• Na de Tokio Hotel - Tampons, de Tokio Hotel - Condooms? Daarvoor heb ik natuurlijk weer samem met Britt een slogan bedacht ; 'Vrij veilig met Tokio Hotel'
    wéétt jij nog een goede slogan dan ? (x


    Some people make the world special just by being in it

    ja maar een condoom heb je niet veel aan als je geen man bent he.. en ik denk niet dat de meeste jongens staan te springen er een om te doen zeg maar...


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    wil jij harde sex? en wil je je idool in je kut.. koop dan nu 10 comdooms van th met gezicht der op voor maar 1 euro.. harde sex doe je met tokio hotel


    Some angels have no wings.

    ja maar een condoom heb je niet veel aan als je geen man bent he.. en ik denk niet dat de meeste jongens staan te springen er een om te doen zeg maar...


    haha, dat denk ik ook nieett (x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb geen idee waar dit over gaat, het zal wel v0or een goed doel zijn =']
    Ik weet geen sl0gan.. x'3
    Het regent buiten... ^__^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ja maar een condoom heb je niet veel aan als je geen man bent he.. en ik denk niet dat de meeste jongens staan te springen er een om te doen zeg maar...


    wahah ja ik denk het ook jah xD ^^
    behalve jij zeker dan hea jake xD waha nee grapje (A)
    jij doet niet aan sex hea :P


    A Noble was Born in Chaos

    Wil je echte sex? Koop condooms met je favo TH-er! Veilig en vertrouwd xD(Meligheid heerst<3)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb geen idee waar dit over gaat, het zal wel v0or een goed doel zijn =']
    Ik weet geen sl0gan.. x'3
    Het regent buiten... ^__^

    Hier ook (x
    <33


    Some people make the world special just by being in it

    Nouw,, die hadden wij ook al verzonnen.. het was Bill Tompon, Tom Cindoom, Georg Vidratoor en Gustav glijmiddel.. xD
    Hebben ze alemaal wat!! :D


    Dunno ><

    *Valt Flauw*
    *staat weer op*
    *ligt plat van het lachen*

    Jeeeejj *zwaait met vlaggetje*


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    't slaat nergens op die tampons, en die condooms. MAAR DIE ZINNEN ZIJN KOEL!<3 ^^ x'D

    Opgewonden door een simpele blik van Tom,Bill,Gustav of Georg? HIER IS DE OPLOSSING; KOOP EEN TOKIO HOTEL CONDOOM x'd

    'k zie die reclame al helemaal voor me x;D


    Hey love.

    (...)
    Inderdaad
    Dat mensen dat geloven ><


    hey
    ik heb die topic geopend,
    en ik weet ook wel dat die dingen niet in de winkel liggen --' I'm not like, a retard.

    maar ik bedoel gewoon dat er echt mensen zijn die zich bezig houden met er een reclame rond te maken en verpakkingen voor te onwerpen en so on!

    dat vond ik erover.

    voila :d


    Some people make the world special just by being in it

    tokio hotel doet het veilig, jij ook ?

    of

    Veiligheid voor alles, met tokio hotel.

    x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    Like Bomm said en eigenlijk vind ik mijn slogan beter (A)
    Wil je een n**ken met je favo TH'er en weet je niet hoe? Hier de oplossing! Koop een TH-Condoom!

    DIE IS GENIAAAL!!!! OMG x'D


    death to the one at the end of the serenade.



    Onze nieuwe th condooms zijn dermatologies getest op T.O.M ( te onweerstaanbaar manneke xD )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..