• Hello! Ik ben bezig met een nieuw verhaal over JB.
    IK heb een pak rollen nodig!
    Dus, wie allemaal wil kan erbij!

    Wat moet je laten weten?;
    -Naam
    -Leeftijd
    -Wie vind je leuk?
    -Vertel over je eigen;

    -Foto.

    Het verhaal speelt zich af rond 2 meiden. Rowan & Celien, al jaren BF en fan van JB. Als Rowan Celien terug ziet op school heeft ze een briljant idee, hun inschrijven in een programma voor de nieuwe vriendin van JB te worden.[Iets zoals Tilla Tequila] Celien vind dit niet zo een best idee, maar Rowan schrijft hun beide toch in.
    Hoe zal dit aflopen
    ?


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Heb je vriendin van Joe nodig (A) Info komt zo<3


    Naam Annelies

    -Leeftijd 17

    -Wie vind je leuk? Van JB? JOe ^^

    -Vertel over je eigen;

    Haaii snoepzz<3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al doorhad Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop&shoppen en ook met vrienden weggaan & naar muziek luisteren. Nu bijvoorbeeld ben ik naar '3Doors OPen- Here without you' aan het luisteren. Je kan me he-le-maal gek verklaren maar ik kan geen 1 dag zonder muziek! Okay what ever. Dat is ook dat je niet zonder vrienden kan. Weetje, ik heb een tijdje een hele moeilijke periode achter de rug want al m'n vrienden hebben me tegen mij gekeerd. Gelukkig had ik nog lieve mensjes leren kennen via via. Snap je? Ach what, neen ik ben helemaal single dus heb nog geen vriend. Happy singles noemen ze dat! Maar ach, ik moet gaan want ik ga zometeen shoppen!

    Doei<3


    -Foto.
    http://img396.imageshack.us/img396/4060/uyuuyuic6ei5.png

    Auuh eindelijk een JB verhaal =)

    doe mij maar vriendin Nick of Joe <3

    -Naam; Joyce

    -Leeftijd; 17

    -Wie vind je leuk?; Joe

    -Vertel over je eigen;
    Haaaii mensen.Even een voorstelling van mezelf.Nou ik ben dus Joyce en leef al 17 jaartjes op deze aardbol.Ik ben geboren op 25 mei 1991 in Texas.Ja omg ik vind het ook erg dat ik in Texas heb gewoond.Maarja mijn ouders zijn 7 jaar geleden gescheiden en toen ben ik met mijn moeder in Amsterdam komen wonen.Verder heb ik nog een zusje Yasmine van 14 die bij mijn vader in Texas is blijven wonen.Mijn muzieksmaak is heel verschillend,maar ik luister voornamelijk naar Jonas Brothers,Lil' Wayne,Lady Gaga en Katy Perry.Verder zit ik vanaf mijn elfde onder dansen hier in Nederland.Ik heb ook al aan een aantal wedstrijden meegedaan nationaal,maar ook internationaal.Tja als je meer wilt weten vraag het me maar.Kiss <3


    -Foto;

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=83920


    Believe in yourself.

    Naam lindsey(NoBullshit verassing voor haar)

    -Leeftijd 15

    -Wie vind je leuk?nick jonas

    -Vertel over je eigen; lief maar een grote mond soms beetje bitchy



    verassing voor men tweelingzusjjee (die haar nickname is dus NoBullshit)


    foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=83078


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    -Naam; Yeal
    -Leeftijd; 18
    -Wie vind je leuk?; Joe maar doe maar kevin ;]
    -Vertel over je eigen; Hi Sweebies <3 Ik ben een meisje die 18 jaartjes geleden geboren is en de naam Yeal heeft gekregen =] Mijn lief tallige ouders zijn gescheiden en ik woon bij me moeder. Beter want ik heb haat aan mijn vader ¬¬ Euhmm tja,ik ben nogal slecht in dit soort dingen dus ga ik maar onzin brabbel. Ik dans al sinds me 10e,ja eigenlijk een beetje streetdance/hiphop maar dat boeit je vast niet zoveel. Ik ga graag naar concerten en ben verslaafd aan shoppen <3 Vandaar dat ik ook nooit geld heb en dat sucked >< Ook verander ik graag van kleur haar en is het de ene x blond en de andere x zwart en dan zit er weer een kleurtje in en zo kan ik uren door gaan ;] Waar ik niet zonder kan is muziek en liefde <3 Iedereen heeft die 2 dingen nodig ! Maar ik moet gaan. Byee

    VRIENDIN KEVIN!!

    -Naam: Kim

    -Leeftijd: 19 Jaar

    -Wie vind je leuk? Kevin!

    -Vertel over je eigen; Hoii,ik ben dus Kim en heb lichtblond haar en lichtblauwe ogen. Ik ben best lang en erg slank. Ik hou van vissen,vrienden,goed eten en sport! Ik ben een doorzetter maar kan af en toe erg bazig zijn. Mijn muziek-smaak verandert elke dag maar ik ben zo-ie-zo fan van De Jonas Brothers! Ik heb verder niet veel te vertellen dus ga effe onze vissen eten geven.

    Mensen, die Vriendinnen zijn al gekozen :')
    Ik heb mensen nodig om mee te doen in het programma.
    Die meestrijden voor De Jongens ;)


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    IKE!!!!
    -Naam
    Ele
    -Leeftijd
    14
    -Wie vind je leuk?
    Nick^^
    -Vertel over je eigen;
    Bedoel je tekstje?!


    Dunno ><

    -Naam: Nichole

    -Leeftijd: 16

    -Wie vind je leuk? Nick & Joe

    -Vertel over je eigen; Ik ben Nichole ik ben 16 Jaar Oud,Ben in 1992 in deze wereld gezet
    Ik ben een Lief Meisje,Nou eigelijk Soms
    Ik kan niet zonder Drop & Me Computer
    Verder Zing & Dans ik graag
    En heb een hekel aan HuppelMensen,Redbull,Naaktslakken,Slakken je snapt het wel
    Verder heb ik een broer van 18
    En hou van Pop & Rock


    xoxoMii

    -Foto.http://img.osobnosti.cz/foto/nichole-cordova/N209920-00433.jpg

    ooh dan wil ik wel zo'n rol als meisje die gaat meestrijden.Kan ik dan ook als een van de laatste overblijven? u__u


    Believe in yourself.

    ooh dan wil ik wel zo'n rol als meisje die gaat meestrijden.Kan ik dan ook als een van de laatste overblijven? u__u

    Dan wil ik dat ook wel ;)


    Dunno ><

    Wie hebt gij gekozen dan ;]

    ooh dan wil ik wel zo'n rol als meisje die gaat meestrijden.Kan ik dan ook als een van de laatste overblijven? u__u
    Tuurlijk ;)


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Wie hebt gij gekozen dan ;]


    Ik laat het om 19;00 uur weten :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)

    Ik laat het om 19;00 uur weten :')

    Okay =D

    Ik Wou Even Melden Dat Mijn Serie

    Love Behind The Scene Heet ..
    Wil Je De Jouwe Mss Aanpassen Want Dan Zit Je Met 2 Gelijkaardige Namen Verwarrend Toch ...