• Hoi,

    Ik vroeg me af... Hoe zorgen jullie ervoor dat jullie, ehm, plek tussen jullie benen haarloos is? Want scheren geeft geen superglad resultaat vind ik... Dus iemand tips of suggesties?

    Haha, ongemakkelijke vraag, maar goed. (':

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Je hebt zo van die ontharingscrèmes voor intieme zones om het zo te zeggen. Je kan die eens proberen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vlammenwerpers!

    100% gegarandeerd haarvrij


    *Ik ben niet verantwoordelijk voor eventueel opgelopen verwondingen


    quidquid excusatio prandium pro

    Tja, ontharingscremes zijn niet aan te bevelen als je een gevoelige huid hebt. Gewoon, nee .__.
    Verder kan je, als je een bikkel bent, harsen of epileren, maar dat zou ik persoonlijk te pijnlijk vinden op andere plekken dan rond de bikinilijn. 't Daaronder mooi glad krijgen is altijd een kutwerk. Snap je 'm, kutwerk, badumtssh 8D


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Tja, ontharingscremes zijn niet aan te bevelen als je een gevoelige huid hebt. Gewoon, nee .__.
    Verder kan je, als je een bikkel bent, harsen of epileren, maar dat zou ik persoonlijk te pijnlijk vinden op andere plekken dan rond de bikinilijn. 't Daaronder mooi glad krijgen is altijd een kutwerk. Snap je 'm, kutwerk, badumtssh 8D



    quidquid excusatio prandium pro

    Ik scheer altijd
    En dan is het wel meestal gewoon mooi glad


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    Ik scheer altijd
    En dan is het wel meestal gewoon mooi glad


    dit. /voor ongeveer een halve dag.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    dit. /voor ongeveer een halve dag.


    Jaa dat is wel weer het probleem


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    dit. /voor ongeveer een halve dag.

    Haha, inderdaad.

    Sorry, ik kan je niet helpen. Ik wacht ook nog op een wondermiddel.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Conditioner (cremespoeling) gebruiken als scheerschuim. Wel zorgen dat het er niet in komt.


    Bad decisions make good stories.

    Ik scheer gewoon, maar ik ga overstappen op epileren. En dat doet pijn, maar je bent dan wel zo'n twee weken van die haartjes af.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb wel eens geharst, dat doet auwie :\
    Dus gewoon maar scheren, misschien als je tegen de haarrichting een paar keer scheert dat het dan íets gladder is ?
    Het blijft iig niet lang glad helaas..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik wacht ook nog op het wondermiddel, ik vind het echt kut werk om te doen en het resultaat is nooit zoals ik het wil. En als het glad is, is dat voor één dag. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Insurgent schreef:
    Ik scheer gewoon, maar ik ga overstappen op epileren. En dat doet pijn, maar je bent dan wel zo'n twee weken van die haartjes af.

    Hoe epileren? o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Audacity schreef:
    Tja, ontharingscremes zijn niet aan te bevelen als je een gevoelige huid hebt. Gewoon, nee .__.
    Verder kan je, als je een bikkel bent, harsen of epileren, maar dat zou ik persoonlijk te pijnlijk vinden op andere plekken dan rond de bikinilijn. 't Daaronder mooi glad krijgen is altijd een kutwerk. Snap je 'm, kutwerk, badumtssh 8D


    Hahahahahaha! You're awesome.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Hoe epileren? o_o

    Met zo'n epileerapparaat, geen pincet als je dat soms dacht (:
    Never mind, ik heb de post verkeerd gelezen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 16:14 ]


    Take risks and conquer your fears.