• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.

    De bijhorende story: Hier

    Meedoen als je...
    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt,
    ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Een aantal voorbeelden.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.


    De personages:
    - Moffat - Oliver John Tozay - 24 - Zoon heer - 1,1
    - Aotearoa - Dante Florian Lunix - 26 - Trainer van Esmée - 1,8
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester - 1,4
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht - 1,?
    - Tortura - Adam Michael Jones - 26 - Arts - 1,2
    - Nyan - Samuel ‘Elias’ Clarckson - 20 - Expert mythische wezens - 1,2
    - Capricious - Moren Bervag - 24 - Minstreel - 1,5

    - Linchpin - Valeria Francesca Arryn - 22 - Verloofde Oliver - 1,3
    - Endure - Esmée Fox - 21 - Uitverkorene - 1,1
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - Dochter waard Gouden Hippogrief - 1,1
    - Colfer - Camilla Victoria - 19 - Verzorgt dieren&tuin - 1,1
    - Gipsy - Ameline Rose Ermengard - 19 - Nichtje v/d Heer - 1,4
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding - 1,?
    - Boira - Francesca Gostanza Maria – Xisca – Piombino - 24 - Prinses Gelfrina - 1,5


    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:49 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Valeria Francesca Arryn
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Valeria valt niet beter te beschrijven dan als een oppervlakkige geit. Ze doet niets liever dan naar de vele feestjes, bals, diners en wat er ook maar gehouden wordt te gaan en daar te pronken met al haar troeven. Of dat nu is met haar schoonheid of met haar kundigheid, die ze niet bezit, dat maakt haar niet uit. Zolang ze maar in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze lacht veel maar spijtig genoeg ontbreekt het haar zeker ook niet aan ijdelheid en arrogantie. Valeria is naïef en wil het leven van een sprookjesprinses. Ze is snel verliefd maar die verliefdheid gaat meestal al even snel weer over. Een paar goede dingen aan haar zijn haar loyaliteit, haar (soms iets te) makkelijk geschonken vriendschap en haar liefde voor natuur en dieren.
    Uiterlijk:


    Valeria heeft een heel zacht gezicht, iets dat alleen maar benadrukt wordt door haar lange bruine haren. Ze is van nature heel bleek, iets wat waarschijnlijk te maken heeft met de koude in haar geboortestreek, en uren in de zon lopen/liggen levert haar alleen maar bijna onzichtbare sproetjes op in haar gezicht. Ze is niet lang maar ook niet echt klein, eigenlijk eerder net gepast goed. Haar ogen hebben een mooie, bijna olijfgroene kleur. Slank is ze alleen maar door het strikte dieet waar haar moeder haar aan onderwerpt.
    Rol: Verloofde van Oliver John Tozay
    Woont: Ze verblijft momenteel in het huis van de heer om zo deftig kennis te kunnen maken met haar toekomstige echtgenoot.
    Afkomst: Ze komt oorspronkelijk uit Farthrow waar haar vader één van de grootgrondbezitters is.
    Relaties: Valeria is de dochter van Helena en William Arryn en de oudste van hun vier kinderen. Ze heeft een zus van 19 (Amelia), één van 14 (Lucia) en een broer van zes (Dorian). Ze is heel loyaal aan haar familie en ondanks een aantal tegenslagen in het verleden zijn ze een hechte familie. Natuurlijk komt ze met haar ene zus wat beter overeen dan met haar andere. Maar het beste van allemaal komt ze overeen met haar vader en het liefste was ze gewoon bij hem thuis gebleven in plaats van te moeten verhuizen naar Tarnack om daar kennis te maken met Oliver, die ze niet zo graag mag omdat hij te down to earth is voor haar. En niet alleen daarom, hij is ook veel slimmer dan haar en lijkt teveel op haar jongste zuster. Basically, is het enige wat ze gemeen hebben het feit dat ze graag buiten zijn. Haar huwelijk is geregeld door haar moeder, ondanks de protesten van haar vader die zijn favoriete dochter liever iets dichter bij huis had gehad.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:15 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mengelmoes schreef:
    Twjfeltjes... hmm... doe maar een jongen reserveren. Magiër dan ^^


    Gaf (: Ben benieuwd.

    EN hierboven, je hebt wel even overlegd hè? Omdat het een verloofde is van ;p

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 9:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaja, ik weet ervan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha, oké, had het wel verwacht (: Ik zal iedereen er even bijzetten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alles is eerlijk verdeeld (:
    Als je de personages die op stand-by niet meerekent.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb even beter gelezen maar ik snap het niet echt :s


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mengelmoes schreef:
    Ik heb even beter gelezen maar ik snap het niet echt :s

    Wat snap je niet echt? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nou. Wat ben ik zeg maar, gewoon een bewoner? Of... Ik snap dat niet...
    Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, ik kom er gewoon niet uit...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mengelmoes schreef:
    Nou. Wat ben ik zeg maar, gewoon een bewoner? Of... Ik snap dat niet...
    Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, ik kom er gewoon niet uit...

    Er staat dat je personage een magiër zou zijn.
    Dus ik veronderstel dat je dit ook wilde, als ik me niet vergis blijft het dan wel een bewoner van het koninkrijk...maar dan eentje die wat specialer is.
    Of bedoel je waar hij moet wonen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je mag zelf weten of je magiër daar woont of op doorreis is etc.
    Die rollen had ik snel in elkaar geflanst,
    had de vorige perongeluk weggegooid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik heb wel nog een klein vraagje waarvoor dienen die cijfer achteraan de naam van de personages?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Topicnummer van rollentopic en paginanummer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oh ok ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Neen, ik snap het ^^ Ik zal zo snel mogelijk m'n persoontje maken.

    Mag het ook dat mijne magiër is en bediende?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mengelmoes schreef:
    Neen, ik snap het ^^ Ik zal zo snel mogelijk m'n persoontje maken.

    Mag het ook dat mijne magiër is en bediende?


    Dan is één van de twee functies wel meer een hobby (: Dan zou 't wel kunnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.