• Paddo schreef:
    Jaren lang leefde magie en mens samen, de mens leerde van verschillende bronnen hoe ze magisch konden worden.
    Jaren lang ging het goed tussen mens die het normale leven hadden verkozen en de mens die voor magie hadden gekozen,
    TOT er op een dag een ongeluk gebeurde met de bron der magie.
    De bron explodeerde en de mens die een was met magie kregen de schuld.
    Jagers stonden op en brachten een belofte naar de mens uit om de mens die een is met de magie op te jagen en uit te roeien.
    Jaren gingen voorbij en nog maar een paar mensen die een waren met de magie leefde nog.
    Ze wisten dat hun broeders waren uitgeroeid en hun magie was opgezogen door de "Machine"
    Nu, in het jaar 1756, proberen de mens die een is met de magie nog steeds te overleven en uit de handen van de jagers te blijven.


    Wereld:


    De omgeving is meer en deels bos, bewoond door de mens die eens is met de magie.


    De stad, vervallen en oud, maar flink bewoond door de mens. De mens probeert de stad weer leven in te blazen en opnieuw op te bouwen.


    Regels!!!
    ~ 2 Personages max!
    ~ 16+ toegestaan
    ~ Schelden toegestaan alleen in RPG, niet in OOC!!
    ~ Afwezig langer dan 3 dagen? Mag je vermoord worden/gevangen genomen worden!!
    ~ Blijf netjes en aardig tegen elkaar!!
    ~ Vragen? VRAAG ZE DAN!!!
    ~ Iets overleggen met iemand? STUUR ZE EEN PM!!!!



    Personages:

    Naam:
    Jager/Magier:
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!)
    Leeftijd:
    Wapen/Magie:
    Karakter:
    Pic:
    Extra:



    Jagers:
    Mijn broeders, wij zijn verraden door hun, de vieze mens der magie! Zij denken dat hun magie beter is, dat ze voor ons kunnen ontsnappen!!
    Maar wij zullen zegen vieren! Wij zullen ze allemaal te grazen nemen en deze wereld reden met hun kracht! Wij zullen de "Machine" gebruiken en hun krachten wegnemen!
    Wij zien de toekomst, wij zien hoe de wereld weer tot leven komt, wij zien hoe de wereld voor altijd weer van ons zal worden, de mens, de gene die deze wereld opgebouwd heeft!
    Onze woede zal over hun heen gaan en wij zullen ze laten voelen wat ze hebben gedaan met deze wereld! Hun magie was een vloek, een ziekte, een ziekte die deze wereld heeft vernietigd!!!

    High ~ Kaitlin Mary Linnet ~ Leader
    High ~ Jade Maysilee Ruby
    Medium ~ Bredyn Nuallan Wood
    Medium ~ Derek Tersan
    ~ Gereserveerd
    Medium ~ Farrell Clarkson
    ~
    ~
    ~

    Magiers:
    Jaren lang verbergen wij ons, onze broeders waren zwak, waren te sloom. Ze waren niet goed genoeg. De jagers zitten ons op de hielen, ze willen onze krachten, ze willen het gebruiken om de wereld weer "Beter" te maken, maar dat kan niet. De mens heeft zelf het ongeluk veroorzaakt, niet wij.
    Maar wat weet de mens, wat weten zij van magie, wat weten zij van onze kracht.
    Mijn broeders, luister en huiver, wij zijn de laatste van onze soort, wij moeten de magie in leven houden, maar krijgen de jagers onze kracht, dan is de wereld voor goed verloren.

    High ~ Maya Tersan ~ Leader
    Medium ~ Isabella Revears
    Medium ~ Cosette Cheryss Shadow
    Medium ~ Carmen June Maer
    Weak ~ Lily Maron
    Weak ~ Pandora 'Pan' Karamakov


    Reserveren?! Kan!! Na 2 dagen word die weggehaald als het nog niet ingevuld is!!!


