• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    De laatste inschrijfdag was 9 december. Nu wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.



    Spam maar verder in dit topic... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    030513 schreef:
    Ben benieuwd naar de uitslag ^^ Het is trouwens bijna kerstvakantie en de wereld vergaat over drie dagen lol


    jij beschrijft mijn gevoelens perfect! _O_


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ColoredPaws schreef:
    (...)

    jij beschrijft mijn gevoelens perfect! _O_


    Hahaha, yaay :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Dus als je het wordt heb je er uiteindelijk helemaal niets aan! ^^.


    Fijn, daar worden we vrolijk van xd

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Fijn, daar worden we vrolijk van xd


    Hahaha. Als de wereld echt zal eindigen op 21 december, zullen we nooit weten wie de nieuwe columnisten worden lol. x'D


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Hahaha. Als de wereld echt zal eindigen op 21 december, zullen we nooit weten wie de nieuwe columnisten worden lol. x'D


    Dus dan gaan we zenuwachtig dood.. Was that supposed to cheer me up? Haha :)

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Dus dan gaan we zenuwachtig dood.. Was that supposed to cheer me up? Haha :)


    Hahaha, exactly :c Nee, was eigenlijk niet om je op te vrolijken. :p Maar om je wel op te vrolijken: Er zijn al mensen klaar met nakijken en we komen steeds een stap dichterbij de uitslag. Na de uitslag zijn de zenuwen namelijk weg. (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:27 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ach, ik ben vrijdag vrij. Als die rot wereld dan toch vergaat hoef ik tenminste niet naar school nog eerst die dag :Y)


    Hm... Ik ben wel benieuwd naar de uitslag c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ach, ik ben vrijdag vrij. Als die rot wereld dan toch vergaat hoef ik tenminste niet naar school nog eerst die dag :Y)


    Hm... Ik ben wel benieuwd naar de uitslag c:


    Ik moet wel naar school, kerstviering van 8:45 uur tot 10:00 uur. -_- Mijn school verzint altijd wat om toch naar school te gaan enzo... Dus als de wereld vergaat ben ik misschien op school, nòòòh. :c

    Maar goed, ik ga nu wel weer even on-topic. :Y) Hoe ver zijn jullie met nakijken? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Oh, niet te geloven dat ik dit heb gemist!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    hoihoi
    Daar ben ik weer zenuwpees numer 301
    ik dacht laat ik het weerbericht anders even zetten :)


    zo nu weten we wat voor weer het woord vrijdag
    weten jullie eigenlijk al of het af is voor vrijdag of dat ik het nooit te weten kom?

    xxx -BFL

    ps: ik geloof niet echt dat ik doodga op vrijdag, dat zou wel heel flauw zijn eerste vakantiedag!


    Dont say why me, say try me

    030513 schreef:
    (...)

    Ik moet wel naar school, kerstviering van 8:45 uur tot 10:00 uur. -_- Mijn school verzint altijd wat om toch naar school te gaan enzo... Dus als de wereld vergaat ben ik misschien op school, nòòòh. :c

    Maar goed, ik ga nu wel weer even on-topic. :Y) Hoe ver zijn jullie met nakijken? (:

    Ik ga niets exacts noemen, maar ik kan je wel vertellen dat het al vrij ver is. :Y)

    O, by the way; ik ben geen mod, maar ik heb zomaar het gevoel dat dit langzaam in een apocalypsetopic verandert. *stille hint* :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    asdfghjkl; ik ging naar het nieuws topic en daar staat zo'n topic winnaars boeken bekend en ik schrok, want ik dacht dat de nieuwe columnisten bekend waren. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    jaimyhoi schreef:
    Ach, ik ben vrijdag vrij. Als die rot wereld dan toch vergaat hoef ik tenminste niet naar school nog eerst die dag :Y)


    Hm... Ik ben wel benieuwd naar de uitslag c:


    Ik heb vrijdag sportdag :c


    Don't be like the rest of them, darling

    Als er voor vrijdag nog niets bekend is, is dat wel lullig: Gaan we dood zonder ooit te weten te komen wie er nu wel, en wie er nu niet een columnist is gewordenxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    kerstkat schreef:
    Als er voor vrijdag nog niets bekend is, is dat wel lullig: Gaan we dood zonder ooit te weten te komen wie er nu wel, en wie er nu niet een columnist is gewordenxD


    Ik geloof daar niet in :'D


    26 - 02 - '16