• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik grinnikte om Louis' aanzicht hoe hij gretig de zak chips bestormde alsof het zijn grote liefde is, oke, voor dit moment misschien omdat we geen eten hadden, maar toch. Ik knikte en glimlachte naar Louis. Ik had ook best wel honger gekregen. Ik deed alles zo netjes mogelijk weer in mijn koffer, om 'm dicht te klikken en terug naast het bed te zitten, vervolgens kroop ik naast Louis en pakte ook een handje uit de zak chips, die ik rustig begon op te eten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [YES, eindelijk vakantie! Maar reageer straks nog eens]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Ik legde meteen mijn hoofd op Harry zijn schouder en at rustig verder van de chips. "Vertel eens wat over jezelf." Zei ik zacht en staarde voor me uit. Je moest toegeven. Het enige wat ik van Harry wist was zijn naam, leeftijd, woonplaats en dat hij enorm goed in be was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [arg, ik had besloten om heel snel te reageren maar er kwamen allemaal dingen tussen ;x sorray... maar nu ga ik dat supermegaheelerg snel doen]


    Do what people say you can't.

    xElounor schreef:
    [arg, ik had besloten om heel snel te reageren maar er kwamen allemaal dingen tussen ;x sorray... maar nu ga ik dat supermegaheelerg snel doen]


    [No problem, doe maar rustig hoor! ;)]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik glimlachte toen Louis zijn hoofd op mijn schouder legde en at ook nog wat chips. 'Hm, wat wil je weten? Je mag me alles vragen, ik beantwoord het allemaal.' Ik grijnsde breed en drukte een kusje op Louis' kruin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik beet even op mijn lip en haalde mijn schouders op. "Wat weten normale stelletje allemaal van elkaar?" Vroeg ik zacht. Het was niet dat ik nog nooit een relatie ja gehad, maar ik wist eigenlijk niet wat ik wilde weten. "Alles." Giechelde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alicia Coco Adams

    Zuchtend sta ik in een hal. Niet wetend wat ik nu moet doen. Ik kijk even rond en besluit de kamers eens te bekijken overal in huis. Ik loop naar de eerste deur die ik zie. Als ik deze opentrek kom ik in een kamer terecht dat er net uitziet als een echte bibliotheek, zo één als vroeger in die grote herenhuizen. Ik kijk omhoog en de kasten blijven doorgaan tot aan het plafond en alle staan ze vol met oude boeken. In de kamer liggen losse papieren op de grond en de dikke houten bureau ligt ook vol boeken en papieren en ofcourse een dikke laag stof. Rustig loop ik naar de bureau toe en bekijk de boeken die er op liggen. Je kon de titels amper tot helemaal niet meer lezen door het stof. Ik neem een dunne boek in mijn handen en blaas het stof er van af waardoor ik even moet hoesten. De rest veeg ik er af. "Je eigen moestuin." mompel ik tegen mezelf. Grinnikend gooi ik het boek met een plof weer neer op het bureau waardoor er nog een stof wolk omhoog komt waardoor ik weer moet hoesten.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Alles, ja.' Knikte ik bevesting op Louis' vraag, waarna ik mijn arm om zijn schouder heen sloeg en zachtjes cirkeltjes begon te tekenen. Een rilling gleed over mijn rug heen, met de minuut leek het wel alsof het hier kouder werd. 'Lou, ik heb het koud...' Murmelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik legde de zak ships op bed en kroop zelf naar het hoofdeinde van het bed zodat we tegen de muur aan konden zitten en trok Harry daarna naar me toe om vervolgens ook nog eens de deken over ons heen te slaan en de zak chips vervolgens weer te pakken?'' beter?'' vroeg ik en pakte nog wat chips. ''maar vertel nou wat over jezelf. ik wil alles weten.'' zei ik en keek Harry nieuwschierig aan. ''Zoals uhhm.'' ik dacht even na. ''Of je zusjes of broertjes heb, of huisdieren. zelfs je lievelingskleur. owja, en hoeveel je van me houd.'' giechelde ik en nestelde me weer tegen de krullenbol aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alicia Coco Adams

    Zuchtend kijk ik verder wat er op de bureau ligt en zie een klein boekje openliggen. Ik neem het boekje in mijn handen en veeg het stof er af. In drukletters in een rode kleur staat er 'Verjaardagsfeestje buurman niet vergeten!' omcirkelt. Buurman? Serieus? Dit huis staat ergens verlaten en hier staat buurman?! Hoe kan dit? Ik schud mijn hoofd en sla een pagina om. Hier staat een afspraak gepland. Als ik nog wat verder blader en nog vele afspraken zie lijkt het alsof de eigenaar van dit boekje een drukke agenda had. Ik gooi het boekje neer en kijk nog even rond, als ik het beu ben verlaat ik de kamer.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik slaakte een genietende zucht toen we samen terug in het bed lagen, met de dekens. Ik had niet zoveel zin meer chips, dus Louis kon alles hebben als hij wilden, totdat ik me iets bedacht. 'Lou, als we hier echt geen eten hebben, is het misschien handig om nog wat chips te bewaren...' Attendeerde ik hem erop. Ik knikte langzaam en draaide mijn hoofd in zijn richting. 'Ik heb een oudere zus, ik ben dus de jongste. Ik heb een kat, mijn lievenlingskleur is oranje. En ik hou ontzettend veeeeeeeel van je.' Met mijn vingers laat ik zien hoe groot de afstand is en grinnik dan. 'Jij?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oh puut, ik ben de updates vergeten! Damn, ik vergeet ze echt de laatste tijd .. Ö]

    [Is alweer opgelost! (:]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:47 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    meteen vouwde ik de zak dicht en legde ik de zak onschuldig aan de kant. ik dacht even na. ''ik heb 5 zusjes, best veel huisdieren samen met mijn zusjes en mijn lievelingskleur is rood.'' dramde ik op. ''Owja, en ik hou ook heeeeeel veeeeel van jou!'' zei ik blij terwijl ik hem een smakzoek gaf op zijn wang en zijn hand vastpakten. ''Ik mis hier eigenlijk een tv ofzo.'' ik hield er van om film te kijken terwijl ik lekker tegen iemand aan kon kruipen. maar dat was hier onmogelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Vijf zusjes?! Hoe houd je dat in hemels naam uit...' Ik had soms al moeite met Gemma en zij is m'n enige zus, vreselijk leek het me om zoveel zusjes of broertje te hebben. 'Maar, hey, jij bent dus de enigste jongen...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en glimlachte. Ik duwde mijn hoofd tegen dat van Louis aan en gaapte licht. 'Ik mis het ook wel, ja... Ik heb zin om een film te kijken...' Murmelde ik zachtjes, waarna ik even met mijn vingers over Louis' hand wreef.


    stay safe because I like being alive at the same time as you