• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik glimlachte naar Louis. 'Ik wil niets met haar, echt niet, ik wil alleen jou...' Een klein gilletje verliet mijn mond toen Louis de dekens van mijn benen weghaalde, koud, hij trok snel mijn broek aan en deed de knoop dicht. Vragend keek ik hem aan toen hij mijn shirt weer omhoog trok, maar toen ik een seconde later zijn lippen ertegen voelden schoot ik in de lach, waarna hij veel te snel weer wegging. Ik pruilde maar stond ook op. Ik drukte mijn lippen tegen die van hem aan 'bedankt,' prevelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik glimlachte en had aan 1 kus niet genoeg dus drukte mijn lippen nogmaals op die van Harry en verstrengelde onze vingers. "Kom." Ik duwde de klink van de deur naar beneden en verwachte eigenlijk dat hij weer niet open zou gaan, maar dat deed hij gelukkig wel. Ik trok deur open en Harry de gang op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis drukte zijn lippen nogmaals op die van mij en ik glimlachte breed naar hem. Terwijl hij onze vingers verstrengelde drukte ik nog snel even een kus op zijn wang. Gelukkig ging deze keer de deur wel open en volgde ik Louis naar buiten. Ik sloot "onze" kamerdeur weer en liep glimlchend, hand in hand, met Louis naar beneden, richting de keuken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "keuken!" riep ik, maar sloot snel mijn mond weer toen ik zag hoe deze eruit zag. Als hier al eten zou liggen, zou ik wel twee keer nadenken voordat ik het op zou eten. Alles zag zwart van de stof, roet en vet en ik wildn niet eens verder lopen zo vies zag alles er uit. "muis!" gilde ik en wees naar het beestje dat over het aanrecht liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    We kwamen in de keuken en gelijk kuchte ik een paar keer. 'Ik denk niet dat hier iets eetbaars ligt, Lou...' Ik slaakte een zucht en liep richting de koelkast om deze vervolgens te openen. 'Tenzij je bedorven kaas wilt?' Ik pakte de plakjes kaas met mijn duim en wijsvinger op en hield deze voor Louis. Waarna ik ze op tafel legde en de ruimte scande. Het was werkelijjk waar zo vies, niet normaal. Ik grinnikte toen de muis langs rende. 'Dat beest doet niets, babe.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "maar ik heb honger." begon ik te jammeren en ik wiebelde heen en weer, terwijl mijn maag weer begon te knorren. "als we niet eten gaan we dood, en ik wil nog niet dood." jammerde ik verder en trok aan Harry zijn hand. "en Muisen zijn eng." ging ik door op dezelfde toon. Ik kon hier niet tegen. Ik wilde eten en wel nu. "ze kunnen onz toch niet opsluiten zonder eten, dat word onze dood." zei ik nu op een bozere toon en begon alle kastjes open te trekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik beet op mijn lip en hield mijn hoofd schuin. 'Dan gaan we inderdaad dood, ja. Rustig Lou, het komt wel goed, hoop ik... Als het goed is zit er een zak chips in mijn koffer, wil je daar wat van? Moeten we alleen wel even terug naar boven?' Een rilling gleed over mijn rug waarna ik glimlachend naar Louis toeliep en mijn hand op zijn schouder legde. 'Kom, Lou...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik beet even op mijn lip. Ik was nu echt hellemaal klaar met dit huis. Uiteindelijk draaide ik me met een moeilijk gezicht om naar Harry en knikte langzaam. "ik wil terug naar huis Hazza." piepten ik zachtjes waarna ik zijn hand vast greep. Wel met hem natuurlijk. Het maakte nu niet meer uit waar ik heen ging, -maar waarschijnlijk raakte we hier toch niet meer weg. Ik nam Harry met me mee, of hij nu wilde of niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik pakte Louis' hand vast en gaf hem een bemoedigend kneepje. 'Ik ook, Lou, ik ook. Maar we kunnen niet weg, helaas. We kunnen kijken of de deur open is?' Ik trok Louis mee aan zijn hand richting de deur en trok met alle macht aan de klink, maar tevergeefs, hij ging niet open. 'Waar woon je eigenlijk?' Ik beet op mijn lip en keek Louis aan, straks als we hier uit waren woonde we kilometers van elkaar af, dan zou ik hem amper kunnen zien...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=146161]Iemand intresse? (:[/url


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Beteuterd keek ik naar de mislukte poging om de deur open te krijgen en mijn maag begon weer te knorren. "Doncaster, jij?" Vroeg ik zachtjes, ban voor Harry zijn antwoord. Straks woonde hij heel ver weg. Aan de andere kant, zoals hij zelf al zei, zag het er biet naar uit dat we hier ooit nog wegkwamen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik knikte langzaam voordat ik hem aankeek. 'Ik weet niet of het ver van elkaar af ligt, ik was nooit zo goed in topografie en al die dingen,' grinnikte ik zachtjes. 'Maar ik woon in Holmes Chapel.' Ik pakte Louis' hand vast toen ik zijn maag opnieuw hoorden knorren. 'Kom, we gaan chips halen.' Ik trok Louis mee richting de trap, moesten we weer helemaal naar boven terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik dacht even na en probeerde de landkaart voor me te zien, maar wist het ook niet. Al snel trok Harry me mee naar boven voor de zak chips . ik ging er niet van uit dat het heel erg ging vullen, maar was allang blij dat ik iets naar binnen ging krijgen. Al snel waren we weer bij onze kamer en gooide ik de deur open waarna ik braaf op het bed ging zitten en wachten tot Harry de zak chips tevoorschijn zou toveren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis maakte de deur van ''onze'' slaapkamer open en ging braaf op het bed zitten, ik grinnikte zachtjes en schudde met mijn hoofd waarneer ik richting mijn koffer liep en het ding achter Louis op bed gooide. Vervolgens maakte ik 'm open, haalde alle kleding door de waar en ergens onderop vond ik een zak paprika chips. Ik gooide de zak naar Louis toe. 'Alsjeblieft. Ik kan je niet garanderen dat ze nog heel zijn...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Gretig pakte ik de zak aan en trok deze open. Harry had gelijk gehad want alles was verkreumeld. Niet dat het iets uitmaakten en ik stak meteen een hand vol in mijn mond. "Moet jij niet?" Vroeg ik met volle mond en keek de krullenbol vragend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''