• Daar ben ik benieuwd naar dus als je een meisje bent hoe zou je hebben geheten als je een jongen was en als je een jongen bent hoe zou je hebben geheten als je een meisje was.

    Ik ben een meisje nu en als ik een jongen was dan had ik Joey of Shane geheten. Blij dat ik een meisje ben dus xD

    ik heet Phebe,,
    en ik weet niet echt hoe ik heette als ik een jongen was.dus pak ik de naam van mijn tweelingbroer maar...Sander ik vind die naam nog niet mis,,maar ik blijf bij mijn naampje Phebe :P


    death to the one at the end of the serenade.

    k ben een meisje en ik heet deniz k wouw da k een jongen was dan heete ik miky of mike (lp(H))

    Ik heet michelle
    en als ik een jongen was
    dan zou ik michel heten (puh)

    Vanplaats joyce had ik nermaal lisa genoemd,
    en als jongen had ik tom of bram genoemd

    ik heet merel
    als ik een jonge was zou ik bram of chat:S geheten hebben.
    zo blij dat ik een meisje ben

    Ik heet Elise en als ik een jongen was, zou ik Vincent geheten hebben... denk ik toch, want zo noemt m'n tweelingbroer :D das wel logisch dan neen?:D

    Nu noemk Sara

    als jongen had ik Seppe of Jelle genoemt
    en nu noemt mijn broer Jelle :')

    ik had Kai geheten als ik een jongen was nu heet ik Merle

    ik ben nu een meisje en heet Kidden (Kid) en als ik een jonge was geweest heette ik het zelfde

    Ik ben een meisje (spreekt voor zich denkik) en als ik een jongen was geweest, moest ik door het leven gaan met ofwel Bram, ofwel Sven....Ik ben al meer dan eens op mijn blote knieën gevallen uit dank dat ik een MEISJE ben!!! Girl Power rocks!!!!

    Ik heet Maaike, ben een meisje, nie altijd even blij mee maar okeejh, neter dan een jongen zijn -_-'
    Als ik een jongen was geweest had ik :IVO geheten!
    Da's dus de reden dat ik toch blij ben een meisje te zijn.

    P.S. Mensen die er volgens jullie uitzien als Gothics zijn het niet, zo iemand heet een Goth.
    (Stond bij info over Within Temtation op TMF)

    ik ben Amy,, een meisje en als ik een jonge zou zijn (wat ik dus neit ben he) zou ik Aron heette =.=' verschrikkelijk,, IK BEN LEKKER ENE MEISJEE,!OHYEAH

    ik ben een meisje ik heet Jayson als ik een jongen was had ik Floorke geheten nu heet me broer zo

    wel ik ben een meisje en noem isa (eigelijk isabel mja xD)
    en als ik een jonge was geweest had ik tadaa...
    TOM genoemt xD men ouders moeste is weten xD

    MARTIJN ofzeuw x]