• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.

    De bijhorende story: Hier

    Meedoen als je...
    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt,
    ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Een aantal voorbeelden.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.


    De personages:
    - Moffat - Oliver John Tozay - 24 - Zoon heer - 1,1
    - Aotearoa - Dante Florian Lunix - 26 - Trainer van Esmée - 1,8
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester - 1,4
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht - 1,?
    - Tortura - Adam Michael Jones - 26 - Arts - 1,2
    - Nyan - Samuel ‘Elias’ Clarckson - 20 - Expert mythische wezens - 1,2
    - Capricious - Moren Bervag - 24 - Minstreel - 1,5

    - Linchpin - Valeria Francesca Arryn - 22 - Verloofde Oliver - 1,3
    - Endure - Esmée Fox - 21 - Uitverkorene - 1,1
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - Dochter waard Gouden Hippogrief - 1,1
    - Colfer - Camilla Victoria - 19 - Verzorgt dieren&tuin - 1,1
    - Gipsy - Ameline Rose Ermengard - 19 - Nichtje v/d Heer - 1,4
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding - 1,?
    - Boira - Francesca Gostanza Maria – Xisca – Piombino - 24 - Prinses Gelfrina - 1,5


    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:49 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Belangrijk!
    Deze RPG was lang geleden al gestart, maar RPG’en was toen nog niet zo populair en mensen stopten zomaar zonder het te melden.
    Nu zijn we over met ongeveer 4 mensen en we hebben dringend nieuwe mensen nodig (: Hopelijk zijn er mensen die mee willen doen.

    En geloof me als ik zeg dat er niet veel belangrijks is gebeurd en dat we allemaal graag met nieuwe mensen gaan RPG’en [;
    Als je vaak moeite hebt met inspringen, neem even contact met me op en ik zal manieren bedenken waarop jouw personage
    in het verhaal kan komen.


    Mensen die uit de oude RPG komen en graag nog mee willen doen, kunnen jullie je personages opnieuw posten?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoelang moeten de posts ongeveer zijn?


    26 - 02 - '16

    300 woorden moet lukken denk ik? Wilde het net in de beginpost zetten (:
    Maar gewoon een redelijk stuk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Roosevelt --> Colfer
    en ik ga mijn personage zoeken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dan moet ik even kijken, ik ga al aan een RPG meedoen waar verwacht wordt dat je posts van 350 woorden schrijft, dus ik ga kijken of dat me lukt en als het me lukt doe ik misschien hier wel mee (;


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel terug meedoen, maar ik wilde vragen of ik mijn oude personage terug mocht gebruiken.
    Ik pas haar waarschijnlijk wel een beetje aan, maar wilde eerst je toestemming.
    Aangezien ze ergens werd vastgehouden kan ik misschien wel doen dat ze eindelijk terug is na al die tijd?
    Ze was een nauwe verwante van de heer, een nichtje om precies te zijn.
    Alleen kan ik het eerste topic niet meer vinden.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Naam: Esmée Fox
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouw.
    Karakter: Esmée is een echte levensgenieter die niet zo houdt van al die poespas qua beleefdheden en regeltjes, dit komt omdat ze opgegroeid is in een vrij milieu. Dat is de voornaamste reden dat ze er tegenop zat dat ze uitverkorene was, ze weet dat ze niet volledig zichzelf kan zijn en zich zal moeten houden aan de velen regels die bij haar nieuwe rang komen kijken. Normaal gesproken is Esmée een grote flirt, maar aan het hof zal ze zichzelf proberen in te houden. Esmée is alleen niet erg goed in haar mond houden of geheimen bewaren, maar dit doet ze niet expres. Ook is Esmée in voor een grapje en gaat ze geen avonturen uit de weg. Als laatst is Esmée best wel trots ingesteld en een tikje arrogant, dit stoot sommigen mensen af, maar zijzelf vind dat geen probleem. Ze vind dat mensen haar maar moeten accepteren zoals ze is en anders zijn ze het niet waard bevriend met haar te zijn. Door haar trots en arrogantie zal ze ook niet snel hulp aanvaren van anderen.
    Uiterlijk: Esmée heeft een blanke huid en rond haar neus een paar kleine sproetjes. Haar lange haren zijn kastanjebruin van kleur, meestal draagt ze haar haren los, maar als het echt moet draagt ze haar haren in een vlecht. Haar ogen zijn lichtgroen en omlijnd met lange, donkere wimpers. Iets waar ze trots op is en haar ogen zijn dan ook haar wapen om iets voor elkaar te krijgen.
    Rol: Uitverkorene.
    Woont: Aan het hof.
    Afkomst: Esmée komt officieel uit Cravell. Ze woonde er samen met haar ouders en behoorden tot één van de rondtrekkende stammen. Erg rijk waren ze niet, maar dat was voor Esmée geen enkel probleem. Op haar 10e vond ze een draken-ei en ze nam het stiekem mee, toen het uitgekomen was kon ze het enkel niet langer verborgen houden en haar ouders kwamen erachter. Eerst stonden ze er op dat ze het draakje moest verkopen, maar Esmée kon ze overhalen, onder andere door te vertellen dat een draak voordelen kon bieden. Esmée kon vooruit reizen per draak om te kijken wat er in de buurt lag, of het nog ver was en dergelijke. Zodoende kwam ze aan Wyvern.
    Wapen(s): Esmée heeft nog nooit om leren gaan met een wapen. Het enige 'wapen' dat ze ooit heeft vastgehouden was een mes om het eten mee te bereiden, toch is ze er zeker van dat ze het gebruik van wapens snel zou doorhebben.


