• Wat vinden jullie van mijn nieuwe pasfotootje? ahahaha :9~

    Het rare eraan is, ik vind dat deze persoon heel sterk op mij lijkt. En ik ben het niet!
    Dubbelganger!
    Hebben jullie dit ook ooit al eens meegemaakt? Een dubbelganger vinden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Owl you need is love.

    Owlish schreef:
    (...)
    Haha, heb je een foto? ik vind tweelingen interessant :9~

    .....


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nee, heb nooit iemand gezien die erg op me leek, maar hoor soms wel van sommige mensen op school dat ze iemand ergens zagen die erg op me leek, maar zelf heb ik 't nog nooit gezien ..


    To love is to destroy.

    Pythias schreef:
    Nee, dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Haha. Op een gegeven moment was het alleen wel eng omdat heel veel mensen, op dezelfde dag, mij ontzettend sterk vonden lijken op Sjors uit GTST. Echt heel raar, echt 7 mensen op een dag of zo. Maar ach, dat vind ik nou niet bepaald een belediging.


    Heb je een foto van jezelf? Be nieuwsgierig.


    Ik heb zelf geen dubbelganger ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Nou, toen ik voor het eerst op deze school kwam, vroegen ze aan mij of ik rikki uit GTST was. I was like. whuuut? Ik heb niet hetzelfde figuur als haar, en ook niet zulk lang haar. Vond het stiekem grappig ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Bij ons op school is er een lerares die mijn moeder zou kunnen zijn.
    O en volgens iemand op Q had ik iets weg van Lea Michele. Maar dat is echt absolute onzin


    Miep

    Ik ben wel een keer een oudere versie van mezelf tegengekomen.
    Was best vreemd, want die oudere versie liep hand in hand met iemand die verschrikkelijk op een vriend van mij leek maar dan.. ouder >.<


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Deadwish schreef:
    Nou, toen ik voor het eerst op deze school kwam, vroegen ze aan mij of ik rikki uit GTST was. I was like. whuuut? Ik heb niet hetzelfde figuur als haar, en ook niet zulk lang haar. Vond het stiekem grappig ;p

    Jij lijkt totaaaaaal niet op Rikki uit GTST..?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Z0RR0 schreef:
    Ik ben wel een keer een oudere versie van mezelf tegengekomen.
    Was best vreemd, want die oudere versie liep hand in hand met iemand die verschrikkelijk op een vriend van mij leek maar dan.. ouder >.<

    That. Is. Awesome.

    Hmm.. Nop. Maar volgens iedereen lijk ik op mijn oudere zus :') Heel erg leuk als je op dezelfde school zit als zij op gezeten heeft. Nu noemen somige leraren me 'Kleine Doutzen' of ze vergeten mijn naam en zeggen gewoon Doutzen


    Don't be like the rest of them, darling

    Ze zeggen dat iedereen op de wereld wel een dubbelganger rond heeft lopen, die van mij zat vorig jaar op mijn school(cat)
    Ze leek echt zo hard op mij, dat ik het echt freaky vond.
    Zelfs mijn zus twijfelde even of ik op de bus zat, terwijl het eigenlijk mijn dubbelganger was.

    Zij had blondere haren, was net zo groot als mij en had een tongpiercing...en mijn tanden stonden veel rechter.
    Maar qua manieren van doen, leek ze ook al op mij wat er echt over ging.
    We hadden zelfs bijna dezelfde stem, alleen was de mijne net iets hoger.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind hem gaaf (H)
    Mijn dubbelganger is mijn moeder :P


    -

    Ik zag een keer een klein meisje, van ik gok 3 jaar, en die leek sprekend op mij toen ik 3 was (:
    Bruin haar, net iets korter dan een boblijn, bruine ogen en ook nog een getinte huidskleur ... ik vond het eigenlijk best eng

    En mijn andere dubbelganger is mijn broertje, qua uiterlijk en stem


    Do what people say you can't.

    CallYouOut schreef:
    Nice!
    O, ik kom mijn dubbelganger zo vaak tegen,. genaamd mijn tweeling zus :'D!
    Dubbelganger meld zich :3.


    Shoganai i ne~

    Newell schreef:
    (...)
    Jij lijkt totaaaaaal niet op Rikki uit GTST..?


    Nee vind ik ook niet! Iedereen riep dat ineens, I was like, whut? xd


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Er zeggen wel eens mensen dat ze iemand gezien hebben die erg op mij leek, maar zelf heb ik het nog nooit opgemerkt. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.