    Creators: Paddo & Stuttgart

    Lily Maron.
    Ik schrik op wanneer Derek de keuken uit komt, "Ze heeft gelijk Farrell, Maya en Kaitlin zullen beide instemmen." Ik kijk hem even glimlachend aan, wanneer hij zich tot Farrell richt, "Misschien dat ze het zelf nog niet in zien, maar beide lijken te erg op elkaar." vervolgde Derek. Hij had gelijk. Iedereen was iemand verloren die dierbaar is. "Lily is hier alleen om mij te helpen, om mijn zus terug te vinden zodat ik haar niet weer kwijt raak." zei Derek. Ik knikte even.
    "Lily is een magier, dat klopt ja, maar ze is hier omdat ze de oorlog zat is, en ik bied haar onderdak terwijl zij helpt met zoeken" legt Derek uit. Ik zucht even, en kijk naar Farrell. "Je kan ons helpen. En als het niet lukt mag je alles met me doen wat je wilt." zei ik, wanneer ik opsta en naar het raam loop. "We verschillen niet zo veel wist je dat? We kunnen niet zonder elkaar, en niet met elkaar. Maar we hebben elkaar wel nodig om te overleven en om er een einde van te maken."


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Farrell Clarkson

    "Ze heeft gelijk Farrell, Maya en Kaitlin zullen beide instemmen," klonk het vanuit de keuken. Ik kneep mijn ogen tot rechts streepjes en beet zacht op de binnenkant van mijn wang. Hoe wist hij dat nu zo zeker? "Misschien dat ze het zelf nog niet in zien, maar beide lijken te erg op elkaar. Lily is hier alleen om mij te helpen, om mijn zus terug te vinden zodat ik haar niet weer kwijt raak."
    Ik schraapte mijn keel. "Een magiër?" vroeg ik met zowat uitpuilende ogen. "Jouw zus is een Magiër?"
    "Lily is een magier, dat klopt ja, maar ze is hier omdat ze de oorlog zat is, en ik bied haar onderdak terwijl zij helpt met zoeken," legde Derek uit. Ik knorde zachtjes. Fantastisch, hij was overgelopen naar de kant van de Magiërs.
    "Je kan ons helpen. En als het niet lukt mag je alles met me doen wat je wilt." Lilly stond rustig recht en liep naar het raam. "We verschillen niet zo veel wist je dat? We kunnen niet zonder elkaar, en niet met elkaar. Maar we hebben elkaar wel nodig om te overleven en om er een einde van te maken."
    Ik murmelde nog wat. "Dus nu word ik gedwongen om jullie te helpen of wat? Dit lijkt me geen goed idee."
    Het leek me helemaal geen goed idee. Als wachters, de koning of wie dan ook erachter kwam, dan hingen we. Het leek me wel spannend. En als ik dan al dood ging? Waar leefde ik nog voor? Niet voor die ouwe knorrige kat van de buren, voor niemand eigenlijk. "Goed. Ik doe mee..."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Derek Tersan

    Ik glimlach even naar hem,
    'Ja mijn zus is een magier, in feite is ze de leider van de magiers' ik glimlach weer even,
    Farrell deed mee, dat was mooi,
    Nu nog Kaitlin, Jade en Bredyn overhalen,
    Maar het beste was om eerst Kaitlin en Jade over te halen,
    Die waren het sterkst...
    'Oke dit is het plan, we moeten Kaitlin en Jade laten inzien dat het zo niet kan, dat onder deze oorlog het rijk zal vergaan, of we nauw winnen of niet'
    Ik zucht even,
    Deze oorlog was het ergste wat het rijk had gekregen,
    En dan nog het koninklijke leger....
    Dat zou een probleem worden...
    Maar eerst... Moesten we hun twee overhalen.

    Maya Tersan

    Als ik Isabella weg zie lopen glimlach ik even,
    Waarschijnlijk was ze nog verbaasd over het feit dat ik in de verboden kamer leer,
    Ik wandel rustig verder het bos in waarna ik wat spreuken oefen,
    Ik grijns even als een klein legertje van enge vieze wezens voor mij omhoog komt uit de grond,
    Dode, of in ieder geval wat er van hun over was, wat samen geperst was als een lichaam,
    Ik grijns even,
    Op deze manier kon ik zelf een leger maken,
    Maar het zou nooit genoeg zijn om het rijk te veroveren,
    De troon te claimen en alles te veranderen...
    Ik zucht even en blaas de wezens weg met een duistere walm die de bomen meteen tot as laten gaan,
    Ik kijk even op,
    Dit was nog eens een aanval die krachtig was...
    Maar het putte mij ook uit...
    Ik loop naar een stuk open bos waarna ik op de grond ga liggen,
    Wat rust zou goed doen...

