• Daar ben ik benieuwd naar dus als je een meisje bent hoe zou je hebben geheten als je een jongen was en als je een jongen bent hoe zou je hebben geheten als je een meisje was.

    Ik ben een meisje nu en als ik een jongen was dan had ik Joey of Shane geheten. Blij dat ik een meisje ben dus xD

    Ik ben nu meisje en ik heet Sem
    Als ik jongen was heette ik Sam.. Groot verschil heh? xD


    Haha x]

    Sebastiaan...

    wat ben ik blij dat ik geen jongen ben ^^

    Ik ben een meisje, genaamd met Marieke en als k een jongen was had ik ''Guus'' geheten..
    op zich vind ik dat niet zo'n hele erge naam..
    Maar het past niet bij mijn achternaam..

    Guus Pas klinkt toch niet (Ja ik heet echt met de achternaam Pas,, nix over zeggen, ik heb er ook niet voor gekozen:P(A))


    My fairytail stinks, does yours?

    ik ben een meisje en noem evelien.

    als ik een jongen was dan heette ik Tom

    Ik ben een meisje, genaamd met Marieke en als k een jongen was had ik ''Guus'' geheten..
    op zich vind ik dat niet zo'n hele erge naam..
    Maar het past niet bij mijn achternaam..

    Guus Pas klinkt toch niet (Ja ik heet echt met de achternaam Pas,, nix over zeggen, ik heb er ook niet voor gekozen:P(A))


    hebt gij toevallig familie met de naam Geert Pas of Michael Pas????

    nu heettik Mari-José, ander had ik Thomas geheten.. :8 Bij da`k een meissie ben(hoera)

    alsk en jonge ws jef
    kzen wel hééééél blij dak gene jonge ben(quote]
    correctie!
    ik zou Joship genoemt hebben
    en da was toen een voetballer van RSC Anderlecht (wrvn mn pa suppotr vn is >.<)
    en nu ben ik genoemd na Phaedra Hoste een model
    (waar van mn pa ook fan van is :P)


    HaveFun!

    Als ik een jongen was zou ik Thibo heten

    als ik een jongen geweest zou zijn zal ik volgend mij mark of jordy ofzo heten ik weet niej meer moet nog ff keer vragen xD

    Blij dat ik meisje ben dus ;]


    Nvt

    ik zou Victor geheten hebben xD nouja, het valt wel mee, dan had ik wrs lisa een verschrikkelijke naam gevonden

    recardo :S


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    maxim --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    maxim --'



    Thnx God, Ben ik een meisje !


    And all the girls in the front row scream your name.

    maxim --'



    Thnx God, Ben ik een meisje !


    And all the girls in the front row scream your name.

    k ben rebecca en een meisjexD ken jullie een jongen die rebecca heetxD dnek het niet he:P

    en als k een jongen was dan zou k jordan geheten hebben XD dat had k niet zo erg gevonden:D:P