    Naam draak: Wyvern.
    leeftijd draak: 9 jaar.
    Geslacht draak: Vrouw.
    Soort: Wyvern is een bliksemdraak, te herkennen aan haar gouden schubben en gestroomlijnde lichaam. Bliksemdraken staan bekend om hun snelheid en Wyvern doet daar zeker niet aan ten onder.
    Karakter draak: Vurig, soms ietwat koppig, trots.
    Uiterlijk draak: Wyvern is net wat groter dan een paard en heeft gouden schubben. In haar spitse bek zijn twee rijen van messcherpe tanden te vinden.

    [url=http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2012/036/9/a/dominika_by_mirushka-d4orfpl.jpg[]

    [/url]
    Naam: Eleanor Pantheras
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw.
    Karakter: Eleanor is erg zachtaardig, verlegen en emotioneel. Ze leeft om anderen te helpen, sommige mensen storen hier zich aan, ze vinden het 'schijnheilig' gedrag. Als Eleanor een keer tijd voor zichzelf heeft dan zal je haar buiten vinden, want dat vind ze heerlijk.
    Uiterlijk: Eleanor heeft, lange donkere haren die ze vaak opgestoken draagt. Ze is tenger gebouwd en haar huid is lichtgetint. Haar grote, onschuldige kijkers zijn donkerbruin.
    Rol: Dochter van eigenaar kroeg.
    Woont: In het dorpje, ze woont samen met haar vader boven de kroeg.
    Afkomst: Eleanor komt oorspronkelijk uit Strowgard waar ze opgroeide met haar vader en moeder. Vlak nadat haar moeder was vermoord door bandieten besloot haar vader dat ze gingen verhuizen, Eleanor vermoed omdat hij niet meer herinnerd wilde worden aan haar moeder. Ze hebben op verscheidene plaatsen gewoond en strandde uiteindelijk in Tarnack waar haar vader een eigen kroeg opende. Inmiddels is de kroeg erg bekend en ze krijgen velen bezoekers. Niet alleen 's avonds, zelfs overdag komen er mensen langs om van hun specialiteiten te genieten. Eleanor staat vaak achter de bar en serveert het eten.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gipsy schreef:
    Ik wil wel terug meedoen, maar ik wilde vragen of ik mijn oude personage terug mocht gebruiken.
    Ik pas haar waarschijnlijk wel een beetje aan, maar wilde eerst je toestemming.
    Aangezien ze ergens werd vastgehouden kan ik misschien wel doen dat ze eindelijk terug is na al die tijd?
    Ze was een nauwe verwante van de heer, een nichtje om precies te zijn.
    Alleen kan ik het eerste topic niet meer vinden.(cat)


    Natuurlijk mag dat (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eerste topic ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam: Oliver John
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Man
    Karakter: Oliver is trouw aan zijn vader, al is hij het niet altijd met hem eens. Hij is nogal koppig, en wil eigenlijk af van zijn titel, het stoort hem alleen maar. Hij houdt er niet van om te doen alsof hij beter is dan anderen, omdat hij weet dat hij ook een gewone mens is. Oliver is enorm down to earth, en leest graag. Je kan hem dan ook meestal gewoon buiten vinden, niet altijd in het huis van zijn vader.
    Uiterlijk:



    Oliver is een vrij grote jongeman, heeft donkere haren, en donkerbruine/bijna zwarte ogen, die er mysterieus uitzien. Hij heeft een lichte baard, en ziet niet zo bleek als de rest van zijn familie, omdat hij wel buitenkomt.

