopen te stressen :'D
    Het komt heus wel goed hoor ^^


    Haha, ik ben een van die mensen. :Y) Het komt wel goed ja, ik wacht gewoon af en ik zie vanzelf wel. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Well.... je hoeft m volgens mij niet te trippen als je geen pb hebt :3 want meestal krijgen de winnaars toch eerst een pb erover? Of ben ik nou op het verkeerde been? >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Well.... je hoeft m volgens mij niet te trippen als je geen pb hebt :3 want meestal krijgen de winnaars toch eerst een pb erover? Of ben ik nou op het verkeerde been? >_<

    Ik kreeg geen pb toen ik bèta werd, in ieder geval, dus ik zou er niet vanuit gaan. Kan zijn dat dat anders gaat bij columnisten, maar om heel eerlijk te zijn betwijfel ik dat.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wel toen met de verkiezingen voor bemiddelaar. :'D
    Het verschilt, denk ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik kreeg geen pb toen ik bèta werd, in ieder geval, dus ik zou er niet vanuit gaan. Kan zijn dat dat anders gaat bij columnisten, maar om heel eerlijk te zijn betwijfel ik dat.


    Mehhh, dat dacht ik >_<

    dan toch maar het Actieve Topics gedeelte in de gaten gaan houden ^^

    Demustachana schreef:
    Ik wel toen met de verkiezingen voor bemiddelaar. :'D
    Het verschilt, denk ik.



    Ja maar dat was omdat er een tweede ronde was waar je ook je motivatie moest schrijven denk ik :3

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:51 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    Ja maar dat was omdat er een tweede ronde was waar je ook je motivatie moest schrijven denk ik :3

    Maar dat was er bij de bèta's ook, dus dat is niet het verschil. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik kreeg geen pb toen ik bèta werd, in ieder geval, dus ik zou er niet vanuit gaan. Kan zijn dat dat anders gaat bij columnisten, maar om heel eerlijk te zijn betwijfel ik dat.

    Ik kreeg geen pb toen ik columnist werd en ook niet toen ik mod werd. =P

    Ik gok dat er soms aan gedacht wordt en soms vergeten...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik kreeg geen pb toen ik bèta werd, in ieder geval, dus ik zou er niet vanuit gaan. Kan zijn dat dat anders gaat bij columnisten, maar om heel eerlijk te zijn betwijfel ik dat.


    Als mod kreeg ik een mailtje om me te feliciteren dat ik mod was geworden ^^ Toen ik beta werd óók trouwens.
    Maar dat was allemaal voor de mailproblemen, dus ik gok dat het daar aan ligt x'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 20:14 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Als mod kreeg ik een mailtje om me te feliciteren dat ik mod was geworden ^^ Toen ik beta werd óók trouwens.
    Maar dat was allemaal voor de mailproblemen, dus ik gok dat het daar aan ligt x'D

    Oeps, ik kreeg inderdaad ook een mailtje, maar die was in mijn spamfolder terechtgekomen, dus zag ik hem pas na een week. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb nooit een mailtje gehad, volgens mij ook niet een gefeliciteerd, hahaha, de 'mod' in het menu zei toen genoeg. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ben benieuwd naar de uitslag ^^ Het is trouwens bijna kerstvakantie en de wereld vergaat over drie dagen lol


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    Ben benieuwd naar de uitslag ^^ Het is trouwens bijna kerstvakantie en de wereld vergaat over drie dagen lol

    Dus als je het wordt heb je er uiteindelijk helemaal niets aan! ^^.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik kreeg van Yoda denk ik een mailtje toen ik werd geselecteerd. (: Ahja, je merkt het wel als je columnist wordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Madhouse schreef:
    (...)
    Dus als je het wordt heb je er uiteindelijk helemaal niets aan! ^^.


    Hahaha lol, inderdaad c:


    The sun will rise and we will try again.