• Daar ben ik benieuwd naar dus als je een meisje bent hoe zou je hebben geheten als je een jongen was en als je een jongen bent hoe zou je hebben geheten als je een meisje was.

    Ik ben een meisje nu en als ik een jongen was dan had ik Joey of Shane geheten. Blij dat ik een meisje ben dus xD

    als ik een jongen was wou men vader me tom noemen en men moeder max :S(K)

    als ik een jongen was hete ik of tom (echt waar) of oscar of christian of peter

    sohh maar ik benn duss egtt wel blijj dak een meisjee benn gewordee wantt Melissa is veeell mooierr dan Elmar..........datt lijkt toghh verdachtt veel opp elmo:S


    HenkAddicted <33

    kheet phaedra en alsk en jonge ws jef
    kzen wel hééééél blij dak gene jonge ben(hoera)(yeah)(lol)(hoera)(yeah)(lol):)(dance)(dance)_O_(hoera)(A)(A)_O_:(:(_O_(hoera)(dance) (srry:p)


    HaveFun!

    als ik een jongen zou zijn zou ik waarschijnlijk seppe hebben geheten :)

    ik ben nu een meisje Jonah en als ik een jongen was geweest had ik Greg geheten :S ben echt super blij dat ik een meisje ben :)

    ik noem Yasmine, ma myn ouders ware aant twijfelen tusse Yasmine en Laura:P
    en moestek ne jongen zen zou ik, Robin noeme

    blyy dak meiske ben, && danze vo Yasmine gekozen ebbe oor! xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik ben een meisje en noem Elke :P
    en alsk een jongen was zou ik...Jurgen heten
    best wel schone naam vind ik :D maja, toch wel blij dak ee meisje ben


    Don't be a drag, just be a queen.

    Dedier., hoe mijn broertje nu heet x]

    nou ik heet catrine en als ik een jongen was geweest had ik griffin of ryan geheten IEEKK gewlukkig is mijn afkorting catt

    ik noem Elina, en als ik een jongen was geweest zou ik Joerie genoemd hebbe :S jukkk....

    Ik noem Margot, en als ik een zou geweest zijn, zou ik Max genoemd hebben. Valt best wel mee.

    K heet Marloes en als ik een jonge geweest zou zijn heette ik Bart :S


    Sweet dreams will come true.

    k heet Loes en as k ne jonge was geweest was et Thijs


    It's all for you, my butterfly.

    okee ik heet Marleen (meisje duss xD)
    als ik een jongen was geweest had ik Tom geheten :S ik ben echt heel blij dat ik een meisje ben xD,, mijn ouders zijn van gedachte veranderd, want mijn broertje heet Maarten ipv Tom xD