• Daar ben ik benieuwd naar dus als je een meisje bent hoe zou je hebben geheten als je een jongen was en als je een jongen bent hoe zou je hebben geheten als je een meisje was.

    Ik ben een meisje nu en als ik een jongen was dan had ik Joey of Shane geheten. Blij dat ik een meisje ben dus xD

    ik ben een jongen ik heet tommie
    als k een meisje was geweest had ik maartje of daisy of maria geheten blij da k een jonge ben:D

    nou bij mij ist simpel k ben een meisje en k heet simone en als k een jonge was zou k simon geheten hebbe :P en k ben weer blij da k een meisje ben xD

    sylvia
    zo heet me suzje nu
    of jolanda

    Ik ben Rávènn, en ik had anders Robert geheten!

    Ik ben Paula, een meisje, en als jongen zou ik ook Robert geheten hebben!!

    Dat wist mijn moeder niet xD Ze wou me gewoon Nikki noemen, als ik een jongen was zou ze wel zien :P Maar in ieder geval geen Nick ofzo :P
    Eerst wou ze mijn broer Nikki noemand maar dat werd een jongen, dus Iltar. Mijn zusje zou Kay hebben geheten als ze een jongen was. Maar nu heet ze Kayra.

    Ik ben een meisje, en iiC heb bijna Anne geheten!! :O
    Maar als iiC een jongen was geweest (wat iiC niet ben) zou iiC Otto heten!! xD

    !..XxX..!

    Ik ben een meisje, elien, en als ik een jongen was geweest, zou ik nick geheten hebben hihi :d Blij dat ik een meisje ben, dus :d xxx(K)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    zoals mn broer nu: Dieter :p


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Ik noem Laura & Ik zou Jotam genoemt hebben moest ik een jongen zijn... wel een mooie naam he:P

    Ik ben n meisj en kzou Alexander hebben geheten ofzoo xD

    als ik een jonge was zouk erik hete xD


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    als ik een jongen was had ik niels geheten ofzow!
    nie echt een geweldige naam:S


    Here I Am

    Ik ben Samantha Amanda maria **geweldige naam=.=* en als ik een jongen was zou ik Samuel andreas marcus geheten =.= men ouders kunnen geen leukere namen verzinnen blijkbaar =.=


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heet Evalien.. Kortweg Eefje
    En als ik een jongen was zou ik Rik of Erik geheten hebben [_[ Jippie -_-
    Ben maar blij dat ik een meisje ben XD