• Wat vinden jullie van mijn nieuwe pasfotootje? ahahaha :9~

    Het rare eraan is, ik vind dat deze persoon heel sterk op mij lijkt. En ik ben het niet!
    Dubbelganger!
    Hebben jullie dit ook ooit al eens meegemaakt? Een dubbelganger vinden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Owl you need is love.

    Nice!
    O, ik kom mijn dubbelganger zo vaak tegen,. genaamd mijn tweeling zus :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CallYouOut schreef:
    Nice!
    O, ik kom mijn dubbelganger zo vaak tegen,. genaamd mijn tweeling zus :'D!

    Haha, heb je een foto? ik vind tweelingen interessant :9~


    Owl you need is love.

    Ik heb inderdaad een dubbelganger, ik ben een deel van een tweeling :P


    •*• Lululu •*•

    Ik kwam een keer een meisje tegen die ontzettend erg leek op mij toen ik zes was. Ze heette zelfs Jip (al spelde je haar naam blijkbaar als Yippe). :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nope. Ik ken veel mensen met krullen.

    Owlish schreef:
    (...)
    Haha, heb je een foto? ik vind tweelingen interessant :9~

    Sorry, ik heb helaas geen foto :3 -we hebben allebei een hekel aan foto's maken-. Maar we zijn net 2 druppels water c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mallory schreef:
    Ik heb inderdaad een dubbelganger, ik ben een deel van een tweeling :P

    Ik ben de andere.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mallory schreef:
    Ik heb inderdaad een dubbelganger, ik ben een deel van een tweeling :P

    Ik ben ook deel van een tweeling, maar mijn zus en ik lijken niet op elkaar (ook al zeggen sommigen van wel).
    Maar we zijn dan ook niet identiek.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Veel tweelingen ;p
    Nee, ben mijn dubbelganger nog niet tegengekomen als die bestaat. Heb een vriendin wel eens horen zeggen dat ze iemand zag die op me leek. Jeah sure.. ;P


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind hem vettttt :3!
    En ja, dat heb ik wel eens meegemaakt. Dat ik gewoon iemand op het nieuws zag en dacht: omijngod, ik wist niet dat ik daar was? en toen bedacht ik me dat ik gewoon op de bank thuis zat, al de hele dag. Heel raar.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Nee, dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Haha. Op een gegeven moment was het alleen wel eng omdat heel veel mensen, op dezelfde dag, mij ontzettend sterk vonden lijken op Sjors uit GTST. Echt heel raar, echt 7 mensen op een dag of zo. Maar ach, dat vind ik nou niet bepaald een belediging.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik lijk op iemand van school al vind ik zelf van niet ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mensen hebben vaak de neiging mij en mijn beste vriendin als tweeling te zien. Zelfs haar moeder haalt ons door elkaar. Okal vinden we zelf totaal dat we niet op elkaar lijken.

    Daarbij krijg ik heel vaak sms'jes, ben jij daar of daar? Terwijl dat niet zo is en dan is het altijd. Ow nee dan is het iemand anders met rood haar." Dat is wel echt heel irritant.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 23:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Airashii schreef:
    (...)
    Ik ben ook deel van een tweeling, maar mijn zus en ik lijken niet op elkaar (ook al zeggen sommigen van wel).
    Maar we zijn dan ook niet identiek.


    Lol,dit wilde ik ook net zeggen! Haha,en ik lijk op mijn tante.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ken een meisje dat best wel veel op mij lijkt als je een foto van haar ziet. En dat zeg ik echt niet snel.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.