• Heey mensen!
    Ik wil graag een nieuwe telefoon en ik twijfel tussen de HTC Desire C en de LG optimus L5. Welke vinden jullie het beste?
    http://www.bol.com/nl/p/htc-desire-c-zwart/9005000012302979/?promo=mobile_304_ed-slot2-telefonie-111214-FW_B8__2_9005000012302979
    http://www.bol.com/nl/p/lg-optimus-l5-zwart/9005000012173573/

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Deadwish schreef:
    Eng, ik twijfel tussen precies dezelfde toestellen. o_O
    Maar die LG kan je volgensmij niet uitbereiden met een geheugenkaart..

    Wat ik op bol.com zag, kon dat wel.
    En ik heb nu een LG en daar ben ik heel blij mee dus ik denk dat het deze wordt, maar die HTC vind ik ook echt geweldig dus het is zo moeilijk kiezen:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    avoire schreef:
    HTC heeft altijd wel goede telefoons, dus ik zou daar voor gaan, heb geen ervaring met LG ..


    life is awesome

    ShakeItUp schreef:
    (...)
    Wat ik op bol.com zag, kon dat wel.
    En ik heb nu een LG en daar ben ik heel blij mee dus ik denk dat het deze wordt, maar die HTC vind ik ook echt geweldig dus het is zo moeilijk kiezen:$


    Mijn moeder heeft die HTC van haar werk, en die is ondertussen al 3 keer vervangen. Ook van andere mensen die die telefoon hebben, heb ik hele negatieve commentaren ontvangen. Ik adviseer je dus om toch voor de LG te gaan, ook omdat jij daar zelf al een positieve ervaring mee hebt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Met LG heb ik slechte ervaringen dus HTC.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Die HTC vind ik er mooier uitzien! Ik heb met allebei geen ervaringen, maar mijn vader heeft een LG en een vriendin een HTC! Ze zijn er beiden erg tevreden over! Ik kan je helaas ook niet de helpen, maar zoals ik al zei: die HTC vind ik mooier :)


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    HTC, ik heb een HTC en die werkt goed (;


    Live life limitless.