• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl


    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart
    Ailén. Tempus

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:05 ]


    26 - 02 - '16

    Tolkien schreef:
    (...)

    YES. YES HE IS.

    Ik vraag me alleen af hoe ze elkaar kunnen tegenkomen. :'D

    Wanneer vinden de kinderen de kleerkast trouwens? Zou je niet een aankondiging kunnen maken ofzo waarin staat dat de kinderen hebben besloten om verstoppertje te spelen?


    Goed idee, ik zal het direct zeggen!


    26 - 02 - '16

    Het zou handig zijn als de link van dit topic in het speeltopic zou staan.


    help

    Bedankt voor het melden, ik heb het erbij gezet.


    26 - 02 - '16

    Ik bedoelde eigenlijk meer of je de link van het rollentopic in de beginpost van het speeltopic wilde zetten... Maar anyway, bedankt voor de moeite. (:


    help

    Sorry voor de 'bump', maar er doet iemand niet meer mee en er zijn nu dus twee rollen vrijgekomen. Er is dus weer plek in deze RPG. Mensen die bereid zijn zich aan de regels te houden mogen meedoen!

    Edit: Het zijn er nu drie.
    Een meisje, een jongen een mythisch wezen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:57 ]


    26 - 02 - '16

    Er zijn al twee centaurs + de mijne is drie. Zou ik hem eventueel kunnen veranderen in een gewone jongen die zeg maar 'uit de kast komt' xd.

    En Camryn staat nog niet op de lijst ^^

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 9:05 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yay, mag ik het mensenmeisje reserveren?


    Tijd voor koffie.

    Naam: Lily Cecilya Marianna Jones
    Leeftijd: 16 Jaar
    Innerlijk: Lily is redelijk speels voor haar leeftijd, en kan dus ook goed opschieten met kinderen en mensen die nog wat jonger zijn. Ze houdt van fantaseren en dromen, en werd op school dan ook 'Fantast' genoemd en werd daar verder mee gepest. Hierdoor is Lily wat verlegen geraakt, en geeft zichzelf qua innerlijk niet snel prijs. Ze maakt veel verhalen, en strips, ze houdt namelijk enorm van alles waar creativiteit in wordt gezet. Ze heeft echter wel een hekel aan mensen die haar proberen te overtuigen meer een beetje in de echte wereld te leven, maar Lily kan moeilijk mensen haten. Ondanks haar verlegenheid is ze vaak heel vrolijk, en heeft ze een warm hart. Ze kan echter wel makkelijk omgepraat worden door mooie praatjes. Ze wilt dan ook graag ontsnappen van haar dagelijks leven.
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan: Onbekend
    Extra:


    Tijd voor koffie.

    Ik zal je er later even bij zetten, want mijn laptop heeft kuren. Je hebt in elk geval de rol


    26 - 02 - '16

    Tempus schreef:
    Er zijn al twee centaurs + de mijne is drie. Zou ik hem eventueel kunnen veranderen in een gewone jongen die zeg maar 'uit de kast komt' xd.

    En Camryn staat nog niet op de lijst ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tempus schreef:
    (...)


    Staat er wel. Ik heb heb 'm er net in gezet.


    26 - 02 - '16

    Camryn staat er al op, maar ik heb nog geen antwoord gehad op mijn vraag ^^ Of ik heb daar overheen gelezen. Maar mijn vraag was dus of ik Ailén kan en mag veranderen in een normale jongen. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tempus schreef:
    Camryn staat er al op, maar ik heb nog geen antwoord gehad op mijn vraag ^^ Of ik heb daar overheen gelezen. Maar mijn vraag was dus of ik Ailén kan en mag veranderen in een normale jongen. :Y)


    Dat mag c:


    26 - 02 - '16

    Okii , ((: Thank you.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naam:
    Ailén Beau Fellas.
    Leeftijd:
    Zeventien.
    Innerlijk:
    Ailén is erg koppig en doet meestal het tegenovergestelde van wat mensen van hem willen. Hij hoort niet graag de bevelen van anderen aan en het is dan ook de vraag of hij ze opvolgt. Ailén houdt er van om mensen tegen te werken en spreken, want uit de reactie van de mensen kan hij stukje bij beetje zien hoe mensen zijn. Hij let niet alleen op hun reactie, ook op hun gedrag. Zo kijkt hij voor zichzelf of hij diegene kan vertrouwen.
    Ailén kan er misschien uitzien als iemand die helemáál niet naar mensen luistert, maar dat is ook weer niet zo. Hij zou best naar mensen willen luisteren als ze er een goede reden voor hebben. Hij is niet makkelijk over te halen, maar je kunt hem wel op andere gedachte brengen.
    Hij mag dan wel koppig zijn, maar Ailén is een aardige gast en weet wie zijn vrienden zijn. Ailén is erg beschermend over de mensen van wie hij houd en zal ze niet snel in de steek laten. Ook zal hij zichzelf voor hen op de tweede plek zetten, maar je bent niet zomaar een dierbare voor hem. Hij moet zeker weten dat hij je blind kan vertrouwen.
    Uiterlijk:


    Ailén zijn haar is pik zwart en staat meestal omhoog. De bovenkant van zijn haar is langer dan de zijkanten. De lijn die aangeeft waar zijn haar stopt is duidelijk zichtbaar. Dat komt vooral omdat het contrast tussen zijn haar en zijn huidskleur erg groot is. Zijn haarkleur komt overeen met de kleur van zijn wenkbrauwen.
    Ailén heeft ovaal vormige, warme en hazelnoot kleurige ogen. Toch is er een glimp van nieuwsgierigheid en wat mysterieus in te vinden. Zijn ogen worden beschermt door middellange, zwarte wimpers. Vaak staan zijn ogen niet helemaal wijd open. Ze staan altijd wat gesloten.
    Ailén heeft ietwat dunne lippen en ze hebben een zacht roze kleur. Wanneer hij glimlacht, trekken de hoeken van zijn mond wat omhoog en zijn er kleine kuiltjes in zijn wangen te zien.
    Ailén is vrij lang en heeft een normale bouw voor een jongen van zijn leeftijd.
    Heks of Aslan: Heks, maar zou tot twijfelen kunnen worden gezet en toch nog voor Aslan kiezen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'