• Daar ben ik benieuwd naar dus als je een meisje bent hoe zou je hebben geheten als je een jongen was en als je een jongen bent hoe zou je hebben geheten als je een meisje was.

    Ik ben een meisje nu en als ik een jongen was dan had ik Joey of Shane geheten. Blij dat ik een meisje ben dus xD

    Ik ben Dominique, als ik een jongen was geweest zou ik Damiën (zoals mijn broertje) of Fabian geheten hebben, kortom domme namen, net als de mijne:P ik had liever Isabel geheten, de tweede optie van me ouders, maar natuurlijk heb ik nooit eens geluk in me leven-_-"

    xxx doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik heet Emma (eigenlijk, niet maar maar een paar hier op quizlet weten mijn echte naam xD) En ik zou Anne-Jan geheten hebben als ik een jongen was geweest. Allemensen wat ben ik plotseling blij dat ik geen jongen ben xD :S

    die vn mij is egt erg!!
    ik heet bo & als ik een jongen was heette ik WESSEL!!! & er zit bij mij in de klas een jongen & die heet wessel & die heeft ook de zelfde 8ernaam !!


    when words fail, music speaks.

    Ik heet Kim of ookwel Kimmie maar als ik een jongen was zou ik Jeroen hebben geheten of Lars.

    ik heet Beau... en als k een jongen was geweest heette ik Gino whaha:S


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik heet Marije, maar zou anders Tim of Jan geheten hebben xD Lekker Hollands dus


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heet lisaXD
    Ik zou als jongen Jeroen geheten hebben!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heey, ik heet amber en ben dus een meisje:P
    als ik een jongen was geweest had ik; of Lorenzo of Colin geheten:P
    k vind lorenzo wel gaaf:P colin vind ik echt geen leuke naam.
    en mijn naam vind ik ook niet echt leuk..
    maar ook niet zo'n ramp dat ik me naam zal laten veranderen:P

    xx

    ik heet Patricia
    als ik een jongen was zou ik Patrick geheten hebben
    bijna hetzelfde...
    xx


    ONLY SEVEN LEFT <3

    dan zou ik Jason geheete hebben van men vaders naam ik had zelf liever een andere naam


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    xD ik had bij allebei een stomme naam xD

    nu is het Bobbi, maar al was ik een jongen geweest had ik Dez geheten xD

    ik heet Emma en ik zou Tuur geheten hebben
    zo heet mijn broertje nu
    Kben blij dak een meisje ben xD


    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    ik ben 'n jongen en heet Mario als ik 'n meisje was geweest had ik Maria geheten

    Als ik een jongen was;; Dan zou ik Mark hebben geheten. (zip)

    Ik heet Marielle en zou graag Vanessa willen heten maar Marielle vind ik ook mooi. (hoera)

    Ben wel blij dat ik een meid ben. (A)


    Live for the one you love.

    Ik bn een meisje...Merel

    En als ik een jongen was zou ik Victor geheten O_o

    Liever dus toch een meisje.