• Ik weet niet of het is toegestaan, maar ik wilde het toch een kans geven.
    De bedoeling is dus dat je hier een beetje reclame maakt voor jou RPG.
    Zo is het voor iedereen gemakkelijker om een RPG te vinden waar jij geschikt voor bent.
    Ik zal het opdelen in categorieën, van the hungergames of 1D tot onbekende personen.


    Onbekende personen;
    - In the temple of Shaolin - Een Shaolin tempel in China en een criminele clan.
    - Fallen Crowns - De middeleeuwen
    - A pirate life 4 me - Het piratenleven
    - United we stand, divided we fall - Nachtmerries die tot leven komen
    - The New Kingdom Middeleeuws verhaal, met 2 groepen mensen die voor en tegen de verraderlijke koning zijn.
    - Op spitzen - RPG over ballet en een hecht vriendengroepje.
    - The Middle Ages Fantasie verhaal rond de middeleeuwen
    - Mystic Institute. - Instituut voor kinderen met speciale gaven
    - Different, but still the same - 2Dansgroepen die het tegen elkaar opnemen (Ballet vs. Streetdance)
    - Magical Powers - Jongeren die hun magische krachten meer willen ontwikkelen.
    - Give me love - Gaat over de strijd tussen witte en zwarte engelen.
    - Jumpers - Gaat over mensen die kunnen teleporteren, gebaseerd op een film
    - Wolfblood - Een RPG over tieners die in wolven kunnen veranderen en hunters.
    - Prom Night
    -Dead to me; Battle between the cities - Gaat over twee steden die in gevecht zijn.
    - Welcome To Our World. - Gaat over een instituut met jongeren met gaven. Een soort X-Men
    - The Fae - Gebasseerd op het boek "De IJzerkoning" en gaat over een onmogelijke liefde tussen 2 hoven
    - Your world is ours - Een strijd tussen een fantasiewereld en de aarde
    - Dead Island - Gaat over een handvol mensen die vastzitten op een eiland met zombies.
    - Briarcliff Asylum Een groep vrienden die voor de regen schuilen in een voormalig gekkenhuis bewoond door geesten.
    - Raise your glass - Een RPG over alcoholverslaafden die willen ontsnappen uit een afkick kliniek.
    - Strijd om de Maan - Het gaat over twee weerwolvenclans in de toekomst die moeten samenwerken om de heksenmeesters, te verslaan zodat ze niet allemaal vernietigd worden.
    - The Firm - een netwerk van de maffia.
    - The mad King - gaat over de dictatuur van een jonge koning wiens volk het koninkrijk uitvlucht.
    - Greenfields Coven, deze RPG gaat over een coven gevuld met heksen en tovenaars die opgejaagd worden door hunters.
    -
    -
    -
    -

    One Direction
    - The day after tomorrow - Het einde van de wereld met one direction
    - Let's go and write something incredible - Allemaal schrijvers in één huis, soort big brother.
    - We all have a problem - Speelt zich af in een inrichting
    - X Factor One direction is jury bij X fator en met 10 kandidaten en hun vriendinnetjes 2 maanden in 1 huis gaan slapen
    -
    -
    -
    -
    -


    The Hungergames
    - The last Hunger Games - De 100ste hongerspelen
    -
    -
    -
    -


    Harry Potter
    - "Hogwarts: The Marauders Era." - Het oude Hogwarts
    - Timeturner to Marauders - Harry, Ron en Hermelien die perongeluk naar het verleden, de tijd van de Marauders, gaan.
    - The World at War - 100 jaar na de val van Voldemort is er oorlog uitgebroken.
    -
    -


    Narnia
    - Chronicles of Narnia: The witch, the lion and the wardrobe - Kinderen die onderduiken voor de oorlog.
    -
    -
    -


    Twilight
    - Quileute RPG - Twilight - Quileute
    -
    -
    -
    -


    Lord of the rings
    - The Lord of the Rings - Een ander fellowship met andere mensen.
    -
    -
    -
    -

    televisie series
    - Once Upon A Time - Sprookjesfiguren in het heden
    - The Walking Dead: Boat of Doom - Gaat over zombies
    - The Real Gleeks - Zoals de serie met bestaande en nieuwe personages
    - Switched At Birth - 2 families wiens kinderen werden verwisseld
    - The legend of the vampires - Gebasseerd op The vampire diaries maar zonder de personen uit de tv serie
    - Welcome to Bon Temps, een RPG gebaseerd op de serie True Blood
    -Galactik Football. || A New Generation - enkel met zelfverzonnen personages
    - The Real Gleeks: The Next Generation
    -


    Het enige wat je dan moet doen, is een link naar het rollentopic van de RPG en gewoon zeggen over wat het gaat.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 14:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Middeleeuwen RPG, rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mystic Institute.

    Het gaat over een instituut vol met kinderen en leraren met een bovennatuurlijke kracht of identiteit. Er is alleen één wezen dat leerlingen ontvoerd en doodt.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wil een Narnia RPG starten, is dit een goed idee?


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Ik wil een Narnia RPG starten, is dit een goed idee?


    Jaaa! Super goed idee! Als je dat doet, wil ik wel een meisje reserveren! (: (A)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wil misschien een RPG starten die gebaseerd is op de tv-serie Switched At Birth, doen of niet doen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Ik wil misschien een RPG starten die gebaseerd is op de tv-serie Switched At Birth, doen of niet doen?


    Daar gaat het vooral over twee hoofdpersonen toch? Dan zou ik het nl. niet doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een Chronicles of Narnia RPG gestart.


    26 - 02 - '16

    The Real Gleeks

    Gaat over Glee, maar er zijn behoorlijk wat karakters die niet in de serie zitten ;p


    El Diablo.

    Alles is weer bijgewerkt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Switched At Birth.
    I thought I'd give it a try (:

    Het gaat over twee families, waarvan de twee dochters omgewisseld zijn.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 21:03 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Different, but still the same

    Onbekende personen, over 2 groepen dansers die met elkaar te maken krijgen ;')


    El Diablo.

    Kunnen ze deze topic niet sticky maken?? Ik vind hem vet handig!

    En daarnaast wil ik mijn RPG even aanmelden

    The legend of the vampires
    Gebasseerd op The vampire diaries maar zonder de personen uit de tv serie ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    This was a bad idea ll One Direction || {Rollentopic}


    That is a perfect copy of reality.

    Bijgewerkt(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    We hebben nog spelers nodig voor de RPG van In the temple of Shaolin (:
    Neem gerust eens een kijkje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.