• Daar ben ik benieuwd naar dus als je een meisje bent hoe zou je hebben geheten als je een jongen was en als je een jongen bent hoe zou je hebben geheten als je een meisje was.

    Ik ben een meisje nu en als ik een jongen was dan had ik Joey of Shane geheten. Blij dat ik een meisje ben dus xD

    K denk dat ik dan Rowan heet of zo...

    Greetz :.
    _________
    _______
    _____
    ___
    _

    Whaha ik zou Tom of Bart hebbe gehete xD
    Bart ieuw fzo, bart->Fart zon sgrale naam.
    Ma Tom valt nog mee, ik ken keiveel lelijke,spastische jongens die Tom noeme, maar Tom Kaulitz maakt da allemaal goed :D
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    Het valt wel op dat iedereen blij is dat ie een jongen of meisje is en dat hij/zij niet de naam heeft van wat je niet bent xD snapje?
    x

    Ik heet Eveline. dus eef.
    En ik zou als jongen; Martyn geheten hebben.

    ik heet Amy..maar als ik een jongen geweest was dan zou ik Jim hebben geheten..

    mijn zusje heet Jill en als die een jongen was geweest zou ze Jowy hebben geheten
    \

    ik heet nu Sanne-Esme als 'k een jonge was geweest had ik Raymon geheten

    Ik heet nu Yara maar als ik een jongen was heette ik Thijsm nou ik blij dat ik een meisje ben:P

    Ik heet nu Yara maar als ik een jongen was heette ik Thijsm nou ik blij dat ik een meisje ben:P


    Thijs bedoel ik:P zonder die M

    ik heet rwayda een als ik een jongen was sou iik sooon domme naam krijgen: cariem!!! :$ soo lelijk kan het selfs niej sgrijvuh!!! gelukkig ben ik een meisje:P(H)!!!!


    bla bla bla

    ik heet nu Ian en als ik een meisjuh was geweest dan zou ik Cassandra hebbe gehete

    ik ik heet nu Karima als ik een jongen was geweest had ik *m'n ouders krijgen een 1 voor originaliteit*
    Karim geheten

    ik heet Lazaro als ik een meisje was geweest had ik Annabel geheten nu heet me zusje zo

    Ik heet nu Marloes
    en als ik een jongen was Mathijs.
    MMMMMMMMMM (puh)

    ik heet sofie, anders had ik jonas gegeten

    ik zou Jens geheten hebben (cool) maar i am a girl!:) maar soms is mijn gedrag als dat van een jongen!:P vechte en elke dag strafwerk enz...! (A)