    -

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 7:13 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Lily Maron.
    "Goed. Ik doe mee..." zei Farrel, een glimlach versierde mijn mond. "Oke dit is het plan, we moeten Kaitlin en Jade laten inzien dat het zo niet kan, dat onder deze oorlog het rijk zal vergaan, of we nauw winnen of niet." zei Derek. Hij had gelijk. Ik had vaak gehoord over Kaitlin en Jade. Ik wist zeker dat het handig zou zijn om hun eerst over te halen. "Ik zal meegaan. Dan kunnen ze zien dat magiers niet altijd slecht zijn." zei ik. Ik zuchtte even en beet op m'n lip, "Daarna kunnen we Maya overhalen, maar ik denk dat zij snel in zal stemmen. En als Kaitlin ons niet gelooft, heb ik jullie bij me om me te beschermen," zei ik glimlachend.

    (sorry dat ik het vorige had verwijderd - was een beetje slecht -.- )


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    [Ik had hem wel gelezen, maar ik dacht dat ik al gereageerd had. Sorry :c )

    Farrell Clarkson

    "Oke dit is het plan, we moeten Kaitlin en Jade laten inzien dat het zo niet kan, dat onder deze oorlog het rijk zal vergaan, of we nauw winnen of niet," stelde Derek voor. Mijn mond vertrok tot een zuur streepje. Kaitlin overtuigen? Was dat wel een goed plan?
    "Ik zal meegaan. Dan kunnen ze zien dat magiers niet altijd slecht zijn," zei Lily, "Daarna kunnen we Maya overhalen, maar ik denk dat zij snel in zal stemmen. En als Kaitlin ons niet gelooft, heb ik jullie bij me om me te beschermen."
    "Ik hoop maar dat Kaitlin meewerkt, want ik heb geen zin om haar tegen me te krijgen," mompelde ik zacht. Maar goed, ik had ingestemd en ik hield altijd mijn woord. Dus ik moest wel mee.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Derek Tersan

    Ik glimlach even,
    Ieder was het er mee eens dat hun twee als eerst overgehaald moesten worden,
    Nu alleen nog uitvogelen hoe we dat precies kunnen doen...
    Ik zucht even waarna ik tegen de muur aan leun,
    'De vraag is, hoe gaan we ze overhalen... Ze blijven jagers, en Lily als jij zegt dat je een magier bent dan ben je zo onthoofd' ik zucht weer even,
    We hadden Maya nodig,
    Als zij hun twee niet over kon halen,
    Dan kon niemand dat,
    'Farrell, hoe goed kan jij sporen volgen? En Lily waar hangt Maya meestal uit? Ik heb namelijk denk ik een plan'
    Ik grijns even naar beide waarna ik ze blijf aankijken,


    Maya Tersan

    Ik loop rustig op de berg af,
    In de berg zat een grot waar ik altijd uitrustte,
    Het was makkelijk te bereiken voor mij en het was rustig,
    Ik teleporteer mijzelf naar boven waarna ik de grot inloop,
    Hier kon ik rustig en kalm mijn energie terug krijgen,
    Ik tover het vaste bed te voorschijn waarna ik erop ga liggen en mijn ogen sluit,
    Hier zou ik de komende paar uur wel lekker kunnen slapen,
    Al snel merk ik ook dat ik in slaap val,

