• Oke dus beter niet, wat je beter niet kan doen op dat ene moment..


    Beter niet tijdens een meet and greet met TH?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    keihard door de klas:hee nerd schrijf es wat groter ik kan het niet goed lezen! roepen als de leraar net langs je teveltje loopt

    beter niet in een kroeg waar een voetbalwedstrijd nederland-duitsland word gedraait op groot scher en allemaal mensen in het oranje zitten..


    take me away

    arg duitsland komaan, verdedig je land!!
    laat je niet doen door die bende oranje suckers!!!

    Doe het voor TH (^^ sorry)



    beter niet als een zatlap je probeert te kussen terwijl je vriendje naast je staat

    Keihard roepen dat je voor Duistland bent en dat Nederland suckt. En alle Nederlandse spelers uitschelden ^^

    Beter niet schryven by het maken van een nieuwe quiz over Tokio Hotel ;D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hummm eigenlijk wel een lekkerding waarom eigenlijk ook niet,!

    Beter niet in het verkeerde klaslokaal..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    arg duitsland komaan, verdedig je land!!
    laat je niet doen door die bende oranje suckers!!!

    Doe het voor TH (^^ sorry)



    beter niet als een zatlap je probeert te kussen terwijl je vriendje naast je staat

    met die zatlap staan tongzoenen en tegen je vriendje zeggen dat hy op kan tyven x)

    Beter niet doen als je Tokio Hotel ontmoet en je beste vriendin erby is en smoor op Bill is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bill versieren en op zn bek pakke voor de ogen van je vriendin(ik zou bill wel poberen te scoren(niet dat da lukt)maar niet voor de oge van mn BF met m gaan zoene)

    beter niet op dodenherdenking


    take me away

    Keihard lachen in de 2 minuten stilte en zeggen dat de doden het verdienen om dood te zyn :O

    Beter niet als je de koningin ziet en ze langsloopt x)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hevig gaan telefoneren, dat er dan mensen naar je kijken. "Ja nee dit telefoontje is echt belangrijk hoor stoor je niet aan mij!"

    Beter niet tijdens een Th concert?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heey Bill, hij kijkt nog maar net om en je pakt hem op zen bek, na zon 5 min stop je en zeg je: bwa Tom kan beter en pakt hem op zen bek


    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    oeps
    mijn :

    beter niet aan tafel met je hele familie


    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    mensen mag ik u aand8 mam pap ik heb een balangrijk besluit genomen ik laat me ombouwen tot man!

    beter niet in een Bill-lovestory


    take me away

    Zeggen hoe erg je iedereen haat uit je familie en dat je ze zo zou willen inruilen voor een stel zwervers. x)

    Beter niet als je tante langskomt. [Die TH zó vreselyk haat! ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    keihard schrei draaien met je TH-fanshirt en Th-skinny aan en ook nog eens ff überfals meebléren

    beter niet als je alleen bent in een lokaal met een leraar waarvan word gezegt dat hij van jonge meisjes houd


    take me away

    Zeggen dat je veels te jong voor hem bent en dat hy te lelyk en te oud is voor je máár toch blyven met hem in dat ene lokaal en ''dingen'' met hem doen. Jak!

    Beter niet als je leraar boven je hoofd gaat staan en zo in je shirt naar je borsten kykt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3