• Weten jullie nog een paar leuke verhalen die ik zou kunnen lezen? (:
    Ik zal alle verhalen een kans geven dus post ze hier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 16:05 ]


    To love is to destroy.



    Hanne Lauwers is 16 jaar en houd een dagboek bij, lees hier wat ze allemaal meemaakt in haar leven


    Extract:
    Hij mag een plant dan uitertst interessant vinden, voor mij blijft een plant een levenloos ding dat ons zuurstof bezorgt. Anyway. Ik begon dus een tekening te maken, zeer subtiel overigens, al zeg ik het zelf maar op de één of andere manier merkte Mister Frog toch dat ik niet met zijn les bezig was.


    - onbekende personen
    - een vleugje humor
    - link: http://www.quizlet.nl/stories/76035/mijn-beste-steun-en-toeverlaat/


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    KLIK< KLIK KLIK HIERRR PLEASSS!!


    White winter snow hot chocolate and a small chocolate cookie – Zayn M.

    Een koude rilling ging door me heen. De neiging en verlangen om iets warms om me heen te trekken was groot. Maar ik wist dat het niet daar door komt. Het komt gewoon door alles hier. De sfeer, de gedachten en de ongemakkelijke stiltes. Heel die sneeuwstorm. Het is daar allemaal de schuld van. Waren we maar gewoon op tijd vertrokken, dan zaten we nu bij de familie van Liva gezellig en dan was alles nog goed. Dan was niks kapot gegaan. Dan was mijn hart nog heel geweest. En dat van andere ook. Dan had ik niet zoveel ruzie gehad. Dan was alles geweest zoals het had gehoort!

    Hoofdpersoon: Vanessa Maria Jhonson
    Speelt zich groten deels af in: Colorado, Amerika
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.

    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint |21|01|13| en eindigt op |--|--|--|
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in zitten...
    * Cover gemaakt door: Bieberen


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Deze heb ik voor je:

    Our Family History
    Nobody's Child
    Last Words
    Fantasy verhaal


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    heb leuke storys mischien wat voor jou
    I love the way you walk & de dagboek


    s.a kalkman

    Verborgen in stilte | Harry Styles |

    In war with ourselfs, we found each other.



    Harry Styles is achttien jaar als de puberteit zijn leven overneemt. Zoals alle tieners wordt hij getroffen door onzekerheid, angst en verwarring.
    Op het internet vindt hij echter een uitweg, een kamp voor tieners die het moeilijk hebben. Hij zal zijn gezinsleven gedurende één maand loslaten en vergeten zo ook zijn populariteit. Gsm's, internet en dergelijk moeten ingeleverd worden. Tientallen jongeren leren elkaar en bovenal zichzelf kennen in stilte en rust.
    Maar alles dreigt mis te lopen als één van de jongeren de stilte doorbreekt en geweld verkondigd.


    ~ Begint op 1/01/2012
    ~ Een hoofdstuk per week
    ~ Soundtrack
    ~ Nederlands gesproken en geschreven
    ~ One direction bestaat
    ~ Gebaseerd op 'Das experiment'


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -