• Nataya en Blake ‘Tilly’ Tilden zijn twee zussen die in hun kindertijd van elkaar gescheiden werden. Ze hielden contact via brieven, terwijl Nataya bij haar vader, een tovenaar, opgroeide en Tilly bij haar moeder, een doodgewone dreuzel. Nataya hield de magische wereld op verzoek van haar moeder verborgen voor haar jongere zus, tot Tilly zelf beseft dat magie bestaat en ze net zoals enkele andere kinderen een onverwachte brief van Zweinstein krijgt.
    Vol met goede moed, vertrekt ze naar de school voor Hekserij en Hocus-Pocus en leert ze dat magie, hoe mooi het ook is, een duister kantje heeft.


    They say that some people are born evil, and that they can never rid that curse, even if they want to.
    Others say that Evil is taught by those who have seen it, and have used it for their own purposes.
    Some believe that Evil has a spirit of its own, and that it travels through time and space, looking for a host.
    And sometimes you'll find people who tell you that we are all born with Evil and Good in our minds,
    and that whether we pick the path of Evil or the path of Good, is a choice only we can make.


    PROMOTIEFILMPJE


    OBLIVIATE

    00. Onverwachte post
    01. Verloren vogels


    DEEL I
    HOOFDSTUK I

    02. Gezegende vriendschap
    03. Gevonden interesse
    04. Menselijke voorspellingen
    05. Verstrooide gedachten
    06. Vergeten droom


    HOOFDSTUK II

    07. Gevallen woede
    08. Verlamde magie
    09. Non-verbale mislukking
    10. Geschilderd verraad
    11. Broederlijke gedachten
    12. Moedige hoffelijkheid

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 12:51 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik vind dit verhaal echt geweldig. Je weet jezelf toch elke keer weer te overtreffen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het ook erg leuk, ben erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren ^^


    Life is hard and then we die

    Bedankt!


    If I were once a planet, you were the axis

    Ha, het begin doet me denken aan De Tweeling. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ahw, dit verhaal is echt zo leuk! Je moet snel verder gaan _O_

    Wiarda schreef:
    Ha, het begin doet me denken aan De Tweeling. :'D

    De Tweeling?


    If I were once a planet, you were the axis

    07. Gevallen woede


    If I were once a planet, you were the axis

    Phosphenes schreef:
    (...)
    De Tweeling?

    Een film over twee zussen die uit elkaar gehaald worden als ze nog erg jong zijn. De één gaat naar Duitse boerderij en groeit daar op onder heel moeilijke omstandigheden en de ander een luxe jeugd krijgt in 't Gooi. Aan je reactie te horen ken je de film niet/heb je het er niet op gebaseerd, maar ik moest er even aan denken. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Een film over twee zussen die uit elkaar gehaald worden als ze nog erg jong zijn. De één gaat naar Duitse boerderij en groeit daar op onder heel moeilijke omstandigheden en de ander een luxe jeugd krijgt in 't Gooi. Aan je reactie te horen ken je de film niet/heb je het er niet op gebaseerd, maar ik moest er even aan denken. ^^

    Nee, ik ken de film inderdaad niet. Toevallig c:


    If I were once a planet, you were the axis

    08. Verlamde magie


    If I were once a planet, you were the axis

    09. Non-verbale mislukking


    If I were once a planet, you were the axis

    10. Geschilderd verraad


    If I were once a planet, you were the axis

    11. Broederlijke gedachten


    If I were once a planet, you were the axis

    12. Moedige hoffelijkheid


    If I were once a planet, you were the axis