• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl


    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart
    Ailén. Tempus

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:05 ]


    26 - 02 - '16

    @Vegangirl: dit word trouwens nog spannend aangezien Dawn voor de heks is en Bryson voor Aslan.... XD


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    Rol: Kind
    Naam: Bryson Noah Snow. Door familie en vrienden vaak enkel Brys of No.
    Leeftijd: 17 jaar. Geboren op 18 februari 1925.
    Innerlijk: Bryson is charmant, gezellig en romantisch. Hij houd van kampeeruitjes en ziet de reis naar de professor dus ook wel zitten, doch het enkel is omdat er oorlog heerst. Hij stelt zich ook vaak beschermend op tegenover zijn zusje. Soms té beschermend maar dat is enkel omdat hij veel van Dawn houd.
    Bryson is ook verschrikkelijk koppig, als hij een doel voor ogen heeft streeft hij ernaar dat doel te voltrekken. Hij is nogal een studiebol en houd van leren. Bryson waagt zich niet meteen in onbekende wateren en zag dus ook erg wantrouwend zijn tegenover Narnia. Toch kan Bryson meteen een zwaard hanteren alsof hij ervoor geboren is.
    Uiterlijk:




    Logan Lerman
    Brys is gemiddeld van postuur met zijn 1 meter 74 is hij niet erg groot voor een man maar zeker ook niet klein. Bryson is niet gespierd maar ging vroeger vaak hardlopen en joggen in de morgen dus is hij wel snel. Zijn korte haren dragen een lichtbruine kleur en Bryson doet daar meestal niet veel moeite voor. Wat gel of gewoon een hand erdoor, meer niet. Brysons ogen zijn blauw maar naar de irissen toe veranderen ze van kleur. Wanneer hij glimlacht verschijnen er twee rijen parelwitte tanden.
    Aslan
    Extra: Bryson heeft een zus Dawn en ze zijn erg close.


    Done


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    @Vegangirl: dit word trouwens nog spannend aangezien Dawn voor de heks is en Bryson voor Aslan.... XD


    Inderdaad :P Gaat leuk worden!!! :D


    I will keep watch.

    Bij nader inzien, laat die jongen voor mij maar vallen. xd


    help

    Oke c:


    26 - 02 - '16

    Zou ik anders maybe de laatste jongen mogen?


    Stenenlikker

    MadEyeMoody --> WillNotLearn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wanneer beginnen we? :3


    help

    Ewijn schreef:
    Zou ik anders maybe de laatste jongen mogen?

    Dat mag.

    @Rowboats
    We beginnen denk ik vanavond of morgen. Ik kan nu even niet op mijn laptop. Zit nu op m'n mobiel


    26 - 02 - '16

    Ik ben een tijdje gestopt met rp'en , maar ik zou graag weer meedoen met een rpg. So , can I have a Centaur , please ? Mannelijk (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bastard schreef:
    Rol: Zwarte Dwerg - Mythisch wezen
    Naam: Thorin
    Leeftijd: 169
    Innerlijk: Thorin is koelbloedig en hard. Hij vermoord je in een mum van tijd. Thorin is een aanhanger van de heks en voert haar dwergenlegers aan. Je hoort hem nooit veel praten. Enkel tegen de heks of tegen zijn legers. Hij houd van de stilte maar stoor hem niet te vaak want dan word hij geïrriteerd, en dat wil je meestal niet. Desondanks zijn jonge leeftijd -voor een dwerg- is Thorin een uitstekend zwaardvechter en boogschutter.
    Uiterlijk:



    Richard Armitage
    Dwergen worden gekenmerkt door lange baarden maar die heeft Thorin nog niet. Hij is natuurlijk niet groot maar wel groter dan de meeste dwergen. Daarom is hij ook hun leider. Thorin heeft lang, krullend zwart haar met hier en daar een blonde pluk tussen. Zijn ogen dragen een grijs-groene kleur. Thorin draagt vaak veel kleren boven elkaar heen. Eerst een linnen hemd en broek, daarboven een maliënkolder en daarboven nog extra beschermingskledij. En wanneer hij ergens heen moet reizen draagt Thorin ook nog een dierenhuid over zijn schouders.
    Heks
    Extra:


    SERIEUS LENE? XD I like him. :3


    help

    Damn. Ik heb nu pas door dat er al n paar centaurs zijn. Ach, ik hou hem wel gewoon zo (: En ik twijfel tussen een vrouwelijke hert -Aslan- of een vrouwelijke vos -heks-

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rol: Centaur - mythisch wezen.
    Naam: Ailén.
    Leeftijd: Achttien.
    Innerlijk: Ailén is erg behulpzaam en zet zich zelf daardoor vaak op de tweede plaats. Hij vind zichzelf niet altijd even belangrijk en zorgt er eerst voor dat andere mensen zich op hun gemak voelen. Ook zal hij, wanneer er iets is gebeurd, diegene altijd helpen. Al hangt het er natuurlijk wel af of hij of zij een voorstander van de heks is of een tegenstander van de heks. Ailén kan mensen niet altijd helpen, maar zal het toch altijd proberen. Ondanks zijn behulpzaamheid, is Ailén vrij ongeduldig en staat dan ook niet langer dan tien minuten stil. Hij haalt vrij vaak zijn mond open en praat dan ook veel, dat is duidelijk te merken.
    Ailén is aardig, als je ook aardig tegen hem bent. Behalve tegen voorstanders van de heks. Als Ailén weet dat je een voorstander van de heks bent, zal hij je niet snel aardig vinden.
    Ailén is erg alert en let altijd wel op vreemde geluiden of dingen. Meestal heeft hij dingen eerder door dan andere mensen. Wanneer Ailén door het bos rent en een vreemd geluid hoort, stopt hij meestal meteen om te luisteren naar wie of wat het geluid maakt. Als hij niet weet waar het vandaan komt, gaat hij er meestal op af om te kijken wat het is. Een niet altijd veilige eigenschap van Ailén is dat hij nieuwsgierig is. Hij wilt altijd wel dingen weten.
    Uiterlijk: Bovenlichaam als mens:


    Onderlichaam als paard:

    Ailén heeft slanke, maar sterke benen. Hierdoor kan hij zich snel voortbewegen. Niet alleen op vlakke gedeeltes, maar ook tussen bomen door en over rotsen heen. Zijn onderlichaam is bedekt met een donkerbruine en glanzende vacht. Zijn staart is komt tot zijn knieën en heeft een iets lichtere kleur als de kleur van zijn vacht. -Word nog uitgebreid- -De foto geeft alleen de kleur van zijn onderlichaam aan-
    -Beschrijving komt nog-
    Heks of Aslan: Aslan.
    Extra: -Komt nog-

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rowboats schreef:
    (...)

    SERIEUS LENE? XD I like him. :3


    I just like The Hobbit :Y)
    En Thorin en Fili en Kili (=


    kindness is never a burden.

    Tempus schreef:
    Damn. Ik heb nu pas door dat er al n paar centaurs zijn. Ach, ik hou hem wel gewoon zo (: En ik twijfel tussen een vrouwelijke hert -Aslan- of een vrouwelijke vos -heks-


    Neem de vos. (: Er zijn al veel mythische wezens en 1 dier voor Aslan. :Y)


    kindness is never a burden.