    Rol: Zoon heer, broer Jeremy.
    Woont: Huis van de heer.
    Afkomst: Aangezien hij de zoon is van de heer, is hij hier gewoon geboren en opgegroeid.
    Relaties: Hij is vooral bevriend met de mensen uit het dorp, zoals Florence, Eleanor en Odette, aangezien die het dichtst bij zijn leeftijd liggen. Hij kan ook redelijk omgaan met zijn broer, maar niet altijd. Zijn relatie met zijn vader is ook niet altijd even stabiel, aangezien ze vaak van mening verschillen. Zijn vader heeft namelijk niet graag dat hij zo veel in het dorp rondhangt.


    Naam: Camilla Victoria
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouweijk
    Karakter: Camilla is vriendelijk en geduldig. Ze heeft het niet zo op de rijkeluismensen die in het huis van de heer wonen, maar werkt er toch. De job werd haar moeder ooit aangeboden, en bij haar dood, heeft Camilla het overgenomen. Ze is sociaal, en koppig. Soms kan ze bitsig overkomen.
    Uiterlijk:



    Ze heeft lichtbruine haren, en een lichtgetinte huid. Haar ogen zijn blauwgroen, en ze is redelijk klein.
    Rol: Personeel van de heer, ze zorgt voor de dieren en de tuin.
    Woont: Een klein huisje net naast het domein van de heer.
    Afkomst: Ze is geboren in Tarnack, en woont nu alleen, aangezien haar moeder overleden is aan een longontsteking.
    Relaties: Komt met iedereen goed overeen, maar vooral met de stalknecht, en de zonen van de heer, Jeremy al wat beter dan Oliver.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als jullie vrienden hebben die dit misschien leuk lijkt, willen jullie ze vragen? (:
    ik ben bang dat er veel niet mee durven te doen omdat we al begonnen waren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Ameline Rose Ermengard
    Leeftijd: 19
    Geslacht:Vrouwelijk
    Rol:Hofdame, nichtje van de heer.
    Uiterlijk:


    Met haar 1m65 en erg slanke lichaamsbouw, lijkt het alsof Ameline een erg breekbaar iemand is, hoewel schijn kan bedriegen. Normaal gezien stond ze vroeger niet echt zo mager als nu, maar doordat ze een jaar lang vast werd gehouden, at ze aanzienlijk minder. Ondanks ze nog net niet graatmager is, siert het haar op de één of andere manier wel. Haar ooit zo vrolijke ogen, staan nu meestal hard en koud, alsof ze daarmee mensen op afstand kan houden. Ze heeft donkere krullen tot net iets onder de helft van haar rug en een lichte huid met de donkerste ogen die je ooit al hebt gezien. Als ze je aankijkt, kunnen de haartjes in je nek soms rechtop staan.
    Karakter: Ameline is een zeer rebels meisje ondanks haar strenge opvoeding. Ze vindt dat al dat stijve gedoe aan het hof niets voor haar is, waardoor ze vaak gaat paardrijden vlak buiten het. Verder is ze een opgewekt meisje dat dol is op lachen en plezier maken. Ameline is ook goed in het hanteren van een zwaard en draagt die altijd bij zich als ze paard gaat rijden. Ze is absoluut niet verlegen en ook al is ze van adel, ze voelt zich één van het gewone volk. Hierdoor valt het erg hard op dat ze absoluut niet arrogant is, hoewel ze soms wel redelijk sarcastisch uit de hoek kan komen. Een zwakte van haar is haar liefde voor dieren, paarden om precies te zijn. Aangezien Ameline een jaar gegijzeld was, heeft ze soms een verbitterd kantje, ze vertrouwd amper nog mensen en leeft nu soms wat terug getrokken. Velen zien haar nu als een mysterieus iemand, hoewel ze eigenlijk gewoon niets te zeggen heeft. Ze heeft een hekel gekregen aan het hof omdat het voor haar leek alsof ze nooit moeiten hadden gedaan om haar te vinden.
    Woont: Na een jaar terug in het kasteel, daarvoor "woonde" ze in een vervallen hut ver van het koninkrijk aan de rand van een bos.
    Afkomst: Ze is in Tarnack geboren in het kasteel. Haar moeder stierf bij haar geboorte, maar werkte daarvoor als hofdame. De mensen aan het hof, namen Ameline onder hun hoede en brachten haar op tot een nette, welbespraakte dame. Haar vader is onbekend. Ameline is trouwens ook het nichtje van de heer.
    Extra: Ameline werd een jaar lang gegijzeld door één van de grootste schurken uit het koninkrijk. Iedereen dacht dat ze dood was, maar op een dag wist ze de schurk te doden en keert na een jaar terug naar het hof. Benieuwd of mensen haar nog zouden herkennen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik had nog twee rollen: een man en een vrouw. Alleen de vrouw had ik nog niet helemaal af gemaakt, kan dat nu wel?
    Sowieso zal ik de man nog even terug proberen te vinden. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, prima [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even een abo nemen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.