• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.
    (slechte intro, ik weet)

    Als je mee wilt doen vul dan dit lijstje in:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - Gereserveerd door BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - xAmore
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel xElounor
    - Camile Abigail Turner Rider
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels!
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, xElounor, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    Deze RPG is al een keer geweest, maar die liep dood. Ik heb zelf aan GREENSKY (de oude beheerder van dit topic) of ik hem opnieuw mocht openen. De rechten gaan dus naar haar, (GREENSKY)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:25 ]


    Do what people say you can't.

    Ik wil Niall wel claimen, maar zit met 1 probleempje... Ik ben deze week op vakantie en weet niet of ik de rol deze week al kan invullen en anders of ik veel kan gaan reageren als het 1ste topic word aangemaakt... Vind je dit goed als ik hem dan reserveer?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    mag ik een meisje? Ik zat in de RPG, maar niemand reageerde meer :c

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 19:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Volledige Naam: Camile Abigail Turner(Camile = vrij geborene/ Abigail = leider van de dans)

    Leeftijd: 17

    Innerlijk: Camile is een echte rebelse meid, die graag doet wat ze zelf doet. Ze haat het als mensen haar gaan vertellen wat ze moet en is meer van lang leven de vrijheid, dan van luisteren naar de mensen die het goed met je voor hebben.
    Verder heeft Camile het talent om overal wel kritiek op te geven. Op zich is het geen slechte eigenschap, want ze kan hierdoor dingen zo goed mogelijk maken. Het kan soms echter vervelend zijn voor sommige mensen om haar heen. Bovendien is ze hierdoor niet echt snel tevreden.
    Camile is totaal niet het persoon dat met de groep meegaat. Ze doet gewoon haar eigen ding en heeft ook meer met mensen die dat ook doen dan met mensen die dat niet doen. Dat soort mensen vindt ze eigenlijk gewoon hartstikke fake.

    Uiterlijk:




    Camile heeft lange blonde haren en chocolade bruine ogen. Verder heeft ze haar haar als ze danst in een slordig knotje en dan draagt ze vaak wat lossere kleding. Als ze niet aan het dansen is, kleedt ze zich altijd vrouwelijk en netjes, zodat haar stiefvader haar zo min mogelijk gaat wantrouwen. Ze wil namelijk niet dat hij erachter komt, dat ze nog gewoon bij de crew zit (zie extra).

    Extra: Camile zit in een danscrew. Omdat ze vroeger in één van de achterstandswijken van Londen moest zien te overleven, ging ze dansen en kwam zo bij de crew terrecht. Ze vindt het er geweldig en doet gewoon nog stiekem mee, ook al woont ze nu beter en heeft ze een rijke stiefvader. Hij heeft het haar dan ook verboden, maar hier luistert ze niet naar.
    Op de dansacademie die door haar stiefvader wordt betaald, doet ze meer aan ballet en stijldansen. Ze vindt dit echter niet vervelend, want ze traint hiermee goed haar spierbalans en ze wordt er alleen maar leniger van. Ook al doet ze toch nog het liefst aan street dance met de crew.

    Verder heeft Camile niet heel veel met 1D. Ze is niet zo snel fan van dingen en zegt niet zo snel dat ze jongens mega knap vindt. Ze gaat sowieso altijd meer voor het innerlijk. Wat Camile irriteert zijn al die oppervlakkige fans. Ze kan best begrijpen waarom mensen fan zouden zijn van 1D. Ze zien er niet heel slecht uit, maken leuke gezellige liedjes en dansen ook niet heel slecht. Ze houdt er alleen niet van als mensen dit gaan verheerlijken.
    Zelf houdt Camile meer van Rise against, Michael Jackson en Queen. Verder moet de muziek gewoon een goede beat hebben, zodat ze lekker kan dansen.


    Happy Birthday my Potter!

    Doe mij maar een meisje. Eigenlijk zou ik stoppen met veel rpg's, maar ééntje meer is niet erg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Volledige Naam: Yin Emylia Chase
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Yin doet dit puur omdat ze zich verveeld, ze heeft helemaal niks met One Direction. Ze vindt hun gewoon zielig, omdat ze denken dat ze rocken. Zelf vindt ze dat het nog geen eens Rock-Pop is. Het is puur Popmuziek. Yin is heel aardig en leuk, maar je schiet niks met haar op als je haar niet mag, of zij jou niet. Je kan haar vertrouwen winnen door veel met haar te doen en haar proberen op te vrolijken. Voor de rest is Yin nogal teruggetrokken. Ze zal snel wat zeggen, en als ze het doet, is het juist heel aardig, een voorstel of juist gemeen commentaar. Yin houdt van haar naam, omdat het orgineel is en dat het Chinees is, terwijl ze zelf gewoon uit Amerika komt. Hierdoor vindt ze de accenten grappig en leuk.
    Uiterlijk:


    Extra: Yin speelt gitaar, ze neemt vaak een elektrische gitaar mee.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 22:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Volledige Naam: Rosemary Kingston
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Rosemary, die altijd Rose word genoemd, is fel tegen liegen en pesten. Verder heeft ze de bijzondere eigenschap om recht door je heen te kijken. Niet letterlijk, maar figuurlijk. Dat betekent dat ze altijd door heeft hoe iemand zich voelt of als iemand liegt of zo. Natuurlijk maakt ze daar geen misbruik van en meestal heeft ze het wel door als iemand het er echt niet over wil hebben wanneer ze het ook gewoon laat rusten. Het grootte nadeel is dat dat haar heel onzeker maakt. 'Waarom zijn die mensen verdrietig? Waarom liegen ze zo vaak? Zou het allemaal mijn schuld zijn?' denkt ze vaak. Helaas straalt ze ook duidelijk uit dan ze onzeker is wat ook wel eens problemen levert met pesten en vrienden maken.
    Uiterlijk:


    Rose heeft bruin haar en bruine ogen blanke huid en is een meter zestig lang
    ze draagt graag donkerblauw of zwart en draagt graag jackets enzo
    verder normaale kleren jeans converse en zwarte topjes
    Extra: Rose was nooit geintreseert in 1D de enige reden dat ze mee deed aan de wedstrijd was omdat haar vriendin dat graag wou eigenlijk heeft ze er helemaal geen zin in dus


    Dont say why me, say try me

    Gaan we nou allemaal doen dat ze niet mee wilden doen -zucht-


    Happy Birthday my Potter!

    Boeit het wat? Die van mij had ik al in m'n kop toen ik dit zag. Nog van de vorige keer, kreeg ik ideeën. Dustja, zo heeft iedereen zijn inspiratie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik maakte alleen de opmerking, iedereen mag er zelf mee doen wat hij/zij wilt.


    Happy Birthday my Potter!

    Purrfect schreef:
    Boeit het wat? Die van mij had ik al in m'n kop toen ik dit zag. Nog van de vorige keer, kreeg ik ideeën. Dustja, zo heeft iedereen zijn inspiratie.


    ik had dat dus ook :X en ik had die van purrfect pas gezien nadat ik mijne al gezet had.. purrfect heeft hem wrschnlk gezet toen ik bezig was met mijne ;)
    en jammer dan dat zitten die jongens tog lekker opgescheept met mensen die eigenlijk niet helemaal hotelbetotel van hun zijn hahaha

    mogen dubbelrollen?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 22:06 ]


    Dont say why me, say try me

    sorry, ik ga nu alles even erbij zetten. Ik had nog geen tijd (:


    Do what people say you can't.

    Nog een meisje over?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    SateGoddess schreef:
    Ik wil Niall wel claimen, maar zit met 1 probleempje... Ik ben deze week op vakantie en weet niet of ik de rol deze week al kan invullen en anders of ik veel kan gaan reageren als het 1ste topic word aangemaakt... Vind je dit goed als ik hem dan reserveer?


    ik vind het goed (:

    @BigFatLiar, ja maar alleen van het andere geslacht


    Do what people say you can't.

    Curlies schreef:
    Nog een meisje over?


    jep

    nu ga ik alles erbij zetten


    Do what people say you can't.

    Volledige Naam: Claire Nina Aclaine
    Leeftijd: 18, geboren op 7 januari 1994
    Innerlijk: Claire is vaak wel leuk bezig en ook vaak spontaan. Ze praat ook graag met vreemde mensen en wilt dat iedereen haar liefhebt, wat overigens niet altijd lukt. Ze flirt ook wel met jongens, maar niet heel vaak. Als ze een jongen écht leuk vindt, dan gaat ze er met een volle honderd procent voor. Claire is ook best lui en laat mensen doen wat ze wilt. Ze sport dan ook niet heel vaak.
    Uiterlijk:



    Claire heeft van nature bruin haar en grijs/groene ogen. Haar postuur is slank en ze is rond de 1.65, niet zo heel groot dus.
    Extra: Claire was een grote fan van One Direction, maar toen is ze zich gaan focussen op haar carrière als model en danseres. Ze blijft wel een trouwe fan van One Direction, maar niet die ene die gelijk uit haar dak gaat als ze hen ziet. Zo is Claire niet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 11:50 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.