• De stelling van deze week luidt:
    Veroordeelde pedofielen mogen pas vrijgelaten worden na chemische castratie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Veroordeelde pedofielen mogen helemaal nooit meer worden vrijgelaten, castratie of niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Opgesloten houden en niet meer vrij laten, die castratie mogen ze er van mij dan alsnog bij doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Waarom niet gelijk gewoon de penis, handen en ogen weghalen zonder verdoving?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rayla schreef:
    Opgesloten houden en niet meer vrij laten, die castratie mogen ze er van mij dan alsnog bij doen.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het heel stom vinden van mezelf als ik zou pleiten voor herintegratie in de maatschappij bij bijvoorbeeld moord, maar niet bij pedofilie. Hoewel het een vreselijke misdaad is (en het nog vreselijker wordt net omdat het bij kinderen gebeurt), houd ik toch aan mijn principe vast. Ik ben absoluut tegen lijfstraffen, ook iets als dit.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2018 - 15:32 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dit klinkt misschien alsof ik het er mee eens ben of juist er tegen maar dat is niet het geval.

    Ik ben het er mee eens dat er iets gedaan moet worden want het is verschrikkelijk wat er gedaan is bij kinderen maar onthoud wel dat je ook een pedofiel (volgens de wet) ben als je als 19 jarige sex hebt met je 17 jarige vriend(in). Dus dit is wel extreem als je het zo zwart wit ziet. Echter vind ik wel dat als de leeftijd van kinderen onder de 16 zin er dan wel wat gedaan moet worden. Of dit door castratie is of niet laat ik in het midden.


    I DO NOT share my food (:

    Oneens, lijfstraffen vind ik zeer onethisch, daarbij zou therapie of begeleiding + eventuele herintegratie veel beter zijn.

    Daarbij wat heeft chemische castratie voor nut? Dat ze onvruchtbaar zijn oke maar hoe weerhoud hun dit van verdere actie?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Opsluiten en de sleutel weggooien. Kinder die misbruik meemaken zitten ook voor eeuwig gevangen, dus dikke doei.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nee want dat heeft geen enkele zin. Alsof ze dan ineens geen kinderen meer kunnen misbruiken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Thirteenth schreef:
    Oneens, lijfstraffen vind ik zeer onethisch, daarbij zou therapie of begeleiding + eventuele herintegratie veel beter zijn.

    Daarbij wat heeft chemische castratie voor nut? Dat ze onvruchtbaar zijn oke maar hoe weerhoud hun dit van verdere actie?

    Hier ben ik het mee eens.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thirteenth schreef:
    Oneens, lijfstraffen vind ik zeer onethisch, daarbij zou therapie of begeleiding + eventuele herintegratie veel beter zijn.

    Daarbij wat heeft chemische castratie voor nut? Dat ze onvruchtbaar zijn oke maar hoe weerhoud hun dit van verdere actie?


    Dit dus


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Ik vind het geen heel gek idee. Desnoods maar tijdelijk, de eerste 5 jaar ofzo? En ook lang niet iedereen, maar als er grote kans is op herhaling misschien.

    Voor mensen die net zoals ik niet weten wat Chemische castratie is: het is een omkeerbaar proces waarmee via medicatie hormonen tegen gegaan worden. "Hierdoor nemen bij mannen bijvoorbeeld het libido en de agressie af."


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Heel erg oneens. Ik lees dit op Wikipedia: "In de praktijk blijkt echter dat de medicatie de hormoonhuishouding wel goed beïnvloedt, maar dat de effecten op de bijhorende gedachten en gedragspatronen niet altijd even groot zijn."

    Gedrag is niet zo makkelijk te veranderen met 'simpele' medicatie. Daar moet uren en uren aan therapie aan besteed worden. Ik zeg niet dat pedofielen onschuldig zijn, maar er zijn andere manieren. Vergeet niet dat chemische castratie vroeger werd toegepast op homoseksuelen die toen nog illegale praktijken uitvoerden door met mensen van hetzelfde geslacht naar bed te gaan. Ik vind het heel erg onethisch.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tegen.
    Als ik hier lees wat chemische castratie inhoudt dan zie ik niet in hoe het pedofielen tegenhoudt om opnieuw kinderen te misbruiken.
    Voor mij hoeven pedofielen niet meer vrij te komen, laat ze maar de rest van hun leven in een instelling zitten ver weg van de samenleving.


    The soul needs autumn.

    Ik vraag me af of het wel echt iets zou uithalen eigenlijk. Also, ik ben van mening dat pedofilie heel erg fout is, maar gezien het ook wel heel snel naar iemands hoofd wordt gesmeten als beschuldiging omdat iemand van dat persoon af wil weet ik niet of het slim is om zo'n drastische straf op te leggen. I mean, degenen die werkelijk een pedofiel zijn mogen van mij echt wel opgesloten worden voor lang, maar met verhalen die ik heb gehoord of leraren die bedreigd zijn door leerlingen dat ze onterecht aangegeven zouden worden voor seksueel misbruik als ze geen hoge cijfers zouden krijgen etc., denk ik dat het wat riskant is om zoets in te stellen. Al is het "schuldig of onschuldig" met de meeste misdaden zo natuurlijk.
    But okay idk.


    obsessive rage