• Bff-wedstrijd Madhouse

    Ik heb toestemming van Lane




    Regels:
    - Hou je aan de huisregels.
    - Maak geen ruzie met ander deelnemers.
    - Geef naamsveranderingen altijd door.

    Jury:
    Wedstrijdeigenaar - Madhouse
    Verder worden er bij deze wedstrijd geen juryleden gezocht!

    Prijs:
    Aangezien het een bff-wedstrijd is, is de prijs voor de wedstrijd 'vriendschap'. Als extra prijs zal ik in mijn lopende stories reclame maken voor één van de stories van de winnaar.

    Deadline en uitstel:
    Per ronde zul je tien dagen de tijd krijgen. De maximale uitstel is vier dagen dus één ronde kan in totaal twee weken -exclusief beoordelingstijd- nemen.
    Als je zonder uitstel of na je uitsteldatum je inzending te laat inlevert, krijg je per dag een punt aftrek en dit kan oplopen tot 3 punten aftrek, maar alléén als deze binnen de maximale vier dagen van uitstel vallen. Anders zul je de wedstrijd moeten verlaten, dit geldt om de wedstrijd goed draaiende te kunnen houden.
    Uitstel kan op z'n laatst 24 uur voor de deadline aangevraagd worden.

    De volgende ronde begint pas als de beoordelingen van de daarop voorgaande ronde online staan. Na elke ronde heb je dus een paar dagen pauze, want de beoordelingen zullen een aantal dagen duren. Ik zal proberen de inzendingen na ongeveer 4 à 5 dagen te hebben nagekeken.

    Beoordelingssysteem:
    In de eerste ronde zal ik werken met een afvalsysteem, wat betekent dat iedereen in het begin mee kan doen. Na deze eerste ronde zal ik van alle inzendingen 10 tot 20 deelnemers kiezen - dit aantal hangt af van het aantal inzendingen - en deze zullen doorgaan naar de tweede ronde.

    Vanaf de tweede ronde werk ik met een puntensysteem, wat betekent dat er vanaf de tweede ronde geen afvallers meer zijn en ik hoop dat iedereen tot het einde mee zal blijven doen.

    Opdrachten:
    Omdat iedereen op een andere manier creatief is, heb ik verschillende opdrachten voor jullie bedacht, waarvan ik even een overzicht heb gemaakt:

    Opdracht 1: Vrije opdracht, waaraan iedereen mee kan doen.
    Opdracht 2: Vragenlijst.
    Opdracht 3: Schrijfopdracht.
    Opdracht 4: Foto's/tekenen/knutselen.
    Opdracht 5: Gedicht/songtekst.
    Opdracht 6: Finale-opdracht (wordt later nog bekend gemaakt.)

    Deelnemers:
    Ik zou het fijn vinden dat als je mee zou willen doen aan de eerste ronde, dat je het even meldt in het topic. Dan kan ik rekening houden met een bepaald aantal inzendingen en met de tijd die ik dan nodig heb om alle inzendingen na te kijken. Als je uiteindelijk toch niet mee kunt/wilt doen, is dit niet erg, maar ik heb dan even een schatting van het aantal deelnemers.
    - Bernini Ingeleverd
    - Moams Ingeleverd
    - Coockies Ingeleverd
    - DeGeneres
    - ForestGirl
    - MalikMore Ingeleverd
    - Gwenx1D
    - Clock
    - Flanaganish Ingeleverd

    Opdracht 1: Do what you love, love what you do!
    Opdracht 2: “To get answers of life, ask questions”
    Bij de tweede opdracht is het de bedoeling dat jij de vragenlijst, die in de story staat in gaat vullen. Het eerste deel bestaat uit een soort vriendenboek vragen en de andere vragen gaan dieper in op jezelf. Het maakt niet uit hoe je de vragen beantwoordt, als het maar gebeurd. Je mag ook foto's en fragmenten invoegen bij de vragen waarvan jij vind dat het nodig is. Ook al zou dat bij iedere vraag zijn: het mag! Wees gewoon zo creatief mogelijk! De fragmenten en foto's mogen via een kliklink, maar ze mogen ook gewoon in de story staan. De keuze is aan jou, maar hou er rekening mee dat als je ze in de story zet er maar beperkte foto en fragment ruimte is, terwijl je met linken zoveel kunt plaatsen als je maar wilt. Succes allemaal met de tweede opdracht!
    Omdat ik met mijn toetsweek zit, krijgen jullie van mij ipv 10 dagen, 14 dagen en is uitstel (max. 4 dagen) ook nog gewoon mogelijk.
    Deadline: zondag 20 januari 2012 - 23.59

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:22 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Opdracht 1


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Dankjewel! ^^.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben totaal inspiratieloos, dus stap ik eruit :c
    Sorry, verloofde


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Omfg. 29 december. Asldkfjdlsgkj. Fuuuck. Ik moet al zoveel werken. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ColoredPaws schreef:
    Ik ben totaal inspiratieloos, dus stap ik eruit :c
    Sorry, verloofde


    Nee, wacht, toch maar niet, I got inspire! (als dat het goede engelse woord is voor inspiratie)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik zit zo vast eh. ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. xd


    Danmarks Dynamite.

    BRYS schreef:
    Ik zit zo vast eh. ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. xd

    Maar je moet wel iets doen, ook al is het onzin.. :3 Ik wil jullie eigenlijk allemaal doorhebben naar de volgende ronde.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Kan ik nog meedoen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ja , ik heb al een idee. WOOOOOHOOOOO !
    uh .. alleen kan ik daar een 'eigen story' voor aanmaken. want ik moet het even goed en precies in de story hebben staan anders ziet het er niet uit.
    Of kan ik het misschien in een words document doen ? idk xd


    Danmarks Dynamite.

    Clock schreef:
    Kan ik nog meedoen.

    Yes, of course. Ik zet je erbij! (: Denk er wel aan dat de deadline al snel is! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ik wil wel uitleggen wat ik precies bedoel , maar dan weet je mijn hele ding al. en tja, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen. HAHAHA.
    fuck


    Danmarks Dynamite.

    BRYS schreef:
    Ja , ik heb al een idee. WOOOOOHOOOOO !
    uh .. alleen kan ik daar een 'eigen story' voor aanmaken. want ik moet het even goed en precies in de story hebben staan anders ziet het er niet uit.
    Of kan ik het misschien in een words document doen ? idk xd

    Ja, een eigen story is goed. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Ja, een eigen story is goed. (:


    Okay, dan ga ik meteen beginnen ! c:


    Danmarks Dynamite.

    LINK OPDRACHT

    Het is wel redelijk persoonlijk, hoop dat 't niet erg is. hihi


    Danmarks Dynamite.

    BRYS schreef:
    LINK OPDRACHT

    Het is wel redelijk persoonlijk, hoop dat 't niet erg is. hihi

    Damn. It's beautiful.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.