• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.
    (slechte intro, ik weet)

    Als je mee wilt doen vul dan dit lijstje in:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - Gereserveerd door BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - xAmore
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel xElounor
    - Camile Abigail Turner Rider
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels!
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, xElounor, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    Deze RPG is al een keer geweest, maar die liep dood. Ik heb zelf aan GREENSKY (de oude beheerder van dit topic) of ik hem opnieuw mocht openen. De rechten gaan dus naar haar, (GREENSKY)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:25 ]


    Do what people say you can't.

    Dan reserveer ik Hazza! Ik vul hem morgen in!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Volledige Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19 Jaar
    Innerlijk: Liam is een rustige jongen. Hij heeft graag de leiding en is als een soort vaderfiguur voor zijn vrienden. Hij denkt bij alles altijd goed na en is heel verstandig. Hij zal zich niet zo snel laten gaan en altijd klaar staan voor iedereen. Vroeger is hij best vaak gepest geweest, daarom is het ook zo'n lieve jongen die zelf nooit iemand kwaad zou doen. Liam heeft 4 beste vrienden, die hem altijd steunen en waar hij altijd terecht kan, en andersom ook. Vroeger was Liam eerder op zijn school een van de stoerste, aangezien hij het nu ingezien heeft dat hij mensen wilt helpen, is ie nu anders. Nu is hij een heel lief en rustig type, en is hij heel zachtaardig. Hij durft wel nog vanalles, zou zingt hij gewoon op straat een liedje als mensen dat vragen. Liam is best slim en kan redelijk goed piano en gitaar spelen.
    Uiterlijk:



    Extra: Liam is soms wel een beetje té bezorgd, waarbij dat ook gezegd wordt


    Ik speel hem lekker met lang haar :Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Volledige Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 18 jaar.
    Innerlijk: Harry is een lieve en vrolijke jongen. Hij versiert heel veel meisjes. Hij weet dat hij knap is, maar egoïstisch is hij toch niet. Harry is gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Harry is iemand die heel veel plezier kan maken met zijn vrienden, dan voornamelijk zijn 4 beste vrienden. Daar voelt hij zich het beste bij en het meest bij op zijn gemak.
    Uiterlijk:


    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Okay, als BigFatLiar en xAmore hun rollen nog invullen kunnen we beginnen. Als xAmore het natuurlijk ook lukt met school. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:24 ]


    Do what people say you can't.

    BigFatLiar, bedoel je?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb eens naar mijn agenda gekeken en ik zie wel dat ik nu extra lessen krijg voor rekenen (Ja, ik had een vier voor rekenen. ;p) en opnieuw leren leren, in verband met een ongeluk waarbij ik op mijn hoofd terecht ben gekomen... Ja, dat ga ik niet allemaal uitleggen. Hoe dan ook, ik denk niet dat ik de komende weken optimaal kan reageren omdat al die lessen en traumaverwerking achter elkaar komen en ik het huiswerk ook nog moet maken... Ik kan het proberen, maar ik weet dat ik niet veel kan posten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het hoeft niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je hoeft toch ook niet super veel te reageren op een dag, want dan gaat de RPG ook supersnel. Ik persoonlijk zou het in ieder geval leuk vinden als je wel mee zou doen =)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik probeer het wel, maar ga alsjeblieft niet jagen als ik niet meteen reageer als ik online ben... ;p Geef me een paar minuten, dan vul ik Lou in. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Volledige Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: Eenentwintig jaar.
    Innerlijk: Louis is een jongen die vrij druk is, af en toe zelfs hyperactief. Hij weet overal wel iets positiefs uit te halen en er staat altijd een lach op zijn gezicht. Het liefste is hij niet alleen, maar juist met zoveel mogelijk mensen om zich heen. Toch kan Louis ook heel serieus zijn als het nodig is, maar het liefste is hij gewoon humoristisch. Verder is hij een tikkeltje kinderachtig, maar wel een hartstikke lieve jongen met een klein hartje.
    Uiterlijk:


    Extra: Nvt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik denk dat BigFatLiar op hele andere tijden online is dan ons, aangezien ze op Curacao woont en het daar 5 uur vroeger is x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ghehe. Bij mij is het zeven uur. Uurtje vroeger ^-^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kunnen we niet alvast beginnen? Alleen BigFatLiar moet Zayn nog invullen, en we hebben allemaal geen idee wanneer die weer online is om dat te doen haha..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jep, ik ga topic 1 wel even maken. Wacht even..


    Do what people say you can't.

    TOPIC 1


    Do what people say you can't.