• ik ben bezig met een SA genaamd Mama, waarom doe je me dit aan. ik baseer het niet zoals velen op gedachtes en ideeën maar wat er echt met mij gebeurd. ik hoef geen medelijden en al die shit ik wil gewoon dat je het leest. ik stop al mijn pijn en verdriet in het verhaal en ik wil vooral aan jullie laten zien waarom ik me soms zo klote voel en dat ik zelfmoordneigingen heb.


    http://www.quizlet.nl/quiz/232695/mamawaarom-doe-je-me-dit-aan-/


    We can only learn to love by loving.

    Lieverd<3
    you know, als er iets is ik ben er altijd voor jouw hea . Ik heb daarnet [Daarstraks] ook jou andere topic gezien van blauwe plekken en heb daar ook iets neergezet.

    [/wacht erop]
    Ik vind het zo kut voor je ÖÖ


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zal hem maken!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wat is er dan tussen jou en je moeder ?
    Toch niks heel ergs hoop ik ?


    Believe in yourself.

    Ik weet het lieffords.. :'( kheb ookal een lief berichtje van siham in mijn Inbox gekregen over watk moet doen maar ik durf dat allemaal gewoon niet wat zij wel gedurfd heeft...


    We can only learn to love by loving.

    Wat is er dan tussen jou en je moeder ?
    Toch niks heel ergs hoop ik ?


    soek mr bij zoeken het topic : blauwe plekken.
    daar kun je alles lese


    We can only learn to love by loving.

    en hoe doe je dat? -is hier nieuw-


    Believe in yourself.

    Ik weet het lieffords.. :'( kheb ookal een lief berichtje van siham in mijn Inbox gekregen over watk moet doen maar ik durf dat allemaal gewoon niet wat zij wel gedurfd heeft...


    Sgat, de beste oplossing is om naar een vertrouwenspersoon toe te stappen. Desnoods met een vriendin erbij, dat helpt echt hoor, als je niet alleen bent! En ik kan het weten! ;] Wat jou moeder doet heet kindermishandeling en dat mag niet!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    JoyceBITCH, ik geef je zo ff de link van dat topic okay?

    (...)

    Sgat, de beste oplossing is om naar een vertrouwenspersoon toe te stappen. Desnoods met een vriendin erbij, dat helpt echt hoor, als je niet alleen bent! En ik kan het weten! ;] Wat jou moeder doet heet kindermishandeling en dat mag niet!

    Ben ik mee eens. Je moeder mishandeld je, en je kan het beste meteen naar iemand toe stappen die er wat aan kunnen doen ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dankje xPLOPMELK n__n


    Believe in yourself.

    W8 er al ongeduldig op!

    x


    If music be the food of love, play on!

    omg hoe durft een moeder zoiets te doen? Ö
    Weet je?je oet de kindertelefoon bellen of naar de politie ofzo gaan&anders moet je metjemoeder praen ofzo.-belachelijkheid-


    Believe in yourself.

    n_n ik vind het best wel lief hoe iedereen reageert en nu benk ontroerd.. *veeg traantje snel weg*


    We can only learn to love by loving.