    Lily Maron.
    "De vraag is, hoe gaan we ze overhalen... Ze blijven jagers, en Lily als jij zegt dat je een magier bent dan ben je zo onthoofd," hij zuchtte even. Volgens mij dacht hij het zelffde als ik, dat we Maya hard nodig hadden.
    'Farrell, hoe goed kan jij sporen volgen? En Lily waar hangt Maya meestal uit? Ik heb namelijk denk ik een plan," zei Derek, en hij keek ons grijzend aan. Ik fronsde mijn wenkbrauwen. Ik had Maya maar een paar keer gezien in mijn leven. De eerste keer was toen ik 10 was, en de oorlog net was afgelopen, en nog een keer toen ik 15 was. Kaitlyn zat achter me aan en bijna had vermoord - ik was zeg maar heel erg onhandig. Alleen meestal zat Maya bij een meer of in een grot.
    "Meestal zit ze bij een meer, of een grot. Alleen ik weet niet welke. Want er zijn er meedere," zei ik. "En als we haar niet kunnen vinden, kunnen we wel een list of zo gebruiken, dat ze denkt dat een van jullie achter mij aan zit," zei ik.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Farrell Clarkson

    "Farrell, hoe goed kan jij sporen volgen? En Lily waar hangt Maya meestal uit? Ik heb namelijk denk ik een plan." Derek grijnsde. Ik was nog altijd geen voorstander van heel dit gedoe, maar goed.
    "Meestal zit ze bij een meer, of een grot. Alleen ik weet niet welke. Want er zijn er meerdere," antwoordde Lilly. "En als we haar niet kunnen vinden, kunnen we wel een list of zo gebruiken, dat ze denkt dat een van jullie achter mij aan zit."
    Ik grijnsde. "Sporen zoeken is geen probleem. En ik ga met plezier achter je aan, hoor Lily." Ik plaagde haar maar. "Want Derek zal niet meer geloofwaardig overkomen aangezien hij haar broer is. Denk ik."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Derek Tersan

    Ik grijns even,
    'Een list is niet nodig, als ze in een grot of bij het meer is, vindt Farrell haar wel' ik glimlach even,
    Ik ga van de muur af waarna ik naar het raam loop,
    'En als we haar gevonden hebben, weet ik wel een manier om haar over te halen'
    Ik zucht even,
    Hoewel het mijn zus was, moest ik hard zijn,
    Ze was een puzzelstuk die nodig was om de oorlog te laten beëindigen,
    En als het moest, dan vocht ik met haar tot ze het inzag,
    Ook al zou het mijn dood worden...
    'Dus, iedereen klaar? Dan vertrekken we naar het meer, dat word onze eerste aanwijzing tot het vinden van Maya' ik glimlach weer even,


    Maya Tersan

    Ik merkte dat ik aardig aan het draaien was,
    Maar mijn gedachtes zaten vol met plaatjes,
    En als ik een ding wilde weten,
    Dan was het wat de toekomst te vertellen had,
    Ik zag hoe Derek, Lily en nog een jager naar het meer liepen,
    Ze zochten iets,
    En al snel hadden ze sporen gevonden,
    Ik zie hoe ze hier naar toe lopen,
    Ik schrik op en kijk om mij heen,
    Het was nog niet gebeurd,
    Het was nog steeds de toekomst,
    Als ik niet snel was dan zouden ze hier zo zijn,
    En dan zouden ze Lily en mij vermoorden,
    Derek mag dan wel mijn broertje zijn,
    Maar hij blijft een jager...
    Ik zucht even en laat het bed verdwijnen,
    Ik had al genoeg energie om weer te toveren dus dat was geen punt,
    En de krachtige toverspreuken zouden ook geen moeite zijn,
    De energiebronnen die ik gecreëerd heb die hebben genoeg energie verkregen over de jaren,
    Dus die kon ik ook gebruiken als het nodig was.

    Lily Maron.
    "Sporen zoeken is geen probleem. En ik ga met plezier achter je aan, hoor Lily." Ik sloeg mijn ogen ten hemel, en grinnikte. "Want Derek zal niet meer geloofwaardig overkomen aangezien hij haar broer is. Denk ik." zei Farrell.
    "Een list is niet nodig, als ze in een grot of bij het meer is, vindt Farrell haar wel," Derek glimlachte even. Hij liep weg van de muur, om vervolgens richting het raam te lopen. "En als we haar gevonden hebben, weet ik wel een manier om haar over te halen," Vragend staarde ik naar Farrell, en weer naar Derek.
    "Dus, iedereen klaar? Dan vertrekken we naar het meer, dat word onze eerste aanwijzing tot het vinden van Maya." zei Derek. Ik stond op, waarna ik Farrell en Derek een knuffel gaf. Oké, dit was volgens mij dat een magier bevriend - tenminste dat dacht ik - was met twee jagers.
    "Ik ben klaar. We zullen de koning eens laten zien hoe sterk een band kan zijn tussen een magier en een jager." zei ik zelf verzekerd. Ik sloeg een pluk haar naar achter, en staarde hun alle twee grijzend aan. "Nou. Komt er nog wat van?" zei ik grijzend en gaf Farrell een knipoog.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Farrell Clarkson

    "Ik ben klaar. We zullen de koning eens laten zien hoe sterk een band kan zijn tussen een magiër en een jager," zei Lily vastberaden. Ze sloeg een pluk haar naar achter en staarde ons allebei grijzend aan. "Nou. Komt er nog wat van?" zei ze, nog steeds grijzend. En toen gaf ze me opeens een knipoog. Ik was nog niet eens gerecupereerd van haar plotse omhelzing van daarnet. Ik stond nog steeds stijfjes voor me uit te staren. Het enige wat ik hieruit kon concluderen was dat ze heel erg open was en helemaal het tegenovergestelde van mij was.
    “Ik ben gereed,” zei ik enkel. Ik liep de deur al uit, richting het bos.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Derek Tersan

    Ik glimlach even en trek Lily dan mee,
    Als we bij de poort komen glimlach ik alleen naar de bewakers waarna we door lopen,
    Farrell liep voorop, waardoor Lily en ik even konden praten,
    'Lily, als we bij Maya zijn, moeten we deels voorzichtig doen, we weten niet hoe ze zou reageren'
    Ik kijk even naar Farrell maar wist niet zeker of die mij kon horen,
    Waarschijnlijk wel, maar dat maakte niets uit, dan was hij ook gewaarschuwd,
    'Dus wat er ook gebeurt, ga niet tegen Maya in, dat doen Farrell en ik wel'
    Ik glimlach even,
    Zo had ze te minste de veiligheid dat Maya haar niets zou doen,

    Lily Maron.
    Nadat Farrell weg is, trekt Derek me mee. Ik glimlach vriendelijk naar de mensen in de stad, en even later komen we aan bij de poort. De bewakers staren me even wantrouwig na, maar doen er waarschijnlijk niks op uit omdat Derek er bij is.
    Farrell liep voorop, en Derek keek me even aan, 'Lily, als we bij Maya zijn, moeten we deels voorzichtig doen. We weten niet hoe ze zou reageren.' zei Derek, en ik knikte begrijpend. 'Dus wat er ook gebeurt, ga niet tegen Maya in, dat doen Farrell en ik wel.' legde Derek uit. Ik glimlachte, blijkbaar dacht hij dat Maya mij iets aan zou doen. 'Derek, als jij dat wil zal ik niks zeggen. Maar ik heb me lang verborgen gehouden. Dus ik kan goed voor me zelf zorgen.' zei ik glimlachend. Ik begin zacht een liedje te neuriën. Het was al een oud liedje. Volgens mij kwam het uit de tijd dat er geen oorlog was.
    Ik zucht even diep, en haal een hand door mijn haar.

    (valt het jullie ook op dat wij drieen de enigste zijn die hier nog aan schrijven?)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Farrell Clarkson

    “Lily, als we bij Maya zijn, moeten we deels voorzichtig doen, we weten niet hoe ze zou reageren,” klonk het. Volgens mij was het niet voor mijn oren bestemd, maar dan hadden ze maar wat stiller moeten praten. “Dus wat er ook gebeurt, ga niet tegen Maya in, dat doen Farrell en ik wel.”
    Ik stopte even met wandelen. “How, ik ben niet van plan me te laten doen door die Maya. Als ze aanvalt, val ik terug aan!”
    Het was maar dat ze het wisten, want ik had geen zin om ook aan mijn einde te komen door Maya.
    Voor een gewone dag als deze, was ik nog uitermate vrolijk. Vrolijk voor mijn doen in ieder geval.

    [Idd. En Kaitlin dwaalt nog ergens rond in het bos omdat ik geen idee heb wat met haar te